Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Så søt mage du har!! :Nikke: Det skjedde mye med magen min rett etter 12 uker, ser stor forskjell fra uke til uke! Det kommer sikkert du også til å merke, når man er slank i utgangspunktet skal det ikke mye til før det syns. ;)

Takk :) :) Ja her kom det nesten over natten. Merker veldig at ting flytter på seg og kommer oppover. Spennende :hoppendeglad: Når man har begynt å fortelle det til folk så er det litt kjekt å ha noe å vise etterhvert også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12+4 og snart uke 13!! Wææ, jeg som syntes tiden gikk så sakte.

Er litt opp og ned med kvalme om dagene, men den er uten tvil blitt bedre :-) og hodepinen har roet seg, så ingenting er bedre enn det :D

I kveld er det jentekveld med 3 venninner :-) To av de vet det ikke ennå så skal fortelle det idag :D nå begynner flere og flere å få vite om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymage :rodmer:

Din er tydeligere enn min,men så har jeg litt mage i utgangspunktet da :ler:

Tiden går plutselig veldig fort! Tenk, om ca et halvt år sitter vi med en unge i puppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymage :rodmer:

Din er tydeligere enn min,men så har jeg litt mage i utgangspunktet da :ler:

Tiden går plutselig veldig fort! Tenk, om ca et halvt år sitter vi med en unge i puppen :ler:

Hehe, ja tror det er veldig lett å se på meg siden magen min vanligvis er helt flat :klo:

Ja tenk da, det er faktisk ikke så lenge til :-) Gleder meg sååå masse til knøttet er på utsiden og vi kan holde det i armene våres :)

13 uker i dag :) Nå går det unna her... Har hatt en del stikking/mensensmerter idag.. Kjenner jeg blir litt bekymret, men leste på gravid appen at det vokser mye denne uken så er vell normalt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+3 :)

Var hos legen idag og fikk høre hjertelyden :) det var veldig deilig. har vært litt bekymret etter ul, siden jeg ikke var 12 uker ennå så har jeg liksom ikke trodd at det er noe inni der. Men der slo er raskt og fint lite hjerte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for hjertelyd :strix:

Jeg var hos jordmor og fikk høre hjertelyd forrige onsdag, og selv om jeg ikke var spess bekymret før timen så var det veldig beroligende å høre at det faktisk var noe som levde der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for hjertelyd :strix:

Jeg var hos jordmor og fikk høre hjertelyd forrige onsdag, og selv om jeg ikke var spess bekymret før timen så var det veldig beroligende å høre at det faktisk var noe som levde der inne :)

Jaa :) :) Kan tenke meg at det er like betryggende hver gang, selv om man ikke er bekymret. Får en bekreftelse på en måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker idag :rodmer:

Kan ikke skjønne at det er TO uker siden jeg nådde de magiske 12, og det bare er 4 uker til ordinær ul :danse: Har begynt å glede meg skikkelig til å finne ut kjønnet. Har liksom ikke tenkt så mye over det tidligere, men det er jo ganske stort! Får en litt annen følelse når du sier han eller hun, og ikke han/hun eller det.

Kjenner at livmoren beveger seg opp av bekkenet, og gleder meg masse til å få mage som andre også kan se :) Fikk jo beskjed at morkaken min ligger bak så jeg kan kjenne bevegelse tidlig. Krysser fingrene for at jeg kan kjenne det innen de neste par ukene :biggrin: Er jo mange som har kjent noe i uke 15, og det er jo bare en uke til!! Lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker idag :rodmer:

Kan ikke skjønne at det er TO uker siden jeg nådde de magiske 12, og det bare er 4 uker til ordinær ul :danse: Har begynt å glede meg skikkelig til å finne ut kjønnet. Har liksom ikke tenkt så mye over det tidligere, men det er jo ganske stort! Får en litt annen følelse når du sier han eller hun, og ikke han/hun eller det.

Kjenner at livmoren beveger seg opp av bekkenet, og gleder meg masse til å få mage som andre også kan se :) Fikk jo beskjed at morkaken min ligger bak så jeg kan kjenne bevegelse tidlig. Krysser fingrene for at jeg kan kjenne det innen de neste par ukene :biggrin: Er jo mange som har kjent noe i uke 15, og det er jo bare en uke til!! Lov å håpe ;)

Tiden begynner virkelig å gå fort etter 12 uker!! :jepp: Jeg kan ikke tro at jeg snart er 18 uker!! :blink: Jeg har kjent bevegelse nå faktisk, det er fantastisk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden begynner virkelig å gå fort etter 12 uker!! :jepp: Jeg kan ikke tro at jeg snart er 18 uker!! :blink: Jeg har kjent bevegelse nå faktisk, det er fantastisk! :rodmer:

Ja den flyr jo plutselig!! Skjønner ikke hvor tiden blir av. ååå har du?:hoppendeglad: Hvordan føles det? Har du nettopp kjent det for første gang? Jeg gleder meg sånn til å kjenne det. Håper på å være tidlig:p men 14 uker er vell litt vell tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gelder meg til å kjenne bevegelser selv her :gravid:

Og ja, man blir bare mer og mer nysgjerig på om det er jente eller gut der inne. Så fint at du fikk høre hjertet. Har ikke hørt det siden siste UL og det var i uke 8. Nå er jeg jo 13+4, så det frister og ta enda en privat UL :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gelder meg til å kjenne bevegelser selv her :gravid:

Og ja, man blir bare mer og mer nysgjerig på om det er jente eller gut der inne. Så fint at du fikk høre hjertet. Har ikke hørt det siden siste UL og det var i uke 8. Nå er jeg jo 13+4, så det frister og ta enda en privat UL :vetikke:

Ja det frister veldig mye her også! Men skal klare å holde ut :) Jeg fikk en tidligere time hos jordmor så skal der i uke 15. Regner med å få høre hjertelyden da også :-) Er godt å få en bekreftelse når man ikke føler seg så gravid om dagene... Hvordan er symptomene hos deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned en app på tlf som heter Babyscope der man kan høre hjertelyden. Trodde det bare var tull, helt til jeg nå hørte den :D klart og tydelig rask puls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned en app på tlf som heter Babyscope der man kan høre hjertelyden. Trodde det bare var tull, helt til jeg nå hørte den :D klart og tydelig rask puls!

Så stilig! Hvordan fungerer det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så stilig! Hvordan fungerer det da??

Ja det var helt utrolig! Spilte det inn så samboer fikk høre og :) den ligger i AppStore. Du bare holder mikrofonen på tlf inntil magen, og må ha i headset. Hører mye rare lyder og ofte din egen puls, men i går kom det en rask en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var helt utrolig! Spilte det inn så samboer fikk høre og :) den ligger i AppStore. Du bare holder mikrofonen på tlf inntil magen, og må ha i headset. Hører mye rare lyder og ofte din egen puls, men i går kom det en rask en :D

Så tøft! :jepp: Jeg søkte etter den på nett og så at mange andre ikke klarte å høre hjertelyden ved hjelp av appen, så jeg kommer ikke til å kjøpe den selv. Men det er gøy når det funker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt appen jeg også, og hørte ikke noe annet enn "whit noise". Fant ikke en gang min egen puls når jeg satt den på håndleddet :( Gjorde du noe spess når du fant hjertelyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ca 30 ganger og har funnet den bare en :P så er kanskje litt tidlig ennå. Men jeg lå hvertfall i sengen, og hadde ikke tisset ennå. Vet ikke om det har noe å si :P lyttet lenge på forskjellige steder, og plutselig! Har flere ganger trodd jeg har hørt den men da har det vært min egen puls. Men var ikke tvil denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...