Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Først hadde jeg sterk følelse om at det er gutt men i det siste så har jeg vært så fokusert på jenteunger og jente ting! Så akkurat nå tror jeg at jeg også bærer på den jente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først hadde jeg sterk følelse om at det er gutt men i det siste så har jeg vært så fokusert på jenteunger og jente ting! Så akkurat nå tror jeg at jeg også bærer på den jente :fnise:

Hehe jeg skjønner! Jeg så bare på gutte ting og har alltid sett for meg at jeg skulle få en gutt :P Men det blir nok en liten prinsesse her :) Gled deg masse til ul, har ikke gått helt opp for meg ennå, det var helt uvirkelig!

18+5 idag og tenkte det var på tide med et magebilde eller to :) Har liksom ikke trodd at den har vokst, men herlighet, jeg er jo blind :ler: Prøvde julebord kjoler idag og det er jo helt tydelig en gravid mage under der :)

bilde14m.jpgbilde13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker idag :)

Kan ikke skjønne at jeg snart er halvveis. Tiden flyr, og jeg har en liten turner i magen min :) elsker å ligge lenge i sengen om morgenen og bare kjenne bevegelsene :hjerte: de har blitt mye kraftigere nå, og man kan se det utenpå magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage du har fått! Føler fortsatt at min er litt "spist for mye mat"-mage, men det kommer seg nok :)

Ååh, så fin babymage!

Takk :danse: Jeg går mest mulig med tettsittende klær sånn at man kan se den lille kulen :fnise: Syntes ikke jeg har mye til mage for å snart vært 5 mnd på vei. Men regner med det begynner å vokse skikkelig de neste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker idag :)

Kan ikke skjønne at jeg snart er halvveis. Tiden flyr, og jeg har en liten turner i magen min :) elsker å ligge lenge i sengen om morgenen og bare kjenne bevegelsene :hjerte: de har blitt mye kraftigere nå, og man kan se det utenpå magen :D

Så fin mage! :jepp:

Er det ikke rart hvordan tiden plutselig flyr av gårde? Først så sitter man å venter og venter og venter på den magiske 12 uka, og så plutselig er man halvveis :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :hoppendeglad: merker jeg er veldig stolt over den lille kulen. Går helst med trange topper så hele verden kan se at jeg er gravid :ler:

Idag har vi kjøpt bilstol :D var tilbud så fikk det 1000 kr billigere med base! Kupp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 + 5 idag :) Formen er på topp. Ikke særlig trøtt eller noe dårlig, så kan ikke klage :)

Har langhelg, men blir ikke mye helg med eksamenslesing :( Vil gjerne bare ha helgekos med min kjære, men neida, jeg må sitte plantet foran skjermen å lese! Får ta det igjen neste helg. Da skal vi på julebord på Geilo :) Hotellhelg!! :hoppendeglad:

Idag har vi bestilt vogn :biggrin: Det ble Emmaljunga City Cross i mørkeblå. Den får vi til og med inn i lille bilen vår :danse: Pappa har sagt han skal betale den, men får såå dårlig samvittighet jeg da. 7800 kr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo, da var man kommet halvveis :danse: Føler nesten at jeg begynner på nytt igjen idag. Men om de neste 20 ukene går like fort som de første, så går det veldig fint :biggrin: Hun er veldig aktiv inni der. Spesielt når jeg sitter å leser i mange timer, da sier hun klart ifra om at det er blitt for stille, og hun vil ha litt vugging! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så koselig!

Skal innrømme at jeg ble litt skuffet over å bli satt tilbake. Utålmodig! :ler:

Huff, ja det skjønner jeg! Jeg var så "heldig" å bli satt tilbake ganske tidlig. Når vi var på ul i uke 6 ble jeg satt 1.5 uke tilbake. Det er kjipt :( men blir fort glemt heldigvis :) Tiden flyr jo nå. Syntes du ikke?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med halvveis og innkjøp av vogn :duskedame: City Crossen er så fiiiiiin! Hvilken av de blå bagene valgte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med halvveis og innkjøp av vogn :duskedame: City Crossen er så fiiiiiin! Hvilken av de blå bagene valgte du?

Takk :biggrin: Ja syntes den er kjempe fin!! Hadde nok ikke gått for noe annet enn emmaljunga, syntes de er finest :rodmer: Tror den bare heter Marine Blue eller noe sånn? Den er hverfall helt enkel mørkeblå med litt hvitt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eksamen endelig over, og vi tar langhelg på Geilo :) skal bli deilig med en hotellhelg og julebord. Det skal nytes :) nå er det på tide å sove for i morgen er det opp kl 6!! Grøsser av tanken. Jeg er ikke noe morgenmenneske!

Ellers så er alt bare bra :) hun har begynt å sparke skikkelig. Må jo turne inni der! Og kan se det godt utenpå magen. Koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...