Gå til innhold

Er dette voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Jeg har måtte bruke MYE kraft for å unngå ufrivillige seksuelle handlinger rett mot meg. Og det var fra ei jeg bodde med. Etterpå fikk jeg grov kjeft... Og så hadde vi hun som tokk et godt tak i skrittet mitt mens jeg var på jobb. Der var tilbakemeldingen da jeg lurte på hva i helvete hun holdt på med og fulgte opp med å ta et godt tak i det ene brystet hennes at det var annerledes for menn...

Hjelpes, jeg tror du er en magnet for syke kvinner, eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falske voldtekstanklager finns allerede. Det er ikke noe nytt, og jeg tviler på at det kommer til å heves ved den lovgivningen. Uansett, hvis folk er så redde for det, så får de tenke litt over ting selv.

Folk sier at jenter må tenke konsekvenser, jenter må ta forhåndsregler, jenter må kle seg dekkende, ikke drikke seg fulle; for å slippe å bli voldtatt.

Hva slags forhåndsregler skal gutter ta? Har sett lite av den slags diskusjoner. OM det så ender opp med at det blir en falsk voldtekstanklagelse mot en gutt, er det hans feil da fordi han ikke tok noen forhåndsregler?

Og om ei jente som i videoen blir voldtatt, er det da hennes feil som ikke tok noen forhåndsregler?

Og selvfølgelig fins det mange bitchy jenter der ute. Men en lov er noen ganger kun til for å beskytte en minoritet.

Det er fks mange som blir straffet (eller hvertfall får en advarsel) fordi en på 16 hadde sex med en på 14, selv om loven egentlig er for å forhindre overgrep og pedofili. Man kan ikke fjerne/nekte en lov fordi et fåtall kanskje kan bli såra, om det hadde redda et flertall.

Også tviler jeg på at det kommer til å bli så mange fler voldtekstanklager. Politiet tar som sagt begge parter seriøst. Det virker som om dere mener at dette vil føre til en svær bølge av falske voldtekstanklager!?

Det har jeg gjort, jeg har ikke sex lenger. Jeg tør rett og slett ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, jeg tror du er en magnet for syke kvinner, eller noe.

Som sagt tidligere i tråden, det kan nok være. Men det beviser bare én ting, at slike kvinner finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Som sagt tidligere i tråden, det kan nok være. Men det beviser bare én ting, at slike kvinner finnes.

Ja, men det er ikke hva vi diskuterer her, nu snakker vi om menn som voldtar. Det er litt verre enn å bli klådd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er ikke hva vi diskuterer her, nu snakker vi om menn som voldtar. Det er litt verre enn å bli klådd på.

Nei, vi snakker om en lov Amnesty bedriver lobbyvirksomhet for å få innført. En lov som fjerner rettssikkerheten for menn og gjør straffeloven følelsesbasert. En lov som disse saiko kjerringene jeg har møtt opp gjennom livet kunne ha brukt til å stelle i stand mer en bare litt helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, vi snakker om en lov Amnesty bedriver lobbyvirksomhet for å få innført. En lov som fjerner rettssikkerheten for menn og gjør straffeloven følelsesbasert. En lov som disse saiko kjerringene jeg har møtt opp gjennom livet kunne ha brukt til å stelle i stand mer en bare litt helvete.

Men det ser ut som det trengs all den tid mange menn ikke forstår at de skal stoppe når kvinner både gråter og sier nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det ser ut som det trengs all den tid mange menn ikke forstår at de skal stoppe når kvinner både gråter og sier nei.

Ja la oss fenglse en 15 til 20% av alle menn, bare sånn for sikkerhetsskyld. Det må jo være griseeffektivt for å forhindre seksuelle overgrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja la oss fenglse en 15 til 20% av alle menn, bare sånn for sikkerhetsskyld. Det må jo være griseeffektivt for å forhindre seksuelle overgrep!

Vel, hvis det er så mange som begår voldtekt, så må de jo i fengsel. Det er både just og rettferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere i tråden, det kan nok være. Men det beviser bare én ting, at slike kvinner finnes.

Siden du er blitt tvunget så mye til sex, skulle du ikke ønske at du kunne anmelde disse kvinnene for det da? Da hadde de jo fått seg en lærepenge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er blitt tvunget så mye til sex, skulle du ikke ønske at du kunne anmelde disse kvinnene for det da? Da hadde de jo fått seg en lærepenge!

Nei, for det er for dumt å mase om offentlig straff. Rett og slett idiotisk. Hva skulle det ha hjulpet for? Tror du disse damene lærer at menn ikek er kåte 24/7 av det? Tror de fatter at fremmede menn er det ikek bare å forsyne seg av? Tror du at en fengselsstraff vil få dem til å tenke gjennom og sette seg inn i den forulempede sine sko? Langt der i fra! Eneste som hjelper er holdnigsskapende kampanjer og en integrasjon av selvrespekt som en del av ryggraden i kulturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, for det er for dumt å mase om offentlig straff. Rett og slett idiotisk. Hva skulle det ha hjulpet for? Tror du disse damene lærer at menn ikek er kåte 24/7 av det? Tror de fatter at fremmede menn er det ikek bare å forsyne seg av? Tror du at en fengselsstraff vil få dem til å tenke gjennom og sette seg inn i den forulempede sine sko? Langt der i fra! Eneste som hjelper er holdnigsskapende kampanjer og en integrasjon av selvrespekt som en del av ryggraden i kulturen.

Offentlig straff????

Straffen blir gitt de kvinnene som gikk over streken. Slik at de lærer at sånn kan man ikke oppføre seg. Det samme skal gjelde menn som går over streken.

Det her for å unngå at de her personene gjør det igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det er for dumt å mase om offentlig straff. Rett og slett idiotisk. Hva skulle det ha hjulpet for? Tror du disse damene lærer at menn ikek er kåte 24/7 av det? Tror de fatter at fremmede menn er det ikek bare å forsyne seg av? Tror du at en fengselsstraff vil få dem til å tenke gjennom og sette seg inn i den forulempede sine sko? Langt der i fra! Eneste som hjelper er holdnigsskapende kampanjer og en integrasjon av selvrespekt som en del av ryggraden i kulturen.

Men de andre voldtektslovene er OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hallo!!!! Jeg hadde da vel faen meg aldri klina/voldtatt/kyssa/ligget med en fremmed.

Og du da, som mener at straffepuling er på sin plass, hva mener du da? Og kan ikke dere som liker og kline/rote/kysse fremmede gjøre det i fred og heller holde oss som ikke liker sånn oppførsel og opptreden?

Jeg liker ikke kline med fremmede en gang, så ikke faen om jeg tar på meg noe ansvar for hva andre mennesker gjør. Dersom hun dama i videoen er så jævlig lite hypp på og bli pult så får hun heller la være og gå på rommet til en som låser døra!

Comprende! Eller skjønner du enda ikke hva jeg mener?

Det å kline og flørte er helt forskjellig fra å ha sex! Det er som at det å være 13 år og gå med dype utringer skal være at signal for "bare kom og klyp på puppene mine!"

Nei, nei, nei. Jenta ville ha ukyldig flørting og likte gutten, men når hun forstod at han bare var ute etter sex ble det ikke gøy. Man har ALLTID lov til å trekke seg når det gjelder slikt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Men hvorfor er menn så teite at de tror at man vil pule dem bare fordi man gir ut en liten suss og flørter litt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er menn så teite at de tror at man vil pule dem bare fordi man gir ut en liten suss og flørter litt?

fordi når de er kåte så klarer de ikke å tenke på annet enn sex.

Sa ihvertfall han ene tidligere her.

Så da forstår de ikke hva noen mener med "Nei".

???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvorfor er menn så teite at de tror at man vil pule dem bare fordi man gir ut en liten suss og flørter litt?

Det er besvart i innlegg #416 :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Hvorfor er løsningen deres mer kriminalisering her i landet?

Personlig foretrekker jeg tanken på at om jeg blir voldtatt, så kan gjerningspersonen havne i fengsel.

Det gir en trygghet og en følelse av rettferdighet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretrekker jeg tanken på at om jeg blir voldtatt, så kan gjerningspersonen havne i fengsel.

Det gir en trygghet og en følelse av rettferdighet.

Noe lovverket av i dag allerede dekker...

Igjen, det er ikke lovene det er noe i veien med. Det er de som bruker dem! Pluss et lass med manglende holdningsskapende arbeid.

Waco sitt spørsmål er akk så presist. For loven kommer aldri til å forhindre en eneste voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Personlig foretrekker jeg tanken på at om jeg blir voldtatt, så kan gjerningspersonen havne i fengsel.

Det gir en trygghet og en følelse av rettferdighet.

Så enkelt kan det sies, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier at jenter må tenke konsekvenser, jenter må ta forhåndsregler, jenter må kle seg dekkende, ikke drikke seg fulle; for å slippe å bli voldtatt.

Hva slags forhåndsregler skal gutter ta? Har sett lite av den slags diskusjoner. OM det så ender opp med at det blir en falsk voldtekstanklagelse mot en gutt, er det hans feil da fordi han ikke tok noen forhåndsregler?

Alle gutter og menn tar en drøss med forehåndsregler hver gang de er ute på byen, el. For hvis en mann er frekk med en annen eller ikke unnskylder seg og trekker seg unna når en annen større mann vil bråke med han så blir han banket opp... Selv hvor mye mindre å svakere han måtte være.

Men det er stor forskjell på å bli utsatt for en forbrytelse fra en annen person og det å bli utsatt for en forbrytelse fra rettsvesenet. Det må vel du også skjønne? I en velfungerende rettsstat skal man ikke måtte være bekymret for å bli utsatt for justismord eller måtte ta noen forehåndsregler mot dette siden rettspraksisen skal forhindre det.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...