Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk ganske heldig der ja! Kjenner vel 3-4 bekjente/venner + svigerinna mi som skal ha baby nå i mai/juni/juli :)

Tror jeg er ganske lik på størrelsen på deg når du var rundt 25 uker, pittelitt mindre kanskje.

Er jo 24 uker nå, snart 25 :)

Takk for det, vi skal spille yatzy, spise nachos og dyppe frukt i sjokolade :spise:

Åh, misunnelig! Skulle ønske jeg hadde en venninne eller to som jeg kunne trillet med :) men man kommer vell alltid i kontakt med andre nybakte mødre vil jeg tro, også har jeg jo de som har litt eldre barn :)

Ja tiden flyr nå, snart er vi mammaer hele gjengen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for en gangs skyld positivt overrasket over NAV! Sendte søknad for ca 1,5 uke siden og har allerede fått svar :) phu, da kan jeg ihvertfall få dèt ut av verden. Eneste er at jeg tror de har skrevet for lite i inntekt :klo: Mistenker at de har glemt å regne med sykepengene jeg fikk i høst da jeg var sykemeldt.. får ringe de i morgen å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker i morgen :hjerte:

Idag ble jeg overrasket med babyshower av de fineste venninnene i verden :rodmer: hadde ikke peiling i det hele tatt! Skulle til en venninne med et par andre bare, og der stod de 9 stk i døren og overrasket meg. Vi har kost oss masse og jeg har fått såååå masse fint. Herlighet for noen snille venninner jeg har!

Og i morgen får vi vite om vi har fått leilighet :) det er 99% sjanse for at vi har fått den da forkjøpsretten gikk ut fredag og ingen hadde søkt kl 14. Men får bekreftet i morgen :) og med overtagelse 9 mars så kan vi være i hus og klar til skatten kommer :danse: ååh lykke! Livet smiler til oss om dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drister meg frempå med en liten gratulerer jeg :strix:

Taaakk!! :hjerte: vi fikk den :hoppendeglad: :hoppendeglad: ååh har ikke ord for hvor letter jeg er nå! Får overta om bare 2 uker så forhåpentligvis er vi klar til hun kommer :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :hjerte: vi er så lykkelige nå! Dette har vært en veldig bra helg altså. Fredag fikk min far og stemor seg hus, som er mye nærmere oss, igår var det suprise babyshower og leilighet idag :hoppendeglad: 2013 blir det BESTE året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herlighet så elendig jeg er på å oppdatere her inne!

33+5 idag, og vi har overtatt leiligheten :hoppendeglad: mye som skjer på kort tid nå. Formen er fortsatt fin, men har trappet ned litt på jobb og er 50% sykemeldt. Det begynte å bli ganske tungt å være på jobb og gå rundt i 7 timer med bøying og opp og ned hele tiden. Så det passer jo bra at jeg har litt ekstra tid til leiligheten også :) skal bare male selv, så får mannen ta seg av de tyngre tingene.

Vi regner med å flytte inn om 1 - 1,5 uke :biggrin: og vi gleder oss såååå mye til innflytting og alt det nye spennende som skal skje der! Blir stas å få ferdig rommet til skatten vår, opp med kommode og legge alle klærne oppi :hjerte: nå begynner redebyggingen for fullt! Og med 44 (!!) dager til termin så skal det bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ny leilighet, gratulerer! :jepp: Det er godt dere har tid til å komme på plass før bebisen kommer. Har du planlagt babyrommet allerede eller? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ny leilighet, gratulerer! :jepp: Det er godt dere har tid til å komme på plass før bebisen kommer. Har du planlagt babyrommet allerede eller? :popcorn:

Takk :biggrin: ja det er så deilig å vite at alt mest sannsynlig er på plass før hun kommer. Med mindre hun finner på å komme veldig tidlig! Ja nå er babyrommet malt, og det klør i fingrene etter å sette opp møblene og gjøre alt klart :rodmer: tror vi skal være ferdig med oppussing til helgen, og jeg gleder meg SÅ mye til å flytte inn :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker i morgen. Bare to uker til hun kan komme uten å være prematur :sjokkert: tror fortsatt ikke jeg har skjønt at snart kommer det en baby, som VI skal ta vare på! Heldigvis begynner leiligheten å bli klar. Litt lister igjen, så møbelshopping og montering så tror jeg vi er der :hoppendeglad: monterte også sengen til snuppa idag, og det var veldig spesielt! Blir kjekt å få oppi dyne med fint sengetøy og alt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh. Tenk, nå er det ikke lenge til dere møter henne :rodmer::hoppe: Tiden går så ufattelig fort!!! :sjokkert:

Legge ut bilde når rommet er klart? :rodmer:

Hvordan seng er det dere har kjøpt? Jeg er sååå usikker på hvordan seng vi skal ha :klo: Det er jo så masse å velge i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh. Tenk, nå er det ikke lenge til dere møter henne :rodmer::hoppe: Tiden går så ufattelig fort!!! :sjokkert:

Legge ut bilde når rommet er klart? :rodmer:

Hvordan seng er det dere har kjøpt? Jeg er sååå usikker på hvordan seng vi skal ha :klo: Det er jo så masse å velge i :fnise:

Nei det er virkelig ikke lenge til altså :biggrin: tiden flyr! Nesten litt for fort!

Ja det skal jeg gjøre :rodmer: vi kjøpte på babykos i Bergen. Usikker på hva den heter men man kan hvertfall senke/heve bunnen og ene siden, slik at den kan stå inntil vår seng :) tror det blir veldig greit. IKEA har også noen sånne tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er virkelig ikke lenge til altså :biggrin: tiden flyr! Nesten litt for fort!

Ja det skal jeg gjøre :rodmer: vi kjøpte på babykos i Bergen. Usikker på hva den heter men man kan hvertfall senke/heve bunnen og ene siden, slik at den kan stå inntil vår seng :) tror det blir veldig greit. IKEA har også noen sånne tror jeg?

Ja ikke sant :fnise: Når en er mitt i det, så syntes jeg tiden går fort, men ikke for fort. Men plutselig når en er i slutten så er det jo egentli bare flydd forbi :fnise:

Åh, jeg har aldri hørt om babykos. Trur ikke vi har den her :klo:

Jepp, vet også at Ikea har sånn, dyre er de heller ikke :biggrin: Men klarer liksom ikke bestemme om jeg vil ha sprinkelseng med en gang, eller sånn kjekk korg eller noe :rodmer: Det er så masse fint. Men så kan de ha det så lite :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ikke sant :fnise: Når en er mitt i det, så syntes jeg tiden går fort, men ikke for fort. Men plutselig når en er i slutten så er det jo egentli bare flydd forbi :fnise:

Åh, jeg har aldri hørt om babykos. Trur ikke vi har den her :klo:

Jepp, vet også at Ikea har sånn, dyre er de heller ikke :biggrin: Men klarer liksom ikke bestemme om jeg vil ha sprinkelseng med en gang, eller sånn kjekk korg eller noe :rodmer: Det er så masse fint. Men så kan de ha det så lite :sjenert:

Ja jeg syntes det går fort, men samtidig ikke! Men under 5 uker igjen!? Jo det går fort likevell :P nei jeg tror faktisk kanskje det bare er i Bergen. De hadde konkurssalg så vi fikk seng og alt på halv pris :biggrin: sånt liker vi!

Ja vi har også en korg, som mannen og hele familien hans har lagt i, som jeg tenker å ha i stuen i begynnelsen :) Det er mye og dyre ting som kommer til å bli lite brukt ja, men de sengene som du kan senke bunnen og ta av ene siden kan de visst bruke til 2-3 års alder :) og det er jo veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene bare flyr. 36 uker idag og vi har bodd i nye leiligheten i 3 dager. Jeg er så GLAD for at ting faller på plass før den lille kommer :rodmer: skal til jordmor i morgen og er spent på hvor stor magen er blitt :)

Nå har jeg bare to dager igjen på jobb før permisjon, og godt er det! Har vært skikkelig ubehagelig idag. Begynte med murring i korsryggen på jobb som har vart i mange timer, roet seg litt nå. Men det gikk liksom oppover ryggen og ned i hoftene/lårene og var ikke noe godt. Får høre med jordmor i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Dagene bare flyr. 36 uker idag og vi har bodd i nye leiligheten i 3 dager. Jeg er så GLAD for at ting faller på plass før den lille kommer :rodmer: skal til jordmor i morgen og er spent på hvor stor magen er blitt :)

Nå har jeg bare to dager igjen på jobb før permisjon, og godt er det! Har vært skikkelig ubehagelig idag. Begynte med murring i korsryggen på jobb som har vart i mange timer, roet seg litt nå. Men det gikk liksom oppover ryggen og ned i hoftene/lårene og var ikke noe godt. Får høre med jordmor i morgen :-)

Åh så koselig!!! Vi flytter også inn i ny leilighet når jeg er 36 uker, gleder meg skikkelig til å få montert ting til rommet til baby :rodmer:

Skikkelig redebygging altså!!

Koselig :)

Nermer seg for deg nå altså!! :) Så spennendes!!

Høres ut som kroppen forbereder seg hvertfall :)

Masse lykke til hos jordmor imorgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig!!! Vi flytter også inn i ny leilighet når jeg er 36 uker, gleder meg skikkelig til å få montert ting til rommet til baby :rodmer:

Skikkelig redebygging altså!!

Koselig :)

Nermer seg for deg nå altså!! :) Så spennendes!!

Høres ut som kroppen forbereder seg hvertfall :)

Masse lykke til hos jordmor imorgen :klem:

Åh ja det er så koselig!! Flytter dere til noe større da eller?:) første gang vi kjøper så det er veldig stas.

Ja det gjør virkelig det. Kjente panikken tok meg litt idag når dette begynte. Har jo ikke vasket noen av klærne hennes! På tide å komme i gang :) takk for det :klem: spent på hva hun sier om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...