Miraaa Skrevet 21. november 2012 #261 Del Skrevet 21. november 2012 Først hadde jeg sterk følelse om at det er gutt men i det siste så har jeg vært så fokusert på jenteunger og jente ting! Så akkurat nå tror jeg at jeg også bærer på den jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 24. november 2012 Først hadde jeg sterk følelse om at det er gutt men i det siste så har jeg vært så fokusert på jenteunger og jente ting! Så akkurat nå tror jeg at jeg også bærer på den jente Hehe jeg skjønner! Jeg så bare på gutte ting og har alltid sett for meg at jeg skulle få en gutt Men det blir nok en liten prinsesse her Gled deg masse til ul, har ikke gått helt opp for meg ennå, det var helt uvirkelig! 18+5 idag og tenkte det var på tide med et magebilde eller to Har liksom ikke trodd at den har vokst, men herlighet, jeg er jo blind Prøvde julebord kjoler idag og det er jo helt tydelig en gravid mage under der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 24. november 2012 Overse at jeg har på meg kjole og joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 26. november 2012 19 uker idag Kan ikke skjønne at jeg snart er halvveis. Tiden flyr, og jeg har en liten turner i magen min elsker å ligge lenge i sengen om morgenen og bare kjenne bevegelsene de har blitt mye kraftigere nå, og man kan se det utenpå magen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 26. november 2012 #265 Del Skrevet 26. november 2012 Så fin mage du har fått! Føler fortsatt at min er litt "spist for mye mat"-mage, men det kommer seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2012 #266 Del Skrevet 26. november 2012 Ååh, så fin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #267 Del Skrevet 26. november 2012 Så fin mage du har fått! Føler fortsatt at min er litt "spist for mye mat"-mage, men det kommer seg nok Ååh, så fin babymage! Takk Jeg går mest mulig med tettsittende klær sånn at man kan se den lille kulen Syntes ikke jeg har mye til mage for å snart vært 5 mnd på vei. Men regner med det begynner å vokse skikkelig de neste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 26. november 2012 #268 Del Skrevet 26. november 2012 19 uker idag Kan ikke skjønne at jeg snart er halvveis. Tiden flyr, og jeg har en liten turner i magen min elsker å ligge lenge i sengen om morgenen og bare kjenne bevegelsene de har blitt mye kraftigere nå, og man kan se det utenpå magen :D Så fin mage! Er det ikke rart hvordan tiden plutselig flyr av gårde? Først så sitter man å venter og venter og venter på den magiske 12 uka, og så plutselig er man halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 27. november 2012 #269 Del Skrevet 27. november 2012 Nydelig babymage og gratulerer med en liten jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. november 2012 #270 Del Skrevet 27. november 2012 Nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 29. november 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 29. november 2012 Tusen takk jenter merker jeg er veldig stolt over den lille kulen. Går helst med trange topper så hele verden kan se at jeg er gravid Idag har vi kjøpt bilstol :D var tilbud så fikk det 1000 kr billigere med base! Kupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 1. desember 2012 19 + 5 idag Formen er på topp. Ikke særlig trøtt eller noe dårlig, så kan ikke klage Har langhelg, men blir ikke mye helg med eksamenslesing Vil gjerne bare ha helgekos med min kjære, men neida, jeg må sitte plantet foran skjermen å lese! Får ta det igjen neste helg. Da skal vi på julebord på Geilo Hotellhelg!! Idag har vi bestilt vogn Det ble Emmaljunga City Cross i mørkeblå. Den får vi til og med inn i lille bilen vår Pappa har sagt han skal betale den, men får såå dårlig samvittighet jeg da. 7800 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 2. desember 2012 Wohooo, da var man kommet halvveis Føler nesten at jeg begynner på nytt igjen idag. Men om de neste 20 ukene går like fort som de første, så går det veldig fint Hun er veldig aktiv inni der. Spesielt når jeg sitter å leser i mange timer, da sier hun klart ifra om at det er blitt for stille, og hun vil ha litt vugging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 2. desember 2012 Unnfangelsen finner sted omkring: 30. juli 2012 Hjertet begynner å slå: 24. august 2012 Embryoet beveger seg: 17. september 2012 Alle indre organer er ferdig formet: 24. september 2012 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 24. september 2012 Du er nå 11 uker og 6 dager på vei: 7. oktober 2012 Risiko for spontanabort avtar: 8. oktober 2012 Kvalmen avtar for de fleste: 15. oktober 2012 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 22. oktober 2012 Fosteret svelger og tisser: 5. november 2012 Tid for ultralyd: 20. november 2012 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 19. november 2012 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 3. desember 2012 Fosteret begynner å høre: 24. desember 2012 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 21. januar 2013 Mange fostre legger seg med hodet ned: 25. februar 2013 Svangerskapspermisjonen begynner: 3. april 2013 Antatt termindato: 22. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. desember 2012 #275 Del Skrevet 3. desember 2012 Åh, så koselig! Skal innrømme at jeg ble litt skuffet over å bli satt tilbake. Utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 4. desember 2012 Åh, så koselig! Skal innrømme at jeg ble litt skuffet over å bli satt tilbake. Utålmodig! Huff, ja det skjønner jeg! Jeg var så "heldig" å bli satt tilbake ganske tidlig. Når vi var på ul i uke 6 ble jeg satt 1.5 uke tilbake. Det er kjipt men blir fort glemt heldigvis Tiden flyr jo nå. Syntes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 4. desember 2012 #277 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer med halvveis og innkjøp av vogn City Crossen er så fiiiiiin! Hvilken av de blå bagene valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #278 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer med halvveis og innkjøp av vogn City Crossen er så fiiiiiin! Hvilken av de blå bagene valgte du? Takk Ja syntes den er kjempe fin!! Hadde nok ikke gått for noe annet enn emmaljunga, syntes de er finest Tror den bare heter Marine Blue eller noe sånn? Den er hverfall helt enkel mørkeblå med litt hvitt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 4. desember 2012 Går det an å legge ut video her? Har nettopp fått filmet at hun sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #280 Del Skrevet 6. desember 2012 Da var eksamen endelig over, og vi tar langhelg på Geilo skal bli deilig med en hotellhelg og julebord. Det skal nytes nå er det på tide å sove for i morgen er det opp kl 6!! Grøsser av tanken. Jeg er ikke noe morgenmenneske! Ellers så er alt bare bra hun har begynt å sparke skikkelig. Må jo turne inni der! Og kan se det godt utenpå magen. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå