Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #241 Del Skrevet 15. oktober 2012 Wow! så pen du er Hikken!! Nydeli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. oktober 2012 #242 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Tusen takk! Men hvor i all verden kom det fra? Endret 15. oktober 2012 av Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #243 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg glana inne i bildetråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2012 #244 Del Skrevet 15. oktober 2012 Wow! så pen du er Hikken!! Nydeli! Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. oktober 2012 #245 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg glana inne i bildetråden Ååå, jammen daså! Takk! Enig!! Tusen takk! Endret 15. oktober 2012 av Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #246 Del Skrevet 15. oktober 2012 Wow! så pen du er Hikken!! Nydeli! Jeg sa jo det, da vi mødtes. Hun er enda penere i virkeligheden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. oktober 2012 #247 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg sa jo det, da vi mødtes. Hun er enda penere i virkeligheden! Nei nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #248 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, du sa det Gia! Du hadde rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2012 #249 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hvor er det bildet da? Jeg leter og leter, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #250 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hvor er det bildet da? Jeg leter og leter, men.... Her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=609990&st=8340#entry11670632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2012 #251 Del Skrevet 15. oktober 2012 Takk, GP. Dere har helt rett: en askepottjente det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. oktober 2012 #252 Del Skrevet 15. oktober 2012 Da trenger vi bare et ball og et slott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 16. oktober 2012 #253 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg blir helt ør av alle komplimentene her, men herregud så koselig det er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2012 #254 Del Skrevet 16. oktober 2012 Da trenger vi bare et ball og et slott! ...og en prins, kanskje, men du vet muligens om en likandes kar vi kan bruke, GP? lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. oktober 2012 #255 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det to uker siden sist jeg var hos psykiateren, og jeg merker at jo lengre tid det er mellom besøkene, jo dårligere og dårligere blir jeg psykisk. Jeg føler at jeg har nådd bunnen fullstendig og jeg begynner nå for alvor nå å frykte meg selv. Det er som en ut av kroppen opplevelse. Jeg husker kun bruddstykker fra de to siste dagene og det er ikke Hikken som er tilstede mentalt når alt går til helvete. Det siste døgnet har vært det mest slitsomme jeg kan huske. Møtet med fastlegen og NAV på tirsdagen slet meg fullstendig ut. Jeg har ikke grått foran noen på mange mange år men under møtet så toppet bare alt seg. Jeg sitter og skammer meg fremdeles over at jeg var så forbanna svak at jeg begynte å grine foran dem. Jeg føler meg som den mest uviktige og mest verdiløse personen på planeten. Jeg har overhode ingen grunn til å være her. Før hadde jeg ihvertfall ett lite snev av lys i enden av tunellen. Nå er det lyset fullstendig slukket og denne gangen orker jeg ikke lete etter det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. oktober 2012 #256 Del Skrevet 18. oktober 2012 Åh, nå trodde jeg virkelig at du begynte å bli ordentlig glad igjen Hikken! Det du har opplevd de siste ukene er både fysisk og psykisk tøft - og jeg synes du har vær så modig og tøff som har gjennomført både operasjon og alt det som følger med både før og i etterkant av dette. Det er trist å lese det du skriver nå, derfor skal jeg fortelle deg noe jeg har gått og tenkt på lenge: Du er et menneske som har usedvanlig mange kvaliteter. Du er vakker, både utenpå og inni, du har et vesen som gjør at jeg veldig gjerne skulle kjent deg i virkeligheten. Din sans for humor og treffende replikker, er en egenskap som mange kan misunne deg Hikken. Du er klok, morsom og vakker. Jeg håper så inderlig at du en dag vil forstå dette selv og sette pris på de verdiene du er i besittelse av. Fine jenta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2012 #257 Del Skrevet 18. oktober 2012 ...og jeg vil tilføye en ting til. Når det gjelder å gjøre sånne ting som man ikke vil, fordi man ikke vil bli sett på som svak; hvis man gjør dem alikevel, så kommer en ofte sterkere og styrket igjennom og ut av dem etterpå. Når en har grudd seg og hatt det fælt både før og under sånne møter, kommer en ut etterpå og skjønner at en har overlevd det en var så redd for. Å gråte foran "de høye herrer og damer" på kontorer av diverse slag, skal det ikke så rent lite mot til for å gjøre. Du gjør det som må gjøres for at du skal få det bedre. De er der for deg - bruk dem. Tror kanskje at det du kjenner er en måte å vokse på og det er antagelig det du kjenner på nå for tiden; voksesmerter, rett og slett...og jeg vet litt om det der, for jeg har vært der selv, Hikken. Husk å trekke pusten helt nede fra magen...forsøk å senke skuldrene, ikke tenk på noen verdens ting og slapp av... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. oktober 2012 #258 Del Skrevet 18. oktober 2012 ...og jeg vil tilføye en ting til. Når det gjelder å gjøre sånne ting som man ikke vil, fordi man ikke vil bli sett på som svak; hvis man gjør dem alikevel, så kommer en ofte sterkere og styrket igjennom og ut av dem etterpå. Når en har grudd seg og hatt det fælt både før og under sånne møter, kommer en ut etterpå og skjønner at en har overlevd det en var så redd for. Å gråte foran "de høye herrer og damer" på kontorer av diverse slag, skal det ikke så rent lite mot til for å gjøre. Du gjør det som må gjøres for at du skal få det bedre. De er der for deg - bruk dem. Tror kanskje at det du kjenner er en måte å vokse på og det er antagelig det du kjenner på nå for tiden; voksesmerter, rett og slett...og jeg vet litt om det der, for jeg har vært der selv, Hikken. Husk å trekke pusten helt nede fra magen...forsøk å senke skuldrene, ikke tenk på noen verdens ting og slapp av... Det er bare så vondt å få den bekreftelsen på at man er for syk til å jobbe eller ta utdanning. Jeg skjønner det jo selv men det er jo bare så forferdelig vondt å høre det bli sagt høyt. På møtet var også første gang jeg fortalte noen at jeg planla å ta mitt eget liv for noen uker siden, og det at de satt helt uberørte og ikke leet en mine viste meg bare hvor lite jeg trengs her. Jeg lever ikke, jeg eksisterer bare og jeg forbanner meg selv for at jeg fremdeles puster nå. Alle andre på min alder har kommet så langt og jeg står fast på samme stedet som jeg gjorde for 5 år siden. Jeg er helt tom og jeg makter ikke å fortsette dette her stort lenger. Dette er ikke ett liv, det er ett fengsel og jeg vil slippe ut nå etter 20 lange og vonde år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. oktober 2012 #259 Del Skrevet 18. oktober 2012 Åh, nå trodde jeg virkelig at du begynte å bli ordentlig glad igjen Hikken! Det du har opplevd de siste ukene er både fysisk og psykisk tøft - og jeg synes du har vær så modig og tøff som har gjennomført både operasjon og alt det som følger med både før og i etterkant av dette. Det er trist å lese det du skriver nå, derfor skal jeg fortelle deg noe jeg har gått og tenkt på lenge: Du er et menneske som har usedvanlig mange kvaliteter. Du er vakker, både utenpå og inni, du har et vesen som gjør at jeg veldig gjerne skulle kjent deg i virkeligheten. Din sans for humor og treffende replikker, er en egenskap som mange kan misunne deg Hikken. Du er klok, morsom og vakker. Jeg håper så inderlig at du en dag vil forstå dette selv og sette pris på de verdiene du er i besittelse av. Fine jenta. Tusen takk, det var fine ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. oktober 2012 #260 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hikken - det stormer rundt deg nå, og du føler deg liden og maktesløs. Dette har også jeg vært gjennom, og jeg kan forsikre deg om at det kommer til å blive bedre. Det er vondt å føle at man ikke bliver mødt på den måde man føler man trenger, men det kan jo være at disse opplysningene kom så brått på at de ikke vidste hvoran de skulde reagere. Du har så mye godt i deg, så jeg nekter å slippe deg. Du skal komme gjennom denne mørke perioden også. Det er viktig at du holder kontakt med de som skal hjelpe deg nå. Du må formidle hvordan du opplever dette - eller få hjelp av noen til å gjøre det. Du skal ikke sitte alene med sorg og nederlagsfølelse. Om jeg kan gjøre noe for deg, så skal du si fra. Du kommer gjennom dette også. Men det ER vondt. Forferdelig vondt, og det er vanskelig å se noe rundt seg akkurat nå. Du har sett veien mod lyset tidligere. Den veien er ikke borte, og du skal se den igjen. Jeg vil gjerne hjelpe deg med å finde igjen den følelsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå