Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Gjest Hikken

Hei! :)

Da har jeg etter mange måneders tenking endelig bestemt meg for å starte en dagbok :)

For å fortelle litt om meg selv: 20 år gammel kvinne fra Nordland. Er på AAP, sliter psykisk og står på venteliste hos psykiater.

Jeg har spammet ned andre tråder mer enn nok om mine problemer så nå var det på tide å få alt samlet på ett sted :fnise:

Denne boken vil bli brukt til å utblåse sin frustrasjon ovenfor NAV, helsevesenet, psykiatrien og absolutt alt annet. Ergo: Det VIL bli enormt mye sutring! :gjeiper:

Jeg håper at jeg en dag kan ta frem denne boken og se tilbake på den kampen jeg har kjempet mot meg selv og si at " Det var verdt det " . :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Hikken! :sol:

Tar meg den frihet og bli den første til å gratulere deg med dagbok. :hug:

Selv om jeg ikke kjenner deg veldig godt, har jeg jo fått et visst inntrykk av deg gjennom å lese litt her og litt der - over tid. Og ut fra det kan jeg med hånda på hjertet si at jeg liker deg og synes du er en vettug og fin person. Morsom er du også! :skya:

Vil gjerne følge deg i denne boka, om du synes det er greit. Tåler ganske mye sutring, så får vi se hvor mye etter hvert... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Åååå, så koselig! :rodmer:

Jeg kjenner jeg kunne trengt mer søvn, men ble vekket nå og klarer ikke sovne igjen. Å sove på skift er ikke lurt. 2 timer her og to timer der. Man blir jo helt døgnforvillet jo :sjenert:

Forøvrig vil jeg at helgen skal forte seg å være ferdig. Jeg trenger hverdager slik at saksbehandleren min kan gå gjennom e-posten sin. Hun skulle nemlig søke meg inn på voksenopplæring under NAV og det er nå under 2 uker til skolen begynner. Det bekymrer meg at jeg ikke har fått noe svar eller informasjon for da vet jeg ikke om jeg har fått plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror skriving kan være en god ide, håper du etterhvert opplever å få hjelp av NAV og andre instanser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg tror skriving kan være en god ide, håper du etterhvert opplever å få hjelp av NAV og andre instanser:-)

Det tror jeg og! Har alltid elsket å skrive og hadde lenge vurdert å starte en blogg eller noe, men valget falt på dagbok her inne i første omgang :)

Hallo Hikken :) Jeg kommer til å lese :)

Åå så koselig! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Næmmen hei. :vinke: Dette skal bli koselig. Sutring og problemløsing er alltid kjekt å få med seg :biggrin:

Gratulerer med dagbok :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Gratulerer med bok, Snuppa :klemmer:

Her kommer jeg til å liste meg inn nå og da, for sutring og problemløsning trenger vi alle innimellom.

Jeg heier på deg, Hikken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Omtrent hvor lenge kan jeg vente på å få svar fra saksbehandleren før jeg purrer på henne? :klo:

Fikk en automail fra henne 2 August om at hun skulle være tilbake på kontoret 1 August. Jeg synes det blir litt tidlig å purre på henne allerede nå så tenkte jeg kunne sette en frist til Onsdag. Skolen begynner jo om under 2 uker og jeg har fremdeles ikke fått noen informasjon om hvordan det skal foregå og nervene er i høyspenn. Har jeg i det hele tatt fått plass eller har NAV glemt meg?

Det har nemlig skjedd før at NAV har rotet vekk papirer som har vært ganske viktige for meg. Blandt annet en test jeg tok angående arbeidsevnen min da jeg har en del lærevansker jeg sliter med i skolen. Hadde jeg ikke hatt angst for å ringe så skulle jeg ha ringt henne på dagen eller møtt opp nede på kontoret. Iblandt er det virkelig skrekkelig irriterende å ha sosial angst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig :/ Du kan ikke få noen å ringe for deg? Eller skrive ned hva du eventuel skal si om du klarer å ringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hikken

Kjedelig :/ Du kan ikke få noen å ringe for deg? Eller skrive ned hva du eventuel skal si om du klarer å ringe?

Nei har dessverre ingen som kan ringe for meg, men har NAV lov til å utgi opplysninger til andre om meg da hvis noen hadde ringt for meg? Jeg er så usikker på hele systemet deres.

Det går derimot ganske bra å prate hvis de ringer meg opp, da er det ikke så galt, men å måtte ringe selv er uutholdelig. Jeg har prøvd før men måtte gjennom så mye ventetid, sentralbord etc at angsten gikk over styr og jeg la på røret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ja, de kan kanskje ikke gi ut slike opplysninger til hvem som helst. Hva med å møte opp på kontoret deres? Det er lettere å snakke "vekk" papirer i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ja jeg har tenkt litt på det, rett og slett fordi jeg ønsker en ny saksbehandler. Hun jeg har er grei hun, men jeg er nødt til å ha en saksbehandler som jeg med sikkerhet vet sjekker mailen sin OFTE. Jeg sendte henne faktisk en mail angående AAP i Juni og jeg fikk aldri svar på denne. Jeg vet jeg har rett adresse for jeg fikk den av henne personlig og når hun lagt inn autosvar på den nå så er den jo nesten nødt til å være i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...