Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Åh ja det er så koselig!! Flytter dere til noe større da eller? :) første gang vi kjøper så det er veldig stas.

Ja det gjør virkelig det. Kjente panikken tok meg litt idag når dette begynte. Har jo ikke vasket noen av klærne hennes! På tide å komme i gang :) takk for det :klem: spent på hva hun sier om dette!

Ikke egentlig større, men mer uteareale :) Nå leier vi, men har kjøpt helt nytt :)

Står ferdig bygget i slutten av april. Bedre planløsning, så tror nok vi vil merke at det føles større også.

Hihi, kjenner jeg har litt panikken jeg også. Vist vi får prematur så får jeg jo ikke gjort noe selv av montering og slikt. Men har vasket noenting nå på forhånd just in case!

Redebygging er gøy altså!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke egentlig større, men mer uteareale :) Nå leier vi, men har kjøpt helt nytt :)

Står ferdig bygget i slutten av april. Bedre planløsning, så tror nok vi vil merke at det føles større også.

Hihi, kjenner jeg har litt panikken jeg også. Vist vi får prematur så får jeg jo ikke gjort noe selv av montering og slikt. Men har vasket noenting nå på forhånd just in case!

Redebygging er gøy altså!! :strix:

Stas å kjøpe nytt da :) og større uteareale kommer jo absolutt godt med etter hvert. Syntes det er deilig at vi har fått en stor flott altan :)

Jeg har begynt å vaske klær idag. Kjente igår at panikken tok meg litt :P Alt var bra hos jordmor idag, og hun tror kanskje hun kommer før tiden! Så det blir jo spennende å se :biggrin:

Og jeg har SISTE dag på jobb i morgen før permisjon, æææh!! Det føles veldig merkelig :) Men tror også det skal bli godt, er mye plaget med kynnere på jobb nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny leilighet og å være ute i permisjon nå! Nå nærmer det seg! :jepp:

Ja NÅ nærmer deg seg virkelig :) veldig godt permisjonen er startet for her er alt plutselig blitt veldig tungt og vondt. Lurer på om hun kommer før jeg :)

Alt bra med deg også Tekola? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med permisjon. Jeg sier det om og om igjen Stine, men herregud så langt vi har kommet nå!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med permisjon. Jeg sier det om og om igjen Stine, men herregud så langt vi har kommet nå!!! :danse:

Ja det kunne altså ikke passet bedre nå! Men tror ikke jeg har skjønt det helt ennå. At jeg skal være hjemme såå lenge :klo: det synker vell inn etter hvert.

Ja herlighet! Det er ikke til å tro. På mandag er det TRE uker igjen, og det er helt normalt om hun kommer da. Har du gått ut i permisjon også nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Glemmer jo helt å skrive her inne.. I morgen er jeg 38 uker og bare 2 uker igjen :) føles veldig rart egentlig. tanken på at hun kan komme når som helst er litt skremmende!

Vi er hvertfall godt på plass i nye leiligheten, sengen hennes er satt opp og klar :biggrin: gleder meg masse til å treffe hun, men er samtidig ikke særlig lei eller utålmodig.

Igår hadde jeg er merkelig følelse, syntes plutselig magen min var så liten, og følte meg ikke veldig gravid :fnise: måtte ha bekreftelse fra mannen at alt var som normalt haha. For hun spreller jo som bare det, så er jo ikke tvil om at gravid det er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan hun igrunn komme når som helst! Det er så spennende :nigo:

Åsså så bra at dere har komt dere godt tilrette! Sleppe å måtte tenke på det når hun dukker opp ;)

Er sikkert koseligt når senga står klar og venter vil jeg tru :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan hun igrunn komme når som helst! Det er så spennende :nigo:

Åsså så bra at dere har komt dere godt tilrette! Sleppe å måtte tenke på det når hun dukker opp ;)

Er sikkert koseligt når senga står klar og venter vil jeg tru :rodmer:

Ja det er helt sant! Skummelt og spennende :) veldig kjekt å ha alt på plass så vi ikke trenger å stresse med noe. Nå kan hun bare komme :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Har hun kanskje kommet allerede? :D

Nei hun vil visst ikke ut helt ennå! Bare jeg som er så dårlig på å skrive her inne.. Alt er bare bra og hun er hjertelig velkommen når som helst :) men syntes også at det er litt skummelt dette. Når/hvordan starter det!? Hjelp...

Hvordan går det med deg? Alt bra? :)

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun vil visst ikke ut helt ennå! Bare jeg som er så dårlig på å skrive her inne.. Alt er bare bra og hun er hjertelig velkommen når som helst :) men syntes også at det er litt skummelt dette. Når/hvordan starter det!? Hjelp...

Hvordan går det med deg? Alt bra? :)

1-2 uker så er hun trolig her. Få som går mer enn 7 dager over tid (tror sånn 70-80 prosent av gravide har født innen 7 dager over termin). Spennende og skummelt, det forstår jeg godt at du føler. Men, alt det vonde er for at hun skal få komme ut og hilse på, så premien er så uendelig stor på slutten av smertemaratonen. Har du prøvd å drikke bringebærte? Det er sikkert bare tull og tøys, men ei jeg kjenner drakk det i ukene før sin fødsel og hun hadde en veldig kort og intens fødsel (annengangsfødende, den første hadde vært veldig lang og vond). Det påstås at bringebærbladene gjør at livmorens sammentrekninger blir mer effektive. Det er igjen, sikkert bare tøys, men jeg gir det et forsøk jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg var helt sikker på at det var skjedd noe action her jeg. Men nå kan det jo skje nårtid som helst :nigo: Jeg gleder meg !

Du, var det du som hadde en sånn app på mobilen for å høre hjertelyden? Eller tar jeg heeelt feil her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2 uker så er hun trolig her. Få som går mer enn 7 dager over tid (tror sånn 70-80 prosent av gravide har født innen 7 dager over termin). Spennende og skummelt, det forstår jeg godt at du føler. Men, alt det vonde er for at hun skal få komme ut og hilse på, så premien er så uendelig stor på slutten av smertemaratonen. Har du prøvd å drikke bringebærte? Det er sikkert bare tull og tøys, men ei jeg kjenner drakk det i ukene før sin fødsel og hun hadde en veldig kort og intens fødsel (annengangsfødende, den første hadde vært veldig lang og vond). Det påstås at bringebærbladene gjør at livmorens sammentrekninger blir mer effektive. Det er igjen, sikkert bare tøys, men jeg gir det et forsøk jeg :D

Ja håper jeg slipper å gå lenge over! Er vell egentlig forberedt på et par dager så det skal nok gå fint :) Alt annet har liksom lagt midt på normalen hele veien, så ser jo for meg at hun kommer ganske presist jeg da :fnise:

Nei det har jeg ikke prøvd, men er jo absolutt verdt et forsøk! Hvor får man kjøpt det? Selger de det i vanlig matvare? :)

Oi, jeg var helt sikker på at det var skjedd noe action her jeg. Men nå kan det jo skje nårtid som helst :nigo: Jeg gleder meg !

Du, var det du som hadde en sånn app på mobilen for å høre hjertelyden? Eller tar jeg heeelt feil her nå?

Hehe nei ikke ennå desverre! Ja det kan virkelig det altså, selvom jeg ikke har så mye tegn på det så kan det jo skje helt plutselig. Vi har funnet ut at fredag er en fin dag :biggrin: hehe.

Joda det stemmer det. Den heter Babyscope! Har ikke brukt den på mange måneder men i dag lyttet jeg faktisk litt, og fikk høre et sterkt og gallopperende hjerte :rodmer:

Så deilig å ha ting på plass!

Jaa! Eneste vi mangler nå er en uro, regntrekk til bilstol og myggnetting til vognen. Er ikke helt sånn kriise ting så stresser ikke med det :)

Nærmer seg veldig for deg også nå :biggrin: Er du utålmodig eller går ventingen greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Jaa! Eneste vi mangler nå er en uro, regntrekk til bilstol og myggnetting til vognen. Er ikke helt sånn kriise ting så stresser ikke med det :)

Nærmer seg veldig for deg også nå :biggrin: Er du utålmodig eller går ventingen greit?

Vi må også se over om vi har regntrekk og mygnetting til vogna. Husker ikke hva som fulgte med, og det haster ikke veldig :fnise:

Det gjør det! Jeg veksler mellom megautålmodig og "Nei nei, hun kommer vel til og med på overtid :sukk: " hurra for variasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærbladte (pju, langt ord) får du kjøpt på helsekost :)

Kjøpte det her om dagen, men har ikke drukket noe ennå! Leste at man bør drikke det de siste ukene så jeg har bare ikke giddet :plystre:

Vi må også se over om vi har regntrekk og mygnetting til vogna. Husker ikke hva som fulgte med, og det haster ikke veldig :fnise:

Det gjør det! Jeg veksler mellom megautålmodig og "Nei nei, hun kommer vel til og med på overtid :sukk: " hurra for variasjon :ler:

Nei jeg stresser heller ikke med det.. Vi fikk med regntrekk til vognen vår hvertfall så det er nå i boks. Kanskje noe av det viktigste her på vestlandet :fnise:

Jeg er også sånn. Ene øyeblikket så vil jeg prøve alt for å få det i gang, og i neste får jeg litt panikk bare jeg har litt vondt. Rare greier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandet? Hvor bor du? :) Hver gang jeg ser du har skrevet, så er jeg sikker på at fått ut babyen din, men så blir jeg like skuffet hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandet? Hvor bor du? :) Hver gang jeg ser du har skrevet, så er jeg sikker på at fått ut babyen din, men så blir jeg like skuffet hver gang :fnise:

Hehe :fnise: Er bare helt elendig på å skrive her inne altså.. Jeg bor i Bergen :) Gjør du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...