Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

21 uker :) Vi har kost oss masse på Geilo i helgen med god mat og hyggelig selskap :) Valgte en tettsittende kjole, så fikk strutte litt med lille kulen :rodmer:

Hun har begynt å sparke skikkelig fra seg inni der. Har fått det på film og :)

bilde16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 uker i morgen :) hun er jo karate kid inni der! Sparker fra seg og turner rundt. Er jo godt å kjenne at hun har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin babymage :strix:

Takk :hjerte: er veldig glad i den lille kulen! Føler den vokser over natten nå! Hvordan er det med din mage? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hjerte: er veldig glad i den lille kulen! Føler den vokser over natten nå! Hvordan er det med din mage? :)

Magen har vokst så jeg på bilde fra uke 15 og 16, men føles ikke sånn selv, hehe. Håper bare jeg ikke ender med å bli alt for stor, det ligger i familien. Mamma så nesten ut som hun hadde tvillinger på slutten, så stor ble hun over magen :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det :)

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Alt har liksom gått i ett med jobbing og jul. Nå er jeg snart 24 uker, og magen kommer mer og mer frem :) Og sparkene er blitt kjempe kraftige. Så det er veldig koselig :)

Vi har tenkt å bestille 3d ultralyd i slutten av januar en gang, og jeg gleder meg sååååå mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå for en fin babykul! :gravid:

Vi har også planer om å gå på 3D rundt uke 25-27, blir spennendes!!

Masse god jul og godt nyttår til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå for en fin babykul! :gravid:

Vi har også planer om å gå på 3D rundt uke 25-27, blir spennendes!!

Masse god jul og godt nyttår til deg :blomst:

Takk ariam :biggrin: Nå er den enda større! Ja er det vi også tenker. Får se hvor lenge vi klarer å vente hehe..

Good jul og godt nyttår ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 25 uker da :rodmer:

Nå er det mye som skjer på en gang. Har vært i banken og ordnet med lån, så nå begynner leilighetsjakten for fullt. Skal på visning på tirsdag på en leilighet som vi har VELDIG lyst på :rolleyes: Riktig sted, pris, og kjempe fin leilighet så krysser alt vi har!! Hadde vært så deilig å være ferdig flyttet og klar når skatten vår kommer :hjerte:

Gleder meg veldig om dagene. Har fått kjøpt en del av de største tingene og er så kjekt å se på de, og tenke at der skal lille ligge, eller det skal hun ha på seg :rodmer:

Ting vi har kjøpt til nå: Barnevogn, sprinkelseng, madrass, dyne til vogn og seng, bilstol. Og ellers har vi en del smått som bamser, 3 tepper, noen håndklær, vaskekluter og frottèkluter, en del klær. Så føler vi begynner å komme litt i mål etter hvert :) Når jeg ser på lister rundt om kring så føler jeg vi har såå lite, men er jo veldig mye man ikke trenger på de listene. Hvertfall ikke med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de listene. Mye kan kjøpes inn etter behov (det er i hvert fall min plan, sånn i utgangspunktet). Jeg har belaget meg på at vi blant annet skal låne en hel del babytøy av venner og familie, og skal ikke kjøpe inn noe særlig. Låner også vugge (med alt tilbehør uten madrass), babygym og vippestol, samt at vi er så heldig og får en del store ting, slik som vogn. Alt i alt så sitter jeg med et pent regnestykke. Har f.eks funnet ut at i stedet for å kjøpe en ny tripp-trapp-stol, så får jeg min gamle og skal pusse opp denne, og barnekommode? Den kjøper jeg på finn og gir et malerstrøk også :)

Tenk, du er nå 25 uker. Er vel omlag en måned siden du la ut forrige bilde? Heier på at du oppdaterer med et nytt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med de listene. Mye kan kjøpes inn etter behov (det er i hvert fall min plan, sånn i utgangspunktet). Jeg har belaget meg på at vi blant annet skal låne en hel del babytøy av venner og familie, og skal ikke kjøpe inn noe særlig. Låner også vugge (med alt tilbehør uten madrass), babygym og vippestol, samt at vi er så heldig og får en del store ting, slik som vogn. Alt i alt så sitter jeg med et pent regnestykke. Har f.eks funnet ut at i stedet for å kjøpe en ny tripp-trapp-stol, så får jeg min gamle og skal pusse opp denne, og barnekommode? Den kjøper jeg på finn og gir et malerstrøk også :)

Tenk, du er nå 25 uker. Er vel omlag en måned siden du la ut forrige bilde? Heier på at du oppdaterer med et nytt jeg :)

Det er jo gull verdt med venner man kan låne av :) Vi får låne litt vi også, men lite klær siden alle venninnene mine har fått gutter :biggrin: Syntes også at det blir minst like fint og pusse opp gamle ting! Jeg trenger absolutt ikke ha alt nytt :)

Ja tenk det :gravid: Det går fort nå altså.. Tok bilde isted så jeg skal få lagt ut :) (av en eller annen merkelig grunn får jeg alltid sjokk over hvor stor magen er når jeg står i et prøverom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun begynt å få hikke :fnise: Merkelig følelse. Tok på den hjertelyd-appen på iphone og kunne høre hikkingen inni der.. Gleder meg bare mer og mer for hver dag som går, og er såå nysgjerrig på hvordan hun ser ut. Tenker å bestille 3d ultralyd snart :) om ca 2 uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig babybump :hjerte:

Tusen takk :rodmer: Syntes det er stas at folk endelig kan se at jeg faktisk er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bump! :)

Jeg skal også på 3D, men det er 6 uker til :grine: Usj. Det er så "lenge" til at jeg heller må konsentrere meg om de herlige sparkene jeg endelig har begynt å kjenne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bump! :)

Jeg skal også på 3D, men det er 6 uker til :grine: Usj. Det er så "lenge" til at jeg heller må konsentrere meg om de herlige sparkene jeg endelig har begynt å kjenne :)

Takk :biggrin: Vokser som bare det nå..

Bare vent, det går så FORT! Og sparkene ja :rodmer: Er bedre følelse skal man lete lenge etter altså. Nå er det faktisk rundt 11 uker siden jeg kjente det første gang :sjokkert: Syntes ikke det er lenge siden jeg leste dagboken din og du bare var 7-8 uker, nå er du nesten 21 :hoppendeglad:

Nå har jeg bestilt time til 3d. Mandag 21, og det er bare 6 dager til :bond: klarer ikke vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...