Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Ja, jeg håper det! :klem:

Var hos legen idag og han hadde ul, men bare utvendig. Vi så bare et hulrom men han sa før vi begynte at jeg måtte ikke forvente å se noe for det var tidlig og mye måtte ligge tilrette for å se et foster. Skal ta ny prøve i morgen for å sjekke stigning. Begynte å blø igjen nå isted :( Så merker jeg er litt mer negativ nå, men heldigvis ingen smerter ennå. Skal ringe rundt i morgen å høre om det er noen private som har time de neste dagene. Er fortsatt kjempe kvalm og sulten, og veldig ømme bryster. Veldig glad for alle symptomer akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk alle sammen :D Vi fikk se og høre et bankende hjerte!! Han kunne se hvor blødningen kom fra, og det var helt ufarlig. Helt fantastisk! Ble satt litt tilbake, så er 6 uker idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg spurte han om det, han sa det kan jo fortsatt gå gale men når det banker så ligger alt til rette for at det skal gå bra :) slapper hvertfall veldig av med tanke på blødningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. Kunne ikke vært bedre :klem: fikk også svar på blodprøver idag som har steget fra 4700 til 22000:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese alt du skriver, og så bra at det ikke var noe galt med tanke på blødningene :klemmer:

Vi er nesten like langt på vei, jeg er idag 5+3 :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble kjempe lettet :) Så spennende! Jeg trodde jeg var 7+3 men ble satt tilbake til 6. Men det gjør ingenting så lenge alt så bra ut :) Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så kvalm jeg er :-( når jeg våkner om morgenen er jeg nesten klar for å kaste opp. På jobb må jeg spise minst en gang i timen for å holde kvalmen unna. Håper ikke dette blir verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Uff, den kvalmen må være helt forferdelig. Nei, jeg merker ikke noe til kvalme enda, føler meg bitte litt uggen noen ganger men det går fort over.

Mine symptomer er:

Kjempe ømme pupper (måtte holde på dem da jeg gikk litt fort for å rekke bussen :fnise: )

Mensmurringer

Halsbrann (noen ganger, var verre forrige uke)

Varmefølelse i ansikt, som kommer og går

Trøtt og veldig slapp!

Har på følelsen av at kvalmen kommer innen par ukerunsure.png

Svarer deg her også jeg, ang. hvor man finner de spesielle datoene.

Gå inn på babyverden.no, på høyre side skriver du termindato eller 1. dag av siste mens og den beregner alt for deg :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Uff, den kvalmen må være helt forferdelig. Nei, jeg merker ikke noe til kvalme enda, føler meg bitte litt uggen noen ganger men det går fort over.

Mine symptomer er:

Kjempe ømme pupper (måtte holde på dem da jeg gikk litt fort for å rekke bussen :fnise: )

Mensmurringer

Halsbrann (noen ganger, var verre forrige uke)

Varmefølelse i ansikt, som kommer og går

Trøtt og veldig slapp!

Har på følelsen av at kvalmen kommer innen par ukerunsure.png

Svarer deg her også jeg, ang. hvor man finner de spesielle datoene.

Gå inn på babyverden.no, på høyre side skriver du termindato eller 1. dag av siste mens og den beregner alt for deg :smilyblomst:

Det er ikke noe kjekt nei! Men så lenge den holder seg sånn som dette, så skal det gå fint. Blir den verre så må jeg se hvordan det blir med jobb. Er ganske mye alene på jobb så blir litt vanskelig om jeg må kaste opp hele tiden. Har lest at det er ganske vanlig at kvalmen dukker opp i uke 6? Stemte ganske bra her hvertfall..

De ømme puppene kjenner jeg til ja :tongue: De har også blitt en del større allerede. (har ganske små fra før av så det gjør iingenting :fnise:)

Takk for det :smilyblomst: Skal få laget meg en sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt mindre kvalm idag :) Begynner sent på jobb, så tror det hjalp å sove litt lenge... tiden går sååå tregt! 6+3 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går veldig tregt ja! Men så godt at vi er nesten like langt på vei :tommel:

Gleder meg til vi begge har kommet forbi de magiske 12 ukene :hug:

Da skal det feires, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET skal feires :) Kjekt å ha noen andre som er ca like langt ja :D Er ikke alltid det samme å snakke med eller lese om de som er mye lengre på vei. Nå går vi gjerne litt gjennom samme symptomer osv :) Kanskje vi har kontroller rundt samme tid også. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...