Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Luksus

Møt opp på kontoret :) Spør om den du får snakke med kan sjekke om du har fått tilbud om plass på skolen, og dersom det ikke står noe om det så be om å legge igjen en beskjed til saksbehandleren din om at hun skal ringe/sende deg en mail så fort som mulig.

Edit: Du kan også be om å få bytte saksbehandler dersom du ikke er tilfreds med den du har.

Endret av Luksus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Møt opp på kontoret :) Spør om den du får snakke med kan sjekke om du har fått tilbud om plass på skolen, og dersom det ikke står noe om det så be om å legge igjen en beskjed til saksbehandleren din om at hun skal ringe/sende deg en mail så fort som mulig

Skal jeg bare trekke kølapp også gå bort til de som står i skranken og spørre dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksus

Ja, det har jeg gjort de gangene jeg har måttet gi en beskjed men ikke fått tak i saksbehandleren min. Har ikke vært noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ja, det har jeg gjort de gangene jeg har måttet gi en beskjed men ikke fått tak i saksbehandleren min. Har ikke vært noe problem :)

Høres bra ut, da skal jeg gjør det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Inatt er ingen god natt.

Jeg kan ikke helt sette fingeren på det, men jeg har en fornemmelse over at noe galt vil skje snart. Hva, hvordan eller når vet jeg ikke, men noe vil skje, det føler jeg på meg.

Hodet mitt har vært ett eneste stort kaos idag. Jeg er sliten både fysisk og psykisk. Nå ser det ihvertfall ut som ting har ordnet seg med NAV. De har ihvertfall fått beskjed om at jeg trenger å prate med dem. De lovte å ringe idag men jeg har ikke hørt noenting fra dem verken på telefon eller mail. Kjenner jeg dem rett så ringer de vel ikke med det første, og hvorfor skulle de det? De orker vel ikke kaste vekk tiden sin på meg. En 20 år gammel hjelpesløs jente som er så godt som død allerede.

Jeg er helt død innvendig. Jeg føler ikke at jeg gjør annet enn å gråte for tiden. Ovenfor andre så holder jeg maska hvor jeg later som at alt er greit mens innerst inne så blir jeg den 13 år gamle jenta igjen. Hun som var så redd for å gå til skolen at hun heller satt ute 7 timer i bitende kulde på vinteren. Hun som skrev sitt første selvmordsbrev som 12åring og gjemte i skuffen, bare i tilfelle. Hun som ble utestengt av alle andre. Hun som aldri ble forstått av noen men som kun fikk kjeft da hun gråtende ba om hjelp. Hun som alltid har måttet klare seg på egenhånd.

Mennesker som har noen å gå til vet ikke hvor heldige de er. Alt jeg ønsker meg er en hånd å holde i. En som kan gi meg en klem og stryke meg på ryggen og si at alt vil ordne seg. Men det har ikke jeg. Det har jeg aldri hatt.

Hva skal jeg si? Livsgnisten er borte, tårene renner og kroppen er fyllt med angst til randen. Jeg vil bare dryle hodet mitt gjennom veggen. Om og om igjen til jeg besvimer sånn at jeg får en pause fra denne tilværelsen. Gjerne permanent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe :klem: til deg Hikken. Må ta deg en tur og se om du ikke finner den søte pusen igjen :) Hjelper garantert på humøret med litt pels terapi. Pus kan ikke snakke heller og de er som oftest veldig gode til å høre etter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Hikken, veldig trist å høre at du føler det slik. MEN, det er kjempebra at du i hvert fall kan skrive det her, og fortelle det til oss. Du skal ALDRI føle at du må fortrenge disse følelse, og bare late som du har det bra. Jeg vet hvordan det føles, og det gjør byrden bare enda verre. Spy ut så mye du vil, og aldri tenk på at du er sytete eller ikke kan byrde andre med dine problemer, for det kan du :klemmer:

Vi er mange her som har fått et fint og godt inntrykk av deg, og fårhåpentligvis et godt forhold til deg. Selv om vi er på et forum så tror jeg at jeg har mange bak meg når jeg sier at vi oppriktig bryr oss om deg. Håper du kan komme deg opp av dette på en fin måte, og at du får hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Huff, jeg skulle ønske jeg var i nærheten, så skulle jeg klemt deg i evigheter. En internettklem er ikke like varm, men den er det nærmeste jeg kommer akkurat nå :klem: Glad i deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle snille ord, det varmer!

