Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Å få med psykiateren vil nok ikke ha noen effekt. Han kjenner jo ikke til de vanskene jeg har sånn sett. Ikke kjenner han til saken min i nav heller.

Jeg kunne sikkert fått til ett møte med fastlegen, men jeg skal opereres i neste uke og blir nok sengeliggende en god stund så det kommer jo ann på om jeg i det hele tatt vil få tid til å få til ett møte med han.

Jeg vet jo ikke selv hva jeg vil, så jeg vet jo ikke hva jeg skal svare han om han spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å få med psykiateren vil nok ikke ha noen effekt. Han kjenner jo ikke til de vanskene jeg har sånn sett. Ikke kjenner han til saken min i nav heller.

Jeg kunne sikkert fått til ett møte med fastlegen, men jeg skal opereres i neste uke og blir nok sengeliggende en god stund så det kommer jo ann på om jeg i det hele tatt vil få tid til å få til ett møte med han.

Jeg vet jo ikke selv hva jeg vil, så jeg vet jo ikke hva jeg skal svare han om han spør.

Men, da får du bare være ærlig på det. Og så er det jo viktig at du også er ærlig på at du ikke sier ja til noe du ikke vil. Det er også helt ok å si at du trenger å tenke litt på det.

Er det den operasjonen i Oslo som du snakket om i vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, da får du bare være ærlig på det. Og så er det jo viktig at du også er ærlig på at du ikke sier ja til noe du ikke vil. Det er også helt ok å si at du trenger å tenke litt på det.

Er det den operasjonen i Oslo som du snakket om i vår?

Ja, det er den jeg snakkes om ivår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg stresser ikke med det i det hele tatt. Faktisk så gleder jeg meg så mye at jeg er svimmel :fnise:

Åhh, jammen det er jo kjempebra! Får ønske deg en god tur da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jammen det er jo kjempebra! Får ønske deg en god tur da! :)

Takk, det vil jeg nok få :)

Hva skal du operere?

Bukplastikk og brystløft etter vekttap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bukplastikk? :sjenert: Får du dekka operasjonene? Mange spørsmål her nå. :fnise:

Bukplastikk så fjerner de all hud fra litt over navelen og drar huden som er igjen ned til "skrittet " og syr det igjen. Altså så fjerner man den ekstra huden, samt suger ut overflødig fett :)

Har ikke søkt om å få dekket operasjonene, og tror ikke jeg ville fått det dekket heller da det trossalt ikke er snakk om flere kilo ekstra hud, så jeg betaler alt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om jeg er fornøyd. Jeg er nok hoven og i tillegg har jeg på endel bandasjer og et digert magebelte :fnise: Men det er vondt! Veldig vondt der de skar! :grine: Men jeg håper på at det blir bra da :jepp: Gikk veldig bra. var ikke skummelt i det hele tatt å stå naken og bli tegna på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...