Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.


Cindi

Anbefalte innlegg

Godt at perioden ikke ble lenger enn den burde være, slik at du hvertfall er igang med en ny pp!

Så bra at du har normal eggløsning.. jippi, jippi :) det er jo gode nyheter da...:)

Håper ting skjer snart for dere.. misunner ingen å gå å prøve lenge.. huff så grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjedde noe som ikke har skjedd før.

Jeg fikk mensen på fredags kveld sånn smått, og blødde ordentlig fra lørdags morgen. I går var jeg helt ferdig, og hadde ingenting rødt på papiret i det hele tatt engang.

Nå, klokken 13 var jeg på toalettet, og da hadde jeg blødd masse igjen. Tørket og tørket, men fremdeles blod, og mye og ferskt. Skjønner lite her. Vanligvis så blør jeg, også blir det mindre og mindre, før det stopper. Har ikke opplevd før at det ble ingenting, for så åpen sluse igjen...

Merkelige kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart det hørtes ut. Kroppen oppfører seg rart innimellom, det skal være helt sikkert! Og da blir man jo ekstra usikker på hva som foregår inni der..!

Jeg har fortalt det på jobben denne uken, og det kjentes rart.. men jeg må jo.. jaja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste syns det var veldig koselig.. men sjefen trengte litt tid å fordøye det.. som forventet.. han er rimelig rar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med her, jeg :hallo:

Takk for det. Jeg er litt fraværende om dagen... Har havna litt i ei grøft med negative tanker, og klarer ikke helt å skyve meg selv opp igjen. Men jeg skal til legen i morgen, så kanskje jeg får en magisk dytt i rævva til å tenke mer positivt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis* Nei, ikke sannt;)

Du får bare nyte det. Uansett hva sjefens reaksjon er. Kos deg med baby i magen. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestevenninna mi fødte i forgårs, så i går heiv jeg meg i bilen og kjørte på barselbesøk. Var der i går, overnatta hos foreldrene mine til i dag, også dro jeg på besøk igjen i dag før jeg kjørte hjem igjen. Og jeg er OVERBEVIST om at babyen har tulla med syklusen min. :fnise:

Jeg skulle egentlig ikke hatt eggløsning før om nesten en uke, men da jeg satt og holdt babyen i dag så fikk jeg vondt i eggstokkene. Tok en eggløsningstest i går som var veldig svak, pga vondten i eggstokkene så tok jeg en test med en gang jeg kom hjem i dag, og den var mørkelilla. Så her var jeg virkelig på topp på LH-stigningen. BRÅtopp faktisk.

Så da fikk jeg en mye kortere syklus denne mnd. Hurra!! Det er jo definitivt deiligere å ha 28 dagers syklus enn 32 eller 45 som før. Så får jeg bare krysse fingrene for at det holder denne gangen. Kanskje jeg skulle kjørt tilbake en tur etter eggløsningen var over for å se om babyen kunne hjelpe egget til å feste seg også. :rolleyes:

Åååå som jeg håper det går denne gangen. Jeg ble virkelig ikke mindre babysyk av å dulle med en helt fersk liten jentebebis. Hun var virkelig helt nydelig, og hjertet mitt hoppet over et lite hakk. Gleder meg sånn til det er min tur, og håper mine barn blir akkurat like herlige som venninnen min sine. De er så skjønne at man blir jo virkelig bare enda mere verpesyk. Egentlig er ikke jeg så fan av andre sine barn, men hennes er faktisk herlige.

Jaja, nå får jeg bare krysse fingrene og vente. Mannen i huset hadde mye å gjøre her hjemme, så han blir faktisk litt: :sjokkert: "mååå vi virkelig ha sex akkurat nå? jeg har en del å gjøre her.." Jeg bare: "Ja." Ferdig snakka. Han får bare tåle å ta en sexpause fra all jobbinga. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hodet som bare det her, og noe som ligner på menssmerter. Trøtt, sliten og sur. Skulle tro at det var pms. Tenk at man skal være sånn TO ganger i mnd. O_O

Var det liksom ikke nok at jeg er et uvær rett før mensen? :P hehe! Herlig å ha i hus jeg kan jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, det er morsomt når man har flere slike perioder der man er litt heks ;) Du får tenke på at det er positivt, og at mannen bare får holde ut.. det kan jo komme noe godt ut av det ;)

Så fint hvis du har fått eggløsning tidligere.. da er jo plutselig syklusen din litt kortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk brått eggløsning på dag 14, sist mnd var det på dag 21. Så det er jeg fornøyd med.

Regner eggløsning fra dagen etter positiv test, er det riktig?

Hvordan går det hos deg? Noen symptomer ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det blir mest riktig å gjøre det slikt.. litt usikker, siden jeg tempet også, og dermed med større sikkerhet kunne si akkurat hvilken dag men!

Her er det fullt av symptomer gitt.. bitteliten kul på magen, kvalm så det holder (må spise hver time for å ikke bli kvalm), trøtt og sliten, og veldig ømme bryster... kos med symptomer, men kvalmen kunne holdt seg unna.. jaja :) hører med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Så spennende!!! Kanskje jeg skal ta noen turer på føden noen ganger i mnd :fnise:

Men jeg mener å ha hørt at det har skjedd med andre.. at faktisk eggløsning kommer når de har vært i kontakt med babyer/barn.

Jeg krysser virkelig alt jeg har for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...