Inatt er en natt hvor jeg tenker over alt og ingenting. Hvorfor er jeg her ennå?

Nå har jeg levd i over 20 år og har slitt ca i 14 av dem. Når skal ting bli bra? Når skal jeg få fred? Når skal livet slutte å gjøre så inderlig vondt? Vil jeg noengang våkne og tenke at idag blir en bra dag, eller vil det fortsette i det gamle sporet?

Jeg surrer bare rundt som en zombie på lånt tid. Jeg lever jo ikke, jeg eksisterer bare. Teknisk sett så er jeg jo her men sjelen min har dratt for lenge siden. Kanskje den venter på at resten skal komme etter?

Gi meg noe å se frem til. Gi meg ett liv. Gi meg håp. Jeg trenger å vite at ting vil ordne seg til slutt og at dette mangeårs lange helvete jeg har gjennomgått vil bli verdt det. Jeg ser ikke lyset i enden av tunnelen nå.

Innlegg er endret i henhold til KG's regler om selvskadingsmetoder og selvmordstanker.

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri gi opp, Hikken! Det finnes så uendelig mange som bryr seg om deg! Tilogmed Kassadamen på rimi bryr seg om deg! Jeg også, for jeg liker deg på kvinneguiden!

Det blir bedre selv om det ikke alltid virker sånn. Livet går opp og ned for alle. Mitt liv har vært litt for ofte nede, men den har alltid gått opp igjen. Jeg har vært så langt nede at man skulle ikke tro, men i dag er jeg glad jeg har kommet meg så godt som jeg har. og det handler om å finne det positive i de små tingene!

Jeg har hatt så uendelig mange diagnoser selv, så om du vil snakke så er det bare å sende meg en pm. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri gi opp, Hikken! Det finnes så uendelig mange som bryr seg om deg! Tilogmed Kassadamen på rimi bryr seg om deg! Jeg også, for jeg liker deg på kvinneguiden!

Det blir bedre selv om det ikke alltid virker sånn. Livet går opp og ned for alle. Mitt liv har vært litt for ofte nede, men den har alltid gått opp igjen. Jeg har vært så langt nede at man skulle ikke tro, men i dag er jeg glad jeg har kommet meg så godt som jeg har. og det handler om å finne det positive i de små tingene!

Jeg har hatt så uendelig mange diagnoser selv, så om du vil snakke så er det bare å sende meg en pm. :klem:

Tusen takk for så mange fine ord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se hva som har dukket opp mens jeg var på ferie!

Jeg slår opp et telt her i dagboken din, Hikken, for jeg vil følge med deg videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tittet innom i det sista pga fravær av internett :kjefte:

Det er ikke noe gøy å ha fæle netter, og ikke minst være full av angst. En klem til deg, med ønske om en bedre kveld i kveld :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Jeg håper at jeg en dag kan ta frem denne boken og se tilbake på den kampen jeg har kjempet mot meg selv og si at " Det var verdt det " . :)

Hei Hikken :)

Jeg så det fine svaret du ga til en jente (i en annen tråd) og fikk lyst til å besøke deg her.

Det er så bra at du har oppmuntrende ord og klemmer å gi til andre selv om du strever selv. :)

Å skrive dagbok/sutrebok er veldig lurt, og sunt. Det er fint å kunne se tilbake og innse at man tross alt har kommet seg videre uansett hvor mange motbakker man må forsere i hverdagen.

Du virker å ha ståpå vilje og jeg ønsker deg lykke til videre i livet. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...