Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

*plukker opp restene av bamseklemmen fra gulvet og forsøker å kose seg med dem* :sjenert:

Du kan få en også - men helst i en anden dagbok, for her inde er det superlundefuglhikken som skal ha alle klemmene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer også inn for å dele ut en klem :fnise:

Er endel i familien som har jobber der det må samarbeides mye med NAV, og de er også oppgitte over mye av det som foregår der, det er visst vanskelig å få ting gjort skikkelig og raskt. Og det er de som trenger hjelp det går utover. Utrolig dårlig :( Men håper det tar seg opp, krysser fingrene, hva enn som skjer skal du klare deg gjennom det skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også inn for å dele ut en klem :fnise:

Er endel i familien som har jobber der det må samarbeides mye med NAV, og de er også oppgitte over mye av det som foregår der, det er visst vanskelig å få ting gjort skikkelig og raskt. Og det er de som trenger hjelp det går utover. Utrolig dårlig :( Men håper det tar seg opp, krysser fingrene, hva enn som skjer skal du klare deg gjennom det skal du se :D

Tusen takk for klem! :blomst:

Jeg er sykt spent på hva som vil skje fremover nå jeg. Begynner å gå lei av at de lover at de skal ringe men aldri gjør det :bond: :bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en også - men helst i en anden dagbok, for her inde er det superlundefuglhikken som skal ha alle klemmene!

Ok. unsure.png Det skal ikke gjenta seg.

*levere klemmesmulene med bamsehår og det hele tilbake til rette vedkommende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva Hikken? I går så var det noen som hadde kastet noe på vinduet til Nav i Bodø hahaha, det så ut som tomat eller ketchup. Jeg så det på formiddagen, men når jeg gikk forbi der i natt så hadde de fått vinduene vasket. Vurderte å dra ned buksa å lage rumpeavtrykk på døren deres bare for å vise hvor ræva dem er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sensurert av meg selv når jeg fikk tenkt meg litt om*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det her det skulle leveres en skål sjokoladefylte bringebær? :)

198932508510152486_ZgFHpUeF_f.jpg

:overrasket::bond: :bond: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vet du hva Hikken? I går så var det noen som hadde kastet noe på vinduet til Nav i Bodø hahaha, det så ut som tomat eller ketchup. Jeg så det på formiddagen, men når jeg gikk forbi der i natt så hadde de fått vinduene vasket. Vurderte å dra ned buksa å lage rumpeavtrykk på døren deres bare for å vise hvor ræva dem er

Hahahaha! Jeg lover at det ikke var meg altså! Men kanskje det var derfor saksbehandleren ringte idag. Hun følte seg litt trua? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Hahahaha! Jeg lover at det ikke var meg altså! Men kanskje det var derfor saksbehandleren ringte idag. Hun følte seg litt trua? :fnise:

Hun burde nesten det!

Frister å filleriste noen når man hører om sånt :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa hun når hun ringte de, Hikken? :) Håper du fikk mer info?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sagt at jeg kan kanskje få starte på kurset til neste år ( altså våren 2013 ), men da må jeg ha fått tak i psykiatrisk hjelp for hun vil at jeg skal bli friskere før jeg starter på kurset. Noe annet enn det sa hun strengt tatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker ingen verdens ting. Jeg tør ikke ta gledene med å få begynne til neste år på forskudd, for alt jeg vet så dukker det opp noe eller de glemmer meg av, slik at jeg ikke får begynt da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig, det må jeg jo innrømme. Jeg trives jo ikke det spor her jeg bor, og det at jeg må bo her i enda ett år mer enn planlagt er ganske tøft for meg, men jeg gjør det jeg må.

Behandling har jeg ikke kommet igang med, jeg har kun fått ett brev om at han ikke visste når jeg fikk komme inn siden han hadde så lange ventelister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...