Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Alt bra med meg ja ;)

Det er mange leiligheter der ute, du finner nok en du liker som du har råd til :Nikke:

Så bra at dere ikke har så mye ting, vi hadde en del, så det gjorde saken verre. Men pass på at du får masse hjelp og ikke sliter deg selv ut :kose:

Synes det er så koselig at vi er nesten like langt på vei og at begge skal ha :babyjente:

Godt å høre :) Satser på at flytting skal gå greit, så lenge vi finner en snart :vetikke: begynner å haste litt etter hvert!

Jaa det er kjempe koselig :biggrin: Syntes det er så spennende at alle nærmer seg termin med stormskritt, og hvem som får først osv... wiiii!

29 uker i morgen :) syntes det går veeldig fort om dagene. Sist jeg var hos jordmor så lå snuppa med hodet ned, og det gjør hun fortsatt for hun har begynt å sparke meg i ribbeina!! :icon_lol: også er det bare 5 dager til vi skal på ultralyd igjen og prøve å få bedre bilder :hjerte:

Var på apotek1 her om dagen og hentet den babyboksen som de har der. Kjempe fornøyd med innholdet i den altså :biggrin: de spurte ikke etter kvittering eller noe, så tenker å få hentet en til jeg!

bilde19.jpg

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, de babypakkene skal jeg ta å bestille meg etter hvert. Er det bare å gjøre det nå, så får jeg lapp i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa bare søk på nettet så får du opp alle som er gratis :) bestill de nå så får du en kvittering på Mail og tar den med :) de spurte jo ikke meg etter den så skal jammen meg hente en til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt en selv! :blomst:

Det er bra! Mye nyttig i den fra apotek1 hvertfall :biggrin: Spent på om den nye til vitus apotek blir like bra.

Her er det mye aktivitet om dagen. Ganske sikker på at hun fortsatt ligger med hodet ned, for av og til så strekker hun seg og da kommer det ut bein under ribbeina og armer eller noe sånt helt nede :fnise: Skulle legge meg tidlig igår for å bli uthvilt, men jeg fikk søren ikke sove. Plutselig fikk jeg kjempe vodt i magen :( gjorde skikkelig vondt bare å snu seg i sengen. Men sovnet til slutt og da ga det seg. Syntes det var litt ekkelt og lurte på om jeg skulle stå opp og ringe noen, men heldigvis roet det seg da. Huff syntes det er litt ekkelt med smerter i magen når lille er inni der..

Bare 3 dager til vi skal få hilse på hun igjen :rodmer: Gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå er så sinna!! Kjøpte leilighet igår også kom noen og snappet den på forkjøpsrett idag :( kan ikke folk bare holde seg unna så vi kan få flyttet?? Grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå er så sinna!! Kjøpte leilighet igår også kom noen og snappet den på forkjøpsrett idag :( kan ikke folk bare holde seg unna så vi kan få flyttet?? Grrr

Huff, så kjedelig! Noen holdt på å snappe vår leilighet også i sommer, men trakk seg da finansieringen ikke var i boks innen tidsfristen. Vet hvor frustrert og sint jeg ble den perioden jeg gikk og ventet på endelig svar.

Men, det vil ordne seg. Venninna mi gikk høygravid på visninger og trodde hun skulle klikke i vinkel, men etter å ha lidd seg gjennom ørten budrunder, så gikk det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig! Noen holdt på å snappe vår leilighet også i sommer, men trakk seg da finansieringen ikke var i boks innen tidsfristen. Vet hvor frustrert og sint jeg ble den perioden jeg gikk og ventet på endelig svar.

Men, det vil ordne seg. Venninna mi gikk høygravid på visninger og trodde hun skulle klikke i vinkel, men etter å ha lidd seg gjennom ørten budrunder, så gikk det til slutt :)

Ja forferdelig kjedelig altså :( markedet er jo helt crazy for tiden. Så på en leilighet igår, budrunden er ikke over og høyeste bud er 450 000 over takst. What?? Krysser fingrene for at det roer seg, og at vi finner noe snart :)

Om noen timer skal vi hilse på lillegull igjen :hoppendeglad: har bare hatt spark oppe i godt over en uke nå, så tror hodet ligger ned. Kanskje vi får bra bilder! :D

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse. Sååå heldig :) Vi skal om 2.5 uke, gleder meg veeeeldig!!! :D

Takk takk, det skal vi :D er på vei dit nå og gleder meg sååå masse til å se hun! GLED deg. Var helt uvirkelig sist gang :) ordinær ul var helt utrolig, men veldig spesielt og fint å få se så detaljert hvordan den lille ser ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå vi fikk se masse av lillegull idag :rodmer: hun er så fiiiin! Hun gjespet, og gjeipet til oss! Hehe :hjerte: gleder meg til å komme hjem å se videoene på nytt :D og hun følger normalen til punkt og prikke. 1345 gram var hun ca idag :) 400 gram mer enn for 3 uker siden! Og nå skal hun legge på seg mellom 2-300 gram i uken. Wee vi kommer til å vokse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en BRA dag :biggrin: :biggrin: og jeg har verdens fineste lille jente i magen min. har sett gjennom bildene og filmene nå og herlighet :hjerte: jeg er forelsket! kan ikke engang tenke hva jeg kommer til å føle når jeg skal møte henne.

