stine889 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #281 Del Skrevet 11. desember 2012 21 uker Vi har kost oss masse på Geilo i helgen med god mat og hyggelig selskap Valgte en tettsittende kjole, så fikk strutte litt med lille kulen Hun har begynt å sparke skikkelig fra seg inni der. Har fått det på film og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 16. desember 2012 22 uker i morgen hun er jo karate kid inni der! Sparker fra seg og turner rundt. Er jo godt å kjenne at hun har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 16. desember 2012 #283 Del Skrevet 16. desember 2012 Det er så gøy å se sparkene på utsiden av magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 16. desember 2012 Jaa veldig spesielt syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 18. desember 2012 #285 Del Skrevet 18. desember 2012 Så fin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 18. desember 2012 Så fin babymage Takk er veldig glad i den lille kulen! Føler den vokser over natten nå! Hvordan er det med din mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 18. desember 2012 #287 Del Skrevet 18. desember 2012 Takk er veldig glad i den lille kulen! Føler den vokser over natten nå! Hvordan er det med din mage? Magen har vokst så jeg på bilde fra uke 15 og 16, men føles ikke sånn selv, hehe. Håper bare jeg ikke ender med å bli alt for stor, det ligger i familien. Mamma så nesten ut som hun hadde tvillinger på slutten, så stor ble hun over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 20. desember 2012 #288 Del Skrevet 20. desember 2012 Så fin mage! Er herlig å vise fram magen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #289 Del Skrevet 29. desember 2012 Takk for det Lenge siden jeg har vært her inne nå. Alt har liksom gått i ett med jobbing og jul. Nå er jeg snart 24 uker, og magen kommer mer og mer frem Og sparkene er blitt kjempe kraftige. Så det er veldig koselig Vi har tenkt å bestille 3d ultralyd i slutten av januar en gang, og jeg gleder meg sååååå mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 29. desember 2012 #290 Del Skrevet 29. desember 2012 Ååå for en fin babykul! Vi har også planer om å gå på 3D rundt uke 25-27, blir spennendes!! Masse god jul og godt nyttår til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #291 Del Skrevet 29. desember 2012 Ååå for en fin babykul! Vi har også planer om å gå på 3D rundt uke 25-27, blir spennendes!! Masse god jul og godt nyttår til deg Takk ariam Nå er den enda større! Ja er det vi også tenker. Får se hvor lenge vi klarer å vente hehe.. Good jul og godt nyttår ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 6. januar 2013 Snart 25 uker da Nå er det mye som skjer på en gang. Har vært i banken og ordnet med lån, så nå begynner leilighetsjakten for fullt. Skal på visning på tirsdag på en leilighet som vi har VELDIG lyst på Riktig sted, pris, og kjempe fin leilighet så krysser alt vi har!! Hadde vært så deilig å være ferdig flyttet og klar når skatten vår kommer Gleder meg veldig om dagene. Har fått kjøpt en del av de største tingene og er så kjekt å se på de, og tenke at der skal lille ligge, eller det skal hun ha på seg Ting vi har kjøpt til nå: Barnevogn, sprinkelseng, madrass, dyne til vogn og seng, bilstol. Og ellers har vi en del smått som bamser, 3 tepper, noen håndklær, vaskekluter og frottèkluter, en del klær. Så føler vi begynner å komme litt i mål etter hvert Når jeg ser på lister rundt om kring så føler jeg vi har såå lite, men er jo veldig mye man ikke trenger på de listene. Hvertfall ikke med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. januar 2013 #293 Del Skrevet 8. januar 2013 Helt enig med de listene. Mye kan kjøpes inn etter behov (det er i hvert fall min plan, sånn i utgangspunktet). Jeg har belaget meg på at vi blant annet skal låne en hel del babytøy av venner og familie, og skal ikke kjøpe inn noe særlig. Låner også vugge (med alt tilbehør uten madrass), babygym og vippestol, samt at vi er så heldig og får en del store ting, slik som vogn. Alt i alt så sitter jeg med et pent regnestykke. Har f.eks funnet ut at i stedet for å kjøpe en ny tripp-trapp-stol, så får jeg min gamle og skal pusse opp denne, og barnekommode? Den kjøper jeg på finn og gir et malerstrøk også Tenk, du er nå 25 uker. Er vel omlag en måned siden du la ut forrige bilde? Heier på at du oppdaterer med et nytt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #294 Del Skrevet 10. januar 2013 Helt enig med de listene. Mye kan kjøpes inn etter behov (det er i hvert fall min plan, sånn i utgangspunktet). Jeg har belaget meg på at vi blant annet skal låne en hel del babytøy av venner og familie, og skal ikke kjøpe inn noe særlig. Låner også vugge (med alt tilbehør uten madrass), babygym og vippestol, samt at vi er så heldig og får en del store ting, slik som vogn. Alt i alt så sitter jeg med et pent regnestykke. Har f.eks funnet ut at i stedet for å kjøpe en ny tripp-trapp-stol, så får jeg min gamle og skal pusse opp denne, og barnekommode? Den kjøper jeg på finn og gir et malerstrøk også Tenk, du er nå 25 uker. Er vel omlag en måned siden du la ut forrige bilde? Heier på at du oppdaterer med et nytt jeg Det er jo gull verdt med venner man kan låne av Vi får låne litt vi også, men lite klær siden alle venninnene mine har fått gutter Syntes også at det blir minst like fint og pusse opp gamle ting! Jeg trenger absolutt ikke ha alt nytt Ja tenk det Det går fort nå altså.. Tok bilde isted så jeg skal få lagt ut (av en eller annen merkelig grunn får jeg alltid sjokk over hvor stor magen er når jeg står i et prøverom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #295 Del Skrevet 10. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #296 Del Skrevet 11. januar 2013 Nå har hun begynt å få hikke Merkelig følelse. Tok på den hjertelyd-appen på iphone og kunne høre hikkingen inni der.. Gleder meg bare mer og mer for hver dag som går, og er såå nysgjerrig på hvordan hun ser ut. Tenker å bestille 3d ultralyd snart om ca 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 11. januar 2013 #297 Del Skrevet 11. januar 2013 Nydelig babybump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #298 Del Skrevet 12. januar 2013 Nydelig babybump Tusen takk Syntes det er stas at folk endelig kan se at jeg faktisk er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. januar 2013 #299 Del Skrevet 15. januar 2013 Nydelig bump! Jeg skal også på 3D, men det er 6 uker til Usj. Det er så "lenge" til at jeg heller må konsentrere meg om de herlige sparkene jeg endelig har begynt å kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #300 Del Skrevet 15. januar 2013 Nydelig bump! Jeg skal også på 3D, men det er 6 uker til Usj. Det er så "lenge" til at jeg heller må konsentrere meg om de herlige sparkene jeg endelig har begynt å kjenne Takk Vokser som bare det nå.. Bare vent, det går så FORT! Og sparkene ja Er bedre følelse skal man lete lenge etter altså. Nå er det faktisk rundt 11 uker siden jeg kjente det første gang Syntes ikke det er lenge siden jeg leste dagboken din og du bare var 7-8 uker, nå er du nesten 21 Nå har jeg bestilt time til 3d. Mandag 21, og det er bare 6 dager til klarer ikke vente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå