Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Hehe :fnise: Er bare helt elendig på å skrive her inne altså.. Jeg bor i Bergen :) Gjør du og?

Åh. Begynte å lure på om du budde i disse trakter :fnise: Jeg bor i Stavanger jeg. Men nå forstår jeg hvorfor regntrekk var så viktig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh. Begynte å lure på om du budde i disse trakter :fnise: Jeg bor i Stavanger jeg. Men nå forstår jeg hvorfor regntrekk var så viktig :ler:

Hehe ja hvertfall i disse dager! Herlighet vi holder jo på å regne og blåse vekk her om dagen.. Håper det roer seg og blir fint vær igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager på overtid og hun bare vil ikke ut!! Begynner faktisk å bli litt lei nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig å være lei! Men er hun ikke kommet innen ei uke(...) settes du vel i gang. Håper babyen melder sin ankomst før den tid! :):biggrin::babyjente: Lykke til med alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :kose:

Når skal du på kontroll?

Vi var på kontroll på sykehuset igår, og alt var bare bra så fikk beskjed om å bare vente litt til så kommer hun nok av seg selv. Krysser fingrene for det :)

Naturlig å være lei! Men er hun ikke kommet innen ei uke(...) settes du vel i gang. Håper babyen melder sin ankomst før den tid! :):biggrin::babyjente: Lykke til med alt sammen!

Ja jeg blir satt i gang i helgen hvis hun ikke velger å komme av seg selv :) håper selvfølgelig på å slippe det :icon_lol: Tusen takk for det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blææ nå spyr jeg snart.. ikke fordi jeg er veldig lei, men fordi jeg blir frustrert over at kroppen min ikke vil gjøre dette selv!! :( har idag og morgendagen på seg til å komme, hvis ikke blir jeg satt igang og det vil jeg jo ikke!!

Men er vell ikke noe å gjøre med det. Ut må hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har vært innpå her å sneket en stund uten å skrive noe, men no syns jeg at det er så spennende at eg må nesten gi lyd fra meg! :)

Satser på at hun kommer av seg selv, men hvis du må bli satt igang så må du ikke ta det så tungt! :) Regner med at du skal føde på Haukeland? Det gjorde jeg også og jeg ble satt i gang 12 dager over! :) De kommer nok sikkert til å råde deg til å vente to dager til, hvis de syns at alt ser bra ut med henne, men ikke la deg selv gå gjennom de to ekstra dagene :) Du har rett på å bli satt i gang 12 dager over, så bare gi beskjed om det selv om de sikkert vil prøve å overtale deg til å vente! :) Men du må være forberedt på at du kan bli satt igang med ballongkateter, det ble jeg - og da blir du sendt hjem igjen! Fordelen med det er at du kanskje slipper sånne hormonpiller! :) Ballongen gjorde akkurat jobben til at jeg hadde 3 cm åpning når jeg kom opp igjen dagen etterpå og da tok de vannet! :) Det er ikke noe artig med igangsatt fødsel, men slipper du de pillene, så tror eg at det er mye lettere! :) Jeg ble satt på drypp, siden riene ikke tok seg nok opp på egenhånd og jordmor bestilte epidural til meg før jeg rakk å be om det selv. Ikke vær redd for å be om epidural hvis de setter deg på drypp, for det er INTENST! :P Jeg hadde jo tenkt å føde på storken uten noe smertestillende og gikk å ventet på at det skulle starte av seg selv! Men jeg sitter ikke igjen med en forferdelig opplevelse selv om jeg måtte svelge stoltheten og velge epidural - heller tvertimot! Epiduralen var heeelt fantastisk der og da! :P

Uansett om hun kommer av seg selv eller ikke, så er alt glemt når du får henne på brystet! :) Og igangsatt var ikke så fælt som jeg forberedte meg på! :)

Men selvfølgelig, alt er bedre om det starter naturlig! :)

Masse lykke til!! Jeg følger spent med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Uff, håper virkelig at hun bestemmer sge for å komme seg ut selv! Men tenk, nå er det ikke mange dagene til du har henne hos deg, uansett hva! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har vært innpå her å sneket en stund uten å skrive noe, men no syns jeg at det er så spennende at eg må nesten gi lyd fra meg! :)

Satser på at hun kommer av seg selv, men hvis du må bli satt igang så må du ikke ta det så tungt! :) Regner med at du skal føde på Haukeland? Det gjorde jeg også og jeg ble satt i gang 12 dager over! :) De kommer nok sikkert til å råde deg til å vente to dager til, hvis de syns at alt ser bra ut med henne, men ikke la deg selv gå gjennom de to ekstra dagene :) Du har rett på å bli satt i gang 12 dager over, så bare gi beskjed om det selv om de sikkert vil prøve å overtale deg til å vente! :) Men du må være forberedt på at du kan bli satt igang med ballongkateter, det ble jeg - og da blir du sendt hjem igjen! Fordelen med det er at du kanskje slipper sånne hormonpiller! :) Ballongen gjorde akkurat jobben til at jeg hadde 3 cm åpning når jeg kom opp igjen dagen etterpå og da tok de vannet! :) Det er ikke noe artig med igangsatt fødsel, men slipper du de pillene, så tror eg at det er mye lettere! :) Jeg ble satt på drypp, siden riene ikke tok seg nok opp på egenhånd og jordmor bestilte epidural til meg før jeg rakk å be om det selv. Ikke vær redd for å be om epidural hvis de setter deg på drypp, for det er INTENST! :P Jeg hadde jo tenkt å føde på storken uten noe smertestillende og gikk å ventet på at det skulle starte av seg selv! Men jeg sitter ikke igjen med en forferdelig opplevelse selv om jeg måtte svelge stoltheten og velge epidural - heller tvertimot! Epiduralen var heeelt fantastisk der og da! :P

Uansett om hun kommer av seg selv eller ikke, så er alt glemt når du får henne på brystet! :) Og igangsatt var ikke så fælt som jeg forberedte meg på! :)

Men selvfølgelig, alt er bedre om det starter naturlig! :)

Masse lykke til!! Jeg følger spent med! :)

Kjenner til sniking uten å skrive :fnise: Men kjekt å høre fra deg!

Ja jeg skal på Haukeland :) Veldig greit å få lese din historie med å bli satt i gang samme sted som jeg skal. De bruker vell hormonpiller om man er umoden, og ballong hvis man er moden? Eller?

Jeg har ikke tenkt å la de sende meg hjem igjen, for nå har jeg gått så lenge og forberedt meg på den dagen og da skal det bli den dagen! :opplyser: hehe.. Bare kommer med litt spørsmål til deg her jeg hvis det går fint. Var det vondt å få satt inn ballongen, og er det bedre enn om de bruker hormoner? Og må man rett på føden hvis man blir satt igang? Hadde sett for meg storken jeg også, da jeg har lyst til å ha badekar tilgjengelig, og det er jo ikke alltid man har på føden. Godt å lese at du ikke hadde en forferdelig opplevelse med å bli satt i gang :) Det hjelper veldig. Og tusen takk for lykkeønskninger :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper virkelig at hun bestemmer sge for å komme seg ut selv! Men tenk, nå er det ikke mange dagene til du har henne hos deg, uansett hva! :kose:

Det håper jeg også! Krysser alt vi har for at hun velger å komme i siste liten :)

Nei det er det ikke, uansett :rodmer: Helt uvirkelig å tenke på altså. Ikke lenge igjen for deg heller nå :biggrin: Kan vell egentlig komme når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er faktisk babyer vi har inni magen, det er helt absurd for meg :ler:

Seks dager igjen til termin for meg, men siden jeg ble flyttet 12 dager er jeg liksom allerede på overtid i hodet mitt :fnise:

Håper ting blir allright for deg, uansett hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk babyer vi har inni magen, det er helt absurd for meg :ler:

Seks dager igjen til termin for meg, men siden jeg ble flyttet 12 dager er jeg liksom allerede på overtid i hodet mitt :fnise:

Håper ting blir allright for deg, uansett hvordan det blir!

Hehe ja for meg også! Jeg har liksom bare stor mage ned noe som beveger seg inni der :ler:

Ja jeg er veeeldig på overtid i forhold til menstermin som var 14(!!) april :P må jo nesten bare le av dette. Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge over!

Takk for det, og samme til deg Tekola :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Neste baby! DA kommer de nok før tiden! :ler:

Du ble flyttet litt du også, ja. Gah, hvorfor kan ikke termin være en eksakt kunnskap? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til sniking uten å skrive :fnise: Men kjekt å høre fra deg!

Ja jeg skal på Haukeland :) Veldig greit å få lese din historie med å bli satt i gang samme sted som jeg skal. De bruker vell hormonpiller om man er umoden, og ballong hvis man er moden? Eller?

Jeg har ikke tenkt å la de sende meg hjem igjen, for nå har jeg gått så lenge og forberedt meg på den dagen og da skal det bli den dagen! :opplyser: hehe.. Bare kommer med litt spørsmål til deg her jeg hvis det går fint. Var det vondt å få satt inn ballongen, og er det bedre enn om de bruker hormoner? Og må man rett på føden hvis man blir satt igang? Hadde sett for meg storken jeg også, da jeg har lyst til å ha badekar tilgjengelig, og det er jo ikke alltid man har på føden. Godt å lese at du ikke hadde en forferdelig opplevelse med å bli satt i gang :) Det hjelper veldig. Og tusen takk for lykkeønskninger :hug:

Ikke noe særlig vondt å få satt den ballongen, bare litt rart å gå rundt med den! :P de teiper slangene til den på låret ditt med en sånn blå hanske på!:P var litt merkelig å vandre rundt med den hansken på låret! :P har ikke peiling på hvordan det er med hormonpillene, men har vel vært mange diskusjoner rundt at det kanskje ikke er så bra og du kan jo risikere å gå rundt å vente i timesvis på klinikken - derfor syns jeg egentlig at det var bedre å være hjemme og vente! :) når de tok vannet mitt måtte jeg være på obs-posten noen timer før det tok seg opp! de tok vel vannet halv ti og når klokken var rundt to fikk vi komme på føden og så ble jeg satt på drypp rundt halv fire når riene ikke var effektive nok! :) kan hende du slipper det hvis de starter skikkelig av seg selv når de tar vannet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg også rundt med en blå hanske på låret! Stilig at jeg tok på meg en stram joggebukse :fnise:

Var ikke veldig vondt å få satt den inn men har en god del mensmurringer nå som ikke er veldig behagelige. Får håpe ting starter nå, hvis ikke er det tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da går jeg også rundt med en blå hanske på låret! Stilig at jeg tok på meg en stram joggebukse :fnise:

Var ikke veldig vondt å få satt den inn men har en god del mensmurringer nå som ikke er veldig behagelige. Får håpe ting starter nå, hvis ikke er det tilbake i morgen.

Lykke til! Mensmurringer er bra, det var slik det begynte hos meg. Etter hvert skjønte jeg at det var begynnende rier siden de kom regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens! :) ligger hjemme på sofaen med vonde murringer, så håper dette går over i fødsel. Presser voldsomt bak i rumpa! Vet ikke om det er ballongen eller hva. Bare håper den gjør jobben sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...