Miraaa Skrevet 9. november 2012 #221 Del Skrevet 9. november 2012 ja, selvfølgelig. Har egentlig ikke fått beskjed om hvor morkaken ligger. Har vel mye å si det også. Nå har vi kommet langt ja Jeg har UL 3. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #222 Del Skrevet 10. november 2012 Så spennende Nå er det bare 11 dager til vi skal:D gleder meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 12. november 2012 17 uker i dag Siden fredag så har bevegelsene bare tatt seg helt utrolig mye opp. Innvendig så kjenner jeg det hele dagen, mens utenpå kjenner jeg det kanskje 5-10 ganger. I går kveld når jeg skulle sove så lå jeg på rygg med hånden på magen og måtte felle noen tårer når jeg kjente det var en som tok salto inni der. Fantastisk Gleder meg til samboer kan kjenne det. Bare 8 dager til ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. november 2012 #224 Del Skrevet 12. november 2012 Så heldig du er! Gleder meg til jeg kommer dit selv. Hvor tidlig kjente du bevegelser og når kom magen hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #225 Del Skrevet 12. november 2012 Så heldig du er! Gleder meg til jeg kommer dit selv. Hvor tidlig kjente du bevegelser og når kom magen hos deg? Gleeed deg Fantastisk følelse.. Første bevegelsene som jeg var litt usikker på i noen dager var i slutten av uke 14.. I begynnelsen av uke 15 var jeg helt sikker Magen har egentlig kommet og gått litt syntes jeg rundt uke 13-14 syntes jeg den var blitt stor, mens nå er det en liten kul som man kan se om jeg har på meg noe tettsittende. Ellers får jeg ikke igjen noen jeans så har nok vokst en del rundt hoftene og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. november 2012 #226 Del Skrevet 12. november 2012 Åh, så gøy med så mye bevegelse! Har du noen følelse på hvilket kjønn det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 12. november 2012 Åh, så gøy med så mye bevegelse! Har du noen følelse på hvilket kjønn det blir? Ja, veldig kjekt Jeg har en liten følelse på jente og samboer på gutt så det blir jo spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 12. november 2012 #228 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg tipper Jeg kjente også liv ganske tidlig, i slutten av uke 15. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #229 Del Skrevet 12. november 2012 Gøy med gjetting :D jeg tror bare jente fordi ALLE rundt oss har fått gutter nå, så kan ikke skjønne noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. november 2012 #230 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tipper også jente for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #231 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tror nok vi har rett, alle tre Jeg drømte i natt at personen som tok ul ikke gadd å se etter kjønn, og jeg ble sååå skuffet!! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 13. november 2012 Idag er det bare EN uke til ul og jeg gleder meg sååååååå mye!! Gleder meg så mye at jeg får ikke tid til å grue meg.. Er selvfølgelig redd for at noe skal være galt. Men håper og tror at alt er som det skal Jeg benytter enhver mulighet nå til å sitte i ro i sofaen men hånden på magen, og kjenner de små sparkene Herlighet for en god følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. november 2012 #233 Del Skrevet 13. november 2012 Blir glad på dine vegne!! Du er så heldig Hvor stor har magen blitt i det siste da? Tid for bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #234 Del Skrevet 13. november 2012 Blir glad på dine vegne!! Du er så heldig Hvor stor har magen blitt i det siste da? Tid for bilde? Bare vent, tiden flyr snart hos deg og :D etter 12 uker så vet du ikke hvor ukene ble av! Nei vettu, rundt uke 12-13 så sa alle at jeg hadde fått så stor mage. Og nå har jeg bare en liten kul tror jeg bare var oppblåst. Får kanskje legge ut et bilde snart, selv om det ikke er store magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. november 2012 #235 Del Skrevet 13. november 2012 Bare vent, tiden flyr snart hos deg og :D etter 12 uker så vet du ikke hvor ukene ble av! Nei vettu, rundt uke 12-13 så sa alle at jeg hadde fått så stor mage. Og nå har jeg bare en liten kul tror jeg bare var oppblåst. Får kanskje legge ut et bilde snart, selv om det ikke er store magen Stemmer, husker du svarte meg på det tidligere nå. Surrete, jeg? Men, bilde er gøy lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 13. november 2012 Stemmer, husker du svarte meg på det tidligere nå. Surrete, jeg? Men, bilde er gøy lell Er ikke vi surrete hele gjengen nå da? jeg er i hvertfall helt fjern.. Skal prøve å få tatt et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #237 Del Skrevet 16. november 2012 17 + 4 og bare 4 små dager igjen til ul Har langhelg så denne helgen kommer bare til å fly avgårde håper jeg! I morgen kommer svigermor som vi ikke har sett siden i sommer. Måtte jo fortelle nyheten på tlf så blir veldig kjekt å se hun Det er jo veldig tidlig, men jeg kjenner bevegelse hver dag jeg. Leser om folk som er i uke 22 og smått begynner å kjenne det nå. Her er det salto og spark hele veien Veldig koselig. Finner også hjertelyden med en gang nå. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til tirsdag!! Tror jeg skal ta fri den dagen så jeg kan shoppe litt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 19. november 2012 18 uker i dag! Og ultralyd i MORGEN det blir så spennende! håper alt er bra med knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. november 2012 #239 Del Skrevet 19. november 2012 Åh, spennende! Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 19. november 2012 #240 Del Skrevet 19. november 2012 Ultralyd i morgen, hurra!!! Så heldig du er. Har du en følelse på kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå