Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Tuuuusen takk :D

Er veldig glad, men tør ikke håpe for mye ennå. Har tatt blodprøver idag og skal ta nye på fredag:) men strekene er mye sterkere denne gangen. Har en sinnsyk appetitt, spiser mer enn samboeren (det skjer aldri), veldig ømme bryster og blir plutselig forferdelig trøtt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen får jeg vite hvor høye verdiene er! Men så må jeg vente til mandag med å få vite eventuell stigning. Skummelt og spennende dette.. Prøver å tenke positivt, sist gang fikk jeg bare veldig svake streker, denne gangen er de mye sterkere, har også ganske ømme bryster pluss at det stikker en god del nedi der! Tar alle symptomer som en positiv ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, her har det skjedd ting!!! Gratulerer så masse!! :strix: :strix: :strix:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på prøver. Hcg på 281. Noe sier meg at dette er lavt, men kanskje jeg er litt mindre på vei enn jeg trodde? Det viktigste er jo uansett stigningen som jeg får vite på mandag. Blir en lang helg! Krysser fingrene for at dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir jo helt paranoid.. tok en test idag på ettermiddagen, hadde tisset en time tidligere så var ganske lite og utvannet. Da fikk jeg denne testen! Kan jo egentlig ikke bli mer tydelig :) Den svake er første jeg fikk på mandag.. Spendt på svarene på mandag!

bilde3yi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen går saakte. Det er jo egentlig bra, siden jeg skal på jobb på mandag, men denne helgen vil jeg bare skal gå fort! Siden jeg får så sterke tester så regner jeg med at jeg har mer hcg i urinen. Bare håper det dobler seg sånn som det skal :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ, litt skummelt å bevege seg inn i graviditetsforumet.. Men er vell her jeg hører til nå :) Får håpe det blir et langvarig opphold her inne. Får svar på blodprøver i morgen, spendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer så mye med vidunderet i magen!! :hoppendeglad:

Håper du får beholde lille knøttet denne gang, og at alt går bra!! Ska følge med her!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: Det håper jeg også!! Litt mer positiv denne gangen siden jeg har en del symptomer som jeg ikke hadde sist, pluss høyere hcg nivå :)

Fikk ikke svar på prøver idag, men i morgen! Er veldig spendt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på hcg prøve. De hadde steget fra 281 til 700 på to dager:) Så det er jo veldig bra!! Skal ta nye på fredag for å se at det fortsetter å stige som det skal. Måtte selvfølgelig ta den siste testen jeg hadde hjemme idag, haha. Og den var litt omvendt, teststreken er den sterke, og kontrollstreken den svake! :rolleyes:

bilde10.jpg

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange tunge dager på jobb.. Har lite energi og blir veldig fort irritert merker jeg. Nå er det mat, sove og så jobb igjen :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny blodprøve torsdag, men fikk ikke noe svar idag. Så må vente helt til mandag :( Meen, jeg stresser ikke så mye med det. Har en god følelse denne gangen :) er 7+1 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt blod på papiret i morges:-/ bare noen dråper, og er ikke kommet mer etter det. Har litt murring, men ikke vondt. Huff, blir så bekymret:-( tror jeg skal ringe legen i morgen å høre om det er mulig å få tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at hcg stigningen er god! :) Men selvfølgelig skummelt med blod på papiret selvom det er ganske vanlig. Syns absolutt du burde dra på tidlig ul for å roe nervene! :Nikke: krysser fingre og tær for at alt går bra denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig ekkelt! Men heldigvis ikke kommet noe mer. Tusen takk for kryssing :) :) ja jeg håper jeg får det, så jeg kan roe meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg var steget til 4200:):) så det er jo bra. Skal til legen idag og se om jeg får tidlig ul. Kvalmen har også meldt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid skummelt meg blod på papiret når man er gravid, kanskje spesielt når man har hatt en SA, det vet jeg alt om!

Jeg hadde selv litt blod på papiret når jeg var 6+6 uker på vei, da hadde jeg bestilt meg tidlig ul en god stund før dette og hadde time 7+2 og der så alt fint ut.

Og det er mye mer normalt å blø litt i svangerskapet enn man tror, veldig ofte er det helt ufarlig og du har jo en fin stigning i hcg nivået, så jeg vil tro at alt står bra til med frøet ditt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...