Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også sende lykkønskning til Hikken!

Husk at du er SuperHikken idag, og klarer alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bekreftet at jeg ikke har fått plass. Han fra Opus ringte moren min idag og sa at man måtte ha jobbet 5 år i strekk og være over 23 år for å få utdannelsen. Nå gir jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å give opp er aldrig noen løsning.

NAV har ikke oppfyldt sine forpliktelser og løfter, og har lovet noe de ikke kan holde. Saksbeandleren din har vært utilgjengelig i over én måned, og ingen har tatt over saken. De svarer ikke på henvendelser.

Si til dem at du vurderer å klage til Fylkesmanden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å give opp er aldrig noen løsning.

NAV har ikke oppfyldt sine forpliktelser og løfter, og har lovet noe de ikke kan holde. Saksbeandleren din har vært utilgjengelig i over én måned, og ingen har tatt over saken. De svarer ikke på henvendelser.

Si til dem at du vurderer å klage til Fylkesmanden.

Helt enig, du burde gjøre det også - for dette er jo helt bak mål!

Du får kreve at de finner et annet alternativ til deg. Kanskje du snakke med fastlegen og få han til å kontakte dem? De kan jo ikke ha forstått noe som helst om hvordan du har det.

Stor :klemmer: til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til Hikken. :dagens-rose:

Jeg er ny her og legger inn masse ark og penner så du kan kladde på klagen din.

Det er viktig å klage til de rette personene hvis en har noe å klage på. :opplyser:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Hikken? Du er så stille og det liker jeg ikke. :kose:

Heei :)

Jeg har ikke hatt ork å skrive her inne på en stund, jeg har så mye trøbbel og problemer med NAV akkurat nå at jeg ikke har tid til å tenke på annet. Nå skal jeg derimot klage da jeg og to andre brukere har kommet frem til at de har brutt flere lover og den behandlingen de har gitt meg er umenneskelig og uverdig.

Hei til Hikken. :dagens-rose:

Jeg er ny her og legger inn masse ark og penner så du kan kladde på klagen din.

Det er viktig å klage til de rette personene hvis en har noe å klage på. :opplyser:

Hei til deg også, og tusen takk :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte meg at det var noe sånt. Man skal ha littegranne overskudd for å fjase rundt her i tide og utide.

Takk for at du svarte, nå bekymrer jeg meg ikke så mye, men du, masse lykke til med klagingen!

At du har sammensvoret deg med to andre misfornøyde brukere høres bare helt topp ut! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heei :)

Jeg har ikke hatt ork å skrive her inne på en stund, jeg har så mye trøbbel og problemer med NAV akkurat nå at jeg ikke har tid til å tenke på annet. Nå skal jeg derimot klage da jeg og to andre brukere har kommet frem til at de har brutt flere lover og den behandlingen de har gitt meg er umenneskelig og uverdig.

Så bra at du får sendt klage. Og får hjelp til det. Ønsker deg lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Hikken! Jeg vet det ikke er enkelt med nav, men mye løser seg med god kommunikasjon og tålmodighet.

Tusen takk! :)

Jeg sniker ind en diskret bamseklem til yndlingshikken min!

Weeeee :hjerter_rundt:

Så bra at du får sendt klage. Og får hjelp til det. Ønsker deg lykke til!

Ja, jeg hadde ikke greid dette her alene, absolutt ikke, så jeg føler meg virkelig heldig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker ind en diskret bamseklem til yndlingshikken min!

*plukker opp restene av bamseklemmen fra gulvet og forsøker å kose seg med dem* :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...