Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Husker jeg kjente riene som press i rompa etter jeg hadde fått epidural og jeg kunne kjenne mer hvor riene egentlig satt. Krysser fingrene for at det er tidlige rier du har! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det! Tar tiden nå på kynnerne/riene og de kommer med mellom 5 og 10 min mellomrom så tror nok at det er noe på gang. Har skikkelig vonde kynnerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!! Jeg hadde veldig vonde murringer i ca to timer etter at den ble satt inn, men så ga det seg! Så tipper nok at noe er på gang hos deg nå ja! :D jeg følger spent med! :D tenk hvor spennende hvis ballongen detter ut i løpet av kvelden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!! Jeg hadde veldig vonde murringer i ca to timer etter at den ble satt inn, men så ga det seg! Så tipper nok at noe er på gang hos deg nå ja! :D jeg følger spent med! :D tenk hvor spennende hvis ballongen detter ut i løpet av kvelden! :D

Tusen takk!! :) ja jeg hadde også vonde murringer men de ga seg vell etter ca 2 timer her og. Ringte opp nå for å høre men hun på tlf var ikke til mye hjelp. Mente det bare var irritasjon pga ballongen, men når de kommer i tak og gjør vondt i rygg og rumpe med maks 10 min mellomrom så velger jeg å tro noe annet! Krysser fingrene for at det er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe på gang så faller nok ballongen ut! :) Min datt ut når jeg gikk på toalettet om morgenen før jeg skulle opp igjen på KK! :) Tror det er sånn at hvis den faller ut av seg selv så tar de vannet! :D Det er lov å prøve å dra litt forsiktig i den for å kjenne om den løsner! :) De teiper den fast sånn at det skal dra litt når du beveger deg, så prøv å gå litt rundt!! :) Uansett hva som skjer, så er du mamma på mandag,eller kanskje allerede i morgen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, snart får du hilse på bebisen din! :rodmer:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballongen datt ut når jeg var på do (hjelp, den var jo stor!) og fikk mye mer vondt, så nå er vi på vei på klinikken! Hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER blitt mamma :hjerte: til verdens nydeligste jente!! :hoppendeglad: vi var på klinikken i 2 tiden og kl 05.28 var hun født. Ting gikk altså fort når det først skjedde :) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER blitt mamma :hjerte: til verdens nydeligste jente!! :hoppendeglad: vi var på klinikken i 2 tiden og kl 05.28 var hun født. Ting gikk altså fort når det først skjedde :) :)

Hurra, sant det er magisk?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra at det gikk fort!!! :) gratulerer så mye! Kos dere masse!! Du har en fantastisk tid i vente!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk jenter :rodmer: vi koser oss med en snill jente som bare sover og spiser. Kan jo håpe at der fortsetter sånn :) hun er nydelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at babyen endelig har kommet! Gratulerer så mye med tulla!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...