Vi har hentet vognen idag også :biggrin: har ikke tatt den opp ennå men er sikker på at den også er helt perfekt. hentet også boksen på vitus apotek , og den var jo ganske bra den med smokk, termometer og diverse kremer. alt i alt en strålende gravid dag :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har slike fine dager :) Jeg er enda ikke forelsket i min baby, men blir veldig glad når jeg kjenner han sparker og ser mer og mer frem mot fødsel. Satser på den overveldende følelsen kommer når jeg ser han i virkeligheten :)

Magebilde? Du har sikkert vokst masse nå, bare 10 uker igjen jo!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har slike fine dager :) Jeg er enda ikke forelsket i min baby, men blir veldig glad når jeg kjenner han sparker og ser mer og mer frem mot fødsel. Satser på den overveldende følelsen kommer når jeg ser han i virkeligheten :)

Magebilde? Du har sikkert vokst masse nå, bare 10 uker igjen jo!! :D

Jeg fikk virkelig den følelsen når jeg kom hjem fra ultralyd og så gjennom alle bildene og videoene igjen :rodmer: men har ikke den følelsen til daglig jeg heller. men blir jo selvfølgelig veldig glad av spark, og elsker å bare ligge å kjenne på magen!

Jaa 10 uker, tenk det du :sjokkert: kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av jeg!! Legger ved et bilde fra igår :)

bilde20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har :)

Rart hvordan vi bærer barnet forskjellig. Har du lave symfysemål? Ser ut som du bærer barnet lavt kontra meg som har høye symfysemål og fikk beskjed i går om at jeg bærer barnet høyt og "utenpå kroppen". Ergo, jeg vil bli svææææær :sjokkert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har :)

Rart hvordan vi bærer barnet forskjellig. Har du lave symfysemål? Ser ut som du bærer barnet lavt kontra meg som har høye symfysemål og fikk beskjed i går om at jeg bærer barnet høyt og "utenpå kroppen". Ergo, jeg vil bli svææææær :sjokkert: .

Takk :hjerte: ja det er rart hvor forskjellig det er! Jeg ligger midt på streken jeg :) så tror jeg følger normalen ganske bra. Ligger du langt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :hjerte: ja det er rart hvor forskjellig det er! Jeg ligger midt på streken jeg :) så tror jeg følger normalen ganske bra. Ligger du langt over?

Har vært hos to forskjellige jordmørdre (min faste var på ferie ved sist kontroll). Begge sier jeg er over normalen og at jeg bærer barnet høyt og utenpå magen. Det gjorde min mor også, så jeg slekter visst på henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Nyyyydelig mage!! Jeg ligger akkurat på streken på det grønne. Liten mage, men venninen min som er 1 uke mer på vei er enda mindre og har høyere symfysemål. Fatter ikke helt det der jeg, hihi.

Ønsker deg en nydelig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig mage!! Jeg ligger akkurat på streken på det grønne. Liten mage, men venninen min som er 1 uke mer på vei er enda mindre og har høyere symfysemål. Fatter ikke helt det der jeg, hihi.

Ønsker deg en nydelig helg! :)

Taakk for det :hjerte: Ja jeg også, midt på :) Er merkelig hvor annerledes magen kan være på forskjellige personer. Heldig du er som har en venninne som skal ha baby så tett :) jeg har faktisk ingen kjente som skal ha. Eller en bekjent men ikke akkurat en nær venninne. Har flere som har litt større barn da :) på rundt året..

Ha en fantastisk helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Taakk for det :hjerte: Ja jeg også, midt på :) Er merkelig hvor annerledes magen kan være på forskjellige personer. Heldig du er som har en venninne som skal ha baby så tett :) jeg har faktisk ingen kjente som skal ha. Eller en bekjent men ikke akkurat en nær venninne. Har flere som har litt større barn da :) på rundt året..

Ha en fantastisk helg du også :)

Jeg er faktisk ganske heldig der ja! Kjenner vel 3-4 bekjente/venner + svigerinna mi som skal ha baby nå i mai/juni/juli :)

Tror jeg er ganske lik på størrelsen på deg når du var rundt 25 uker, pittelitt mindre kanskje.

Er jo 24 uker nå, snart 25 :)

Takk for det, vi skal spille yatzy, spise nachos og dyppe frukt i sjokolade :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...