Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk over all forventning :biggrin: kun svigerfar som er hjemme så måtte si det til hun på tlf (de bor i utlandet). Begge ble suuuper glade, og hun begynte å grine i tlf :bolledeig: Så vi ble også veldig glad og lettet.. måtte le litt her når jeg hørte hyling og skriking fra tlf. Viste ultralydbilder til han, og til hun sendte vi de på mail mens vi hadde hun på tråden.. ble helt stille så kom det "SKAL DERE HA BABY??" "EEENDELIG". Haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 idag. Herremin så fort tiden går nå.. bare en uke igjen til 12 :danse:

Har hatt noen bedre dager med litt mindre kvalme, men den kommer og går. Er også blitt veldig trøtt, og fått hodepine :( Litt kjedelig for jeg var veldig plaget med det før, men har vært uten lenge nå. Fortsetter med 50% sykemelding også denne uken. Skal fortelle det til mamma og min bror i morgen!! Tror og håper det blir tatt godt i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 11 uker!! :strix: Bare 1 igjen til de magiske 12 nå!! :jepp:

Kjedelig med sånne vonde gravidsymptomer, det er godt de er her for en god grunn ihvertfall. ;)Så koselig at dere har fått så fine reaksjoner på nyheten. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa gleder meg sånn til det!! Er kjempe kvalm idag også :( men er som du sier, liten pris å betale:-) mamma ble også super glad! Så det var gøy :-) litt deilig at det begynner å komme ut, men samtidig litt rart.

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle besteforeldre informert :-) alles reaksjoner har vært over all forventning! Kjempe glade hele gjengen:-) det var veldig godt! Kjekt å dele det med familien :-) det første den kommende morfar sa: dere skal få barnevogn av meg!! Haha, så det var jo kjekt:-) ååå lykke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2 idag.. Måtte denne uken gå fort.

Er ganske slapp om dagene, fått skikkelig hodepine og kvalmen er tilstede hele tiden. Håper det forsvinner innen et par uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nærmer oss 12 uker, sakte men sikkert!!

Hodepine har ikke jeg men den slappheten tar knekken på meg. Det er så mye jeg må få gjort i løpet av dagen men orker ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nærmer oss 12 uker, sakte men sikkert!!

Hodepine har ikke jeg men den slappheten tar knekken på meg. Det er så mye jeg må få gjort i løpet av dagen men orker ingenting!

Vi gjør det :hoppendeglad: Gleder meg sååånn!

Har fått skikkelig hodepine :( Den tar virkelig knekken på meg. Men kjenner meg igjen med å ikke orke noen ting ja. Ligger på sofaen og har 10 ting jeg skal få gjort, men kommer ingen vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+3 idag.. det nærmer seg :) syntes det er så stas at alle kommende besteforeldre gleder seg sånn med oss :rodmer:

Idag var vi på visning. Har litt blandede følelser, vi ha den og flytte NÅ, men samtidig vil jeg vente fordi vi bor så billig, så vi kan spare.. hmm.. Vil uansett være flyttet og klar til den lille kommer :) gleder meg sååå masse til å innrede barnerom :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg 12 uker med stormskritt!! :jepp: Så heldige dere er som har så engasjerte kommende besteforeldre, her i gården er det ikke fullt så stor entusiasme...de gleder seg sikkert men sier ikke så mye om det. Dette blir første barnebarn til svigerfamilien min, og jeg får følelsen av at de plutselig føler seg veldig gamle fordi de skal bli besteforeldre. :fnise: Ja, ja, det kommer seg vel etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg 12 uker med stormskritt!! :jepp: Så heldige dere er som har så engasjerte kommende besteforeldre, her i gården er det ikke fullt så stor entusiasme...de gleder seg sikkert men sier ikke så mye om det. Dette blir første barnebarn til svigerfamilien min, og jeg får følelsen av at de plutselig føler seg veldig gamle fordi de skal bli besteforeldre. :fnise: Ja, ja, det kommer seg vel etterhvert...

Ja det gjør det!! :biggrin: Syntes det gikk så tregt rundt uke 6-7 men nå flyr jo tiden.. Kan ikke tro at jeg snart har nådd de magiske 12! Ja det er det eneste de snakker om og de virker like glad som oss. Men jeg tror folk viser det veldig forskjellig også? De er sikkert kjempe glad de også, men alle prater vell ikke like mye om det :) Det kommer seg heelt sikkert når du får mage og de kan kjenne spark fra utsiden :) Er liksom ikke så spennende for andre enn oss nå helt i begynnelsen :fnise:

11+ 4 nå :) Bare 2 dager igjen i den 11 uken.. wiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg nådd de magiske 12 :hoppendeglad:

Utrolig. Tiden har gått så fort og så kjempe sakte på samme tid. Nå er det bare å se frem til ultralyd og en struttende mage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer med de fantastiske tolv! :hoppe:

Takk Tekola :blomst: Og samme til deg!! Spennende at vi er så tett..

12+2 idag.. Og magen popper frem :sjokkert: Var på shopping med en venninne idag, og måtte rope hun inn i prøverommet å vise kulen.. Hun fikk også sjokk for jeg viste hun magen for bare 2 dager siden :P Legger ut et magebilde. (vanskelig for andre å se såklart, men har HELT flat mage til vanlig)

bilde12t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mage du har!! :Nikke: Det skjedde mye med magen min rett etter 12 uker, ser stor forskjell fra uke til uke! Det kommer sikkert du også til å merke, når man er slank i utgangspunktet skal det ikke mye til før det syns. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...