stine889 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #201 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har kjøpt appen jeg også, og hørte ikke noe annet enn "whit noise". Fant ikke en gang min egen puls når jeg satt den på håndleddet Gjorde du noe spess når du fant hjertelyden? Har du deksel på tlf? Jeg hadde det hvertfall av når jeg fant den :-) for bedre kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #202 Del Skrevet 29. oktober 2012 15 uker idag nå går det fort her. Bare 3 uker til ul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #203 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tror jeg har begynt å kjenne bevegelse! Mye rare ting som skjer nedi der de siste 2-3 dagene. Og idag har det vært masse! Var hos jordmor idag og hun kunne høre at den bevegde mye på seg, så var visst ikke rart at jeg kjente bevegelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. oktober 2012 #204 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så morro med bevegelse Jeg begynte også å kjenne bevegelse i uke 15, riktignok noen dager senere enn deg, men jeg har forstått at det ikke er uvanlig tidlig. Er det ikke herlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #205 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så morro med bevegelse Jeg begynte også å kjenne bevegelse i uke 15, riktignok noen dager senere enn deg, men jeg har forstått at det ikke er uvanlig tidlig. Er det ikke herlig? Helt fantastisk de første gangene tenkte jeg at det bare var luft, men har blitt mer tydelig igår og idag. Gleder meg til de blir sterkere :D hvor langt er du på vei nå? er på iPhone så får ikke opp tickeren (hvis du har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. oktober 2012 #206 Del Skrevet 30. oktober 2012 Helt fantastisk de første gangene tenkte jeg at det bare var luft, men har blitt mer tydelig igår og idag. Gleder meg til de blir sterkere :D hvor langt er du på vei nå? er på iPhone så får ikke opp tickeren (hvis du har) Jeg er 19 + 3, og nå sparker det jevnt og trutt hele dagen. Jeg kan til og med se det utenpå magen når knøttet tar i skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #207 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er 19 + 3, og nå sparker det jevnt og trutt hele dagen. Jeg kan til og med se det utenpå magen når knøttet tar i skikkelig Åh, så herlig gleder meg til samboer kan få kjenne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 31. oktober 2012 #208 Del Skrevet 31. oktober 2012 Åhhh, dere er så heldige som er kommet så langt. Snart 12 da (2,5 uke), deretter kan jeg glede meg til å kjenne litt liv og se lillebebis på ordinær UL. For en spennende tid fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #209 Del Skrevet 31. oktober 2012 Åhhh, dere er så heldige som er kommet så langt. Snart 12 da (2,5 uke), deretter kan jeg glede meg til å kjenne litt liv og se lillebebis på ordinær UL. For en spennende tid fremover!! Etter uke 12 så bare fløy tiden her Plutselig er det ordinær ul. Gled deg også til å kjenne liv :D veldig merkelig, men deilig følelse. Gleder meg masse til det blir sterkere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #210 Del Skrevet 1. november 2012 15 + 3 full nedtelling til ul nå. Under 3 uker Har tatt det å blø i tannkjøttet til nye høyder. Sitter å spiser eller tygger tyggis, så bare renner det. Hele munnen blir rød og det stopper ikke på 5-10 min! Andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 1. november 2012 #211 Del Skrevet 1. november 2012 Har tatt det å blø i tannkjøttet til nye høyder. Sitter å spiser eller tygger tyggis, så bare renner det. Hele munnen blir rød og det stopper ikke på 5-10 min! Andre som har det sånn? Har det ikke like ille som deg, men merker at jeg blør lettere. Blør alltid fra tannkjøttet når jeg pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #212 Del Skrevet 2. november 2012 Har det ikke like ille som deg, men merker at jeg blør lettere. Blør alltid fra tannkjøttet når jeg pusser tennene nå. Ja er sånn jeg også har hatt det tidligere, men nå tar det jo helt av Våknet tidlig idag og hadde kjempe vondt nede på høyre side i ryggen. Det hjalp ikke uansett hvilken stilling jeg la meg i så måtte sitte meg opp litt. Men gikk over etter hvert Tror det er for høyt oppe til å være noe med bekkenet. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 2. november 2012 #213 Del Skrevet 2. november 2012 Ja er sånn jeg også har hatt det tidligere, men nå tar det jo helt av Våknet tidlig idag og hadde kjempe vondt nede på høyre side i ryggen. Det hjalp ikke uansett hvilken stilling jeg la meg i så måtte sitte meg opp litt. Men gikk over etter hvert Tror det er for høyt oppe til å være noe med bekkenet. hmm Jeg har hatt det samme, men det gikk over og kom ikke tilbake. Hadde også vondt i hofta en gang slik at det ble ubehagelig uansett hvordan jeg lå. Jeg er redd for å få bekkenproblemer så er veldig obs på alle slike vondter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #214 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg har hatt det samme, men det gikk over og kom ikke tilbake. Hadde også vondt i hofta en gang slik at det ble ubehagelig uansett hvordan jeg lå. Jeg er redd for å få bekkenproblemer så er veldig obs på alle slike vondter. Ja det er jeg også! Får håpe det går over Har hatt litt vondt i korsryggen når jeg har gått i dag, men håper bare det ikke blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #215 Del Skrevet 5. november 2012 16 uker idag Og i morgen er det bare 14 dager til ul :D Jeg gleder meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 6. november 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 6. november 2012 La tiden gå fort Er så spent på ultralyden. Men merker jeg er litt bekymret også. Håper alt er bra Kjenner mer og mer bevegelse nå. Isted kjente jeg et skikkelig spark. Herlig Nå kan jeg også høre hjertelyden med den appen på tlf om morgenen finner jeg den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #217 Del Skrevet 7. november 2012 Unnfangelsen finner sted omkring: 30. juli 2012 Hjertet begynner å slå: 24. august 2012 Embryoet beveger seg: 17. september 2012 Alle indre organer er ferdig formet: 24. september 2012 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 24. september 2012 Du er nå 11 uker og 6 dager på vei: 7. oktober 2012 Risiko for spontanabort avtar: 8. oktober 2012 Kvalmen avtar for de fleste: 15. oktober 2012 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 22. oktober 2012 Fosteret svelger og tisser: 5. november 2012 Tid for ultralyd: 20. november 2012 <---- Bare 13 dager igjen Du kan kjenne fosterets bevegelser: 19. november 2012 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 3. desember 2012 Fosteret begynner å høre: 24. desember 2012 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 21. januar 2013 Mange fostre legger