Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Grattis med vel overstått operasjon Hikken! :is: Iskrempremie til deg!

Det er sikkert ikke bare bare med denne type operasjoner, så jeg må virkelig si du er ei modig jente. :tommel: Bruk tida framover til å slappe av og bli i god form. Tenk så spennende det blir å se det ferdige resultatet om noen måneder! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hurra!! Ferdig operert!

Er det fremdeles vondt eller er du proppa med smertestillende nå?? Hvordan synes du narkosen gikk? Sov du godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt så veldig vondt. Tok to smertestillende for en halv time siden. Jeg elsket å være i narkose. hadde så koselig dansk mannlig sykepleier som tulla med meg :fnise: Gikk kjempefort og det var jo over før det hadde begynt ! Våkna av at jeg frøs også fikk jeg en slange son blåste varmluft under dyna :) alle legene og sykepleierne var kjempekoselige! Men hun sykepleieren måtte kle på meg da. Jeg var jo rusa :sjenert: og veninna mi må fortsatt ta på meg skoene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er i ganske bra form da :) Jeg var ute å spiste middag med en venninne som gjorde samme som deg 2 dager etter operasjon. Hun sa det var helt greit - men klarte ikke rette seg opp helt. Så håper din rekonvalesens (eller hvordan det skrives) blir like bra som hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ligge med hodet støttet mot puter. Kan gå til deli de luca som er vegg i vegg med hotellet, men ikke lengre. Kan ikke sitte oppreist heller med de to store drenene :(

Ganske greit med venninner som kler på deg da :fnise: du veit du har ekte venner når de hjelper deg på do :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vondt vondt vooooooooooooondt!

Å fjerne dren er noe av det jævligste jeg har vært med på noensinne! :grine: Ikke fjernet de så mye som jeg hadde trodd heller. 3 desiliter fett og 150 gram hud :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått. Du er en tøffing! :jepp:

Jeg elsket å være i narkose. hadde så koselig dansk mannlig sykepleier som tulla med meg :fnise:

Du var kanskje ikke i narkose i det hele tatt?

Har du egentlig vært på en vellykket date i stedenfor?

Hadde de en dansk tryllekunstner som hypnotiserte deg m

ed sitt blikk og bløde konsonanter?

Nå ble jeg litt bekymret her, altså? ;)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått. Du er en tøffing! :jepp:

Du var kanskje ikke i narkose i det hele tatt?

Har du egentlig vært på en vellykket date i stedenfor?

Hadde de en dansk tryllekunstner som hypnotiserte deg m

ed sitt blikk og bløde konsonanter?

Nå ble jeg litt bekymret her, altså? ;)

:skratte: Han var sikkert 60 år gammel altså! Og dansk er forferdelig vanskelig å skjønne, måtte konsentrere meg skikkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...