Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Ja sånn er min og, virker oppblåst uten at jeg er det! Merkelige greier :gjeiper:

Har kommet og gått veldig mye hos meg med stikkingen. Enkelte dager har det vært masse, og noen ingenting. Laget en tråd her inne om det for en stund siden og mange som også hadde det sånn :) Det er jo godt å høre. Har du tenkt på tidlig ultralyd, eller vente til ordinær? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sånn er min og, virker oppblåst uten at jeg er det! Merkelige greier :gjeiper:

Har kommet og gått veldig mye hos meg med stikkingen. Enkelte dager har det vært masse, og noen ingenting. Laget en tråd her inne om det for en stund siden og mange som også hadde det sånn Happy.png Det er jo godt å høre. Har du tenkt på tidlig ultralyd, eller vente til ordinær? Happy.png

I dag har jeg noe som ligner menssmerter. Er hoven og øm i magen. Er helt klart noe på gang der nede. Fikk en sterkt positiv BT i dag morges også, så håper det betyr at spiren klamrer seg godt fast.

UL i morgen? Weee... hva koster det og hvor skal du gjøre det? Jeg vurderer det sterkt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg noe som ligner menssmerter. Er hoven og øm i magen. Er helt klart noe på gang der nede. Fikk en sterkt positiv BT i dag morges også, så håper det betyr at spiren klamrer seg godt fast.

UL i morgen? Weee... hva koster det og hvor skal du gjøre det? Jeg vurderer det sterkt selv happy.png

Litt deilig å kjenne at det foregår noe nedi der ja :) En sterk strek er alltid positivt :biggrin:

Skal på ultralydklinikken i Bergen, de hadde en kampanje til 1000 kr, koster egentlig 1200 tror jeg. Det blir så spennende!! Håper bare alt er bra :) Vil bare vite at det er noe der før vi sier det til familien. Må begynne å si det på torsdag pga noe familie som bor i utlandet og det er eneste sjansen på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deilig å kjenne at det foregår noe nedi der ja :) En sterk strek er alltid positivt :biggrin:

Skal på ultralydklinikken i Bergen, de hadde en kampanje til 1000 kr, koster egentlig 1200 tror jeg. Det blir så spennende!! Håper bare alt er bra :) Vil bare vite at det er noe der før vi sier det til familien. Må begynne å si det på torsdag pga noe familie som bor i utlandet og det er eneste sjansen på lenge.

Ja, jeg måtte teste siden du sa du fikk svake tester når du var 5 uker på vei sist gang. Jeg er litt over 4 og jeg har veldig sterke tester nå, så håper, og tror, det er et godt tegn for nå :)

1200 er myyye, men tror jeg selv må ha en i uke 10, er jo umulig å vente helt til den offentlige UL'n :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa sterke tester liker vi :D det er ganske dyrt ja:-/ men som du sier, er sååå lenge å vente. Å vil vite at alt er bra før vi forteller:-) syntes det er litt skummelt å fortelle uten å vite. Spesielt så tidlig når man ikke merker så veldig mye til graviditeten. I uke 10 kan de også se en del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa sterke tester liker vi :D det er ganske dyrt ja:-/ men som du sier, er sååå lenge å vente. Å vil vite at alt er bra før vi forteller:-) syntes det er litt skummelt å fortelle uten å vite. Spesielt så tidlig når man ikke merker så veldig mye til graviditeten. I uke 10 kan de også se en del:-)

Har du begynt å få mage forresten? :) I så fall må du poste et bilde snart, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke det:-( bare om kvelden når jeg er litt oppblåst. Men kjenner det begynner å stramme litt i buksene. Skal legge ut bilde så snart den popper frem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg bare gledet meg til idag men nå kjenner jeg at jeg er ganske nervøs også. Er så redd for å komme der også er det noe gale. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en frisk og fin liten beby på 3.4 cm :hoppendeglad: fikk med video og bilder. Et kjempe bra 3D bilde :D ååå fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa, det var SÅ fantastisk å se :hoppendeglad: Vi satt bare uten ord begge to.. Fikk også med oss film, det var litt morsomt for var mye hopp og sprett inni der. Hun sa også noe om livmoren min som gjør at jeg visstnok kan kjenne bevegelse tidlig :) Så det blir spennende.. Ble satt frem en dag så er 10+1 idag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...