Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Har egentlig ingen følelse på noen av delene. Men en liten en på jente, bare fordi alle rundt oss har fått gutt :ler: men utenom det så er det 50/50 for meg altså :) klarer nesten ikke vente. Skal på jobb nå og dagen kommer til å gå såååå sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan jo ta de teite mytene, som er litt underholdende lell:

  1. Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente.
  2. Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.
  3. Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente
  4. Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.
  5. Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente.
  6. Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente.
  7. Er barnet særdeles livlig under svangerskapet, blir det nok en gutt. Jenter er mer bedagelige
  8. Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente.
  9. Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.

Hva tror du nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta de teite mytene, som er litt underholdende lell:

  1. Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente.

  2. Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.

  3. Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente

  4. Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.

  5. Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente.

  6. Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente.

  7. Er barnet særdeles livlig under svangerskapet, blir det nok en gutt. Jenter er mer bedagelige

  8. Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente.

  9. Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.

Hva tror du nå? :fnise:

Skal jeg følge den der så må jeg jo få en av hver :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg følge den der så må jeg jo få en av hver :daane::ler:

Helt idiotisk (og likevel så kom jeg frem til at jeg fikk jente og ble glad, hahaha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Morsomt :) kunne vært begge deler i følge den, men gutt er nok mest riktig da :P nå må denne dagen bli ferdig så vi kan få vite dette her :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Det var en frisk og fin liten JENTE inni magen min :hoppendeglad: jeg hadde rett for en gangs skyld :ler: veldig lettet over alt alt så bra ut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :hoppendeglad: er veldig glad nå. Herlig å se hvordan samboer reagerte selvom han trodde gutt. Den jenten kommer hvertfall til å bli passet godt på <3 spesielt siden hun får 4 onkler og 2 ste-onkler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kom frem til 24 april siden man går 40+2 men sa jeg bare kunne forholde meg til 22 april som jeg hadde fra før :) godt å ikke bli flyttet tilbake hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye!

To dager til min UL, gleder meg ikke mindre nå :)

Tusen takk! :) Gled deg masse. Selvom vi har vært på ul før så var dette helt fantastisk. Og var sååå spent på om vi fikk vite kjønnet for de måtte lete litt :P Men jaggu fikk vi ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååååå mye! Merker jeg er litt sjalu på deg nå, har så veldig lyst til å få vite at alt ser fint ut og hva kjønnet er.

Hurra for :babyjente: !!!!!!!

13 dager igjen til jeg har UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååååå mye! Merker jeg er litt sjalu på deg nå, har så veldig lyst til å få vite at alt ser fint ut og hva kjønnet er.

Hurra for :babyjente: !!!!!!!

13 dager igjen til jeg har UL!

Tuusen takk :) Bare gled deg MASSE! Og tiden bare flyr :) Har hatt nedtelling til dagen igår, og plutselig var den der! Var helt fantastisk :hjerte: hva tror du at det er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...