Gå til innhold

Stine's dagbok!

stine889

Anbefalte innlegg

ja, selvfølgelig. Har egentlig ikke fått beskjed om hvor morkaken ligger. Har vel mye å si det også.

Nå har vi kommet langt ja :danse:

Jeg har UL 3. desember :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 uker i dag :)

Siden fredag så har bevegelsene bare tatt seg helt utrolig mye opp. Innvendig så kjenner jeg det hele dagen, mens utenpå kjenner jeg det kanskje 5-10 ganger. I går kveld når jeg skulle sove så lå jeg på rygg med hånden på magen og måtte felle noen tårer når jeg kjente det var en som tok salto inni der. Fantastisk :hjerte: Gleder meg til samboer kan kjenne det.

Bare 8 dager til ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! :) Gleder meg til jeg kommer dit selv. Hvor tidlig kjente du bevegelser og når kom magen hos deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! :) Gleder meg til jeg kommer dit selv. Hvor tidlig kjente du bevegelser og når kom magen hos deg? :)

Gleeed deg :biggrin: Fantastisk følelse.. Første bevegelsene som jeg var litt usikker på i noen dager var i slutten av uke 14.. I begynnelsen av uke 15 var jeg helt sikker :) Magen har egentlig kommet og gått litt syntes jeg :ler: rundt uke 13-14 syntes jeg den var blitt stor, mens nå er det en liten kul som man kan se om jeg har på meg noe tettsittende. Ellers får jeg ikke igjen noen jeans så har nok vokst en del rundt hoftene og magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så gøy med så mye bevegelse!

Har du noen følelse på hvilket kjønn det blir?

Ja, veldig kjekt :) Jeg har en liten følelse på jente og samboer på gutt :P så det blir jo spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med gjetting :D jeg tror bare jente fordi ALLE rundt oss har fått gutter nå, så kan ikke skjønne noe annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi har rett, alle tre :) Jeg drømte i natt at personen som tok ul ikke gadd å se etter kjønn, og jeg ble sååå skuffet!! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det bare EN uke til ul :hoppendeglad: og jeg gleder meg sååååååå mye!! Gleder meg så mye at jeg får ikke tid til å grue meg.. Er selvfølgelig redd for at noe skal være galt. Men håper og tror at alt er som det skal :)

Jeg benytter enhver mulighet nå til å sitte i ro i sofaen men hånden på magen, og kjenner de små sparkene :) Herlighet for en god følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir glad på dine vegne!! Du er så heldig :)

Hvor stor har magen blitt i det siste da? Tid for bilde? :danse:

Bare vent, tiden flyr snart hos deg og :D etter 12 uker så vet du ikke hvor ukene ble av!

Nei vettu, rundt uke 12-13 så sa alle at jeg hadde fått så stor mage. Og nå har jeg bare en liten kul :ler: tror jeg bare var oppblåst. Får kanskje legge ut et bilde snart, selv om det ikke er store magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, tiden flyr snart hos deg og :D etter 12 uker så vet du ikke hvor ukene ble av!

Nei vettu, rundt uke 12-13 så sa alle at jeg hadde fått så stor mage. Og nå har jeg bare en liten kul :ler: tror jeg bare var oppblåst. Får kanskje legge ut et bilde snart, selv om det ikke er store magen :)

Stemmer, husker du svarte meg på det tidligere nå. Surrete, jeg? Men, bilde er gøy lell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, husker du svarte meg på det tidligere nå. Surrete, jeg? Men, bilde er gøy lell :)

Er ikke vi surrete hele gjengen nå da? ;) jeg er i hvertfall helt fjern.. Skal prøve å få tatt et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 + 4 og bare 4 små dager igjen til ul :danse:

Har langhelg så denne helgen kommer bare til å fly avgårde håper jeg! I morgen kommer svigermor som vi ikke har sett siden i sommer. Måtte jo fortelle nyheten på tlf så blir veldig kjekt å se hun :)

Det er jo veldig tidlig, men jeg kjenner bevegelse hver dag jeg. Leser om folk som er i uke 22 og smått begynner å kjenne det nå. Her er det salto og spark hele veien :) Veldig koselig. Finner også hjertelyden med en gang nå. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til tirsdag!! Tror jeg skal ta fri den dagen så jeg kan shoppe litt etterpå :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...