Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok


Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener at gentlemen ikke nedlader seg til å indlade seg med den slags fødemidler.

Hvilke andre fødemidler som eventuelt vil vise seg, er et andet spørsmål, men det er i alle tilfelde ikke nært forestående.

Hikken er klok, og holder seg vekk fra ketchup. Det går som oftest veldig bra med slike mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sennep er sundt og godt. Helst lidt skarp, aggressiv sennep, gjerne fra Dijon, eller den grove fra Burgund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sennep burde brukes mere på brødskiver syns jeg. Jeg har forresten Dijon i kjøleskapet

- og Heinz voksenketchup. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at gentlemen ikke nedlader seg til å indlade seg med den slags fødemidler.

Hvilke andre fødemidler som eventuelt vil vise seg, er et andet spørsmål, men det er i alle tilfelde ikke nært forestående.

Hikken er klok, og holder seg vekk fra ketchup. Det går som oftest veldig bra med slike mennesker.

:ler: :ler: :ler: Enda godt dere ikke involverte ketchupen! Da hadde jeg banket deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er helt grei. Jeg er riktignok sengeliggende da og det er kjedelig :grine: Skal sniktitte litt ikveld for da får jeg endelig dusjet og da får jeg ta av bandasjene og det der :jepp: Men jeg ser jo allerede nå at den fettbulen som lå nederst på magen er borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ja me de tror jeg at jeg har sletta. Jeg vet jo sånn noenlunde hvordan jeg så ut før operasjonen, og jeg savner det IKKE! Blir spennende å se om 2 uker om magen blir enda flatere. vil tro den fremdeles er litt hoven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Hikken! :hug: Og så bra at det går så fint!

Få høre hvordan det går da når du har vært i :dusje: da?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende! Også gleder jeg meg til å få noen minutters pause fra dette beltet. Jeg er så lei av å ha det på :daane:

Jeg skal komme med fullt referat så fort jeg får muligheten. Tror jeg skal ta med meg en stol for sikkerhets skyld :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da enda godt :fnise: Resultatet av operasjonen ser bra ut :strix: Men magen ser fremdeles litt hoven ut da. Er så gøy å klype i den for jeg kjenner jo ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du nå bare love å ikke overdrive den klypinga? :sjokkert:

Plutselig kan det bli vondt vet du! (bare litt småhysterisk moderlighet fra min side Hikken) :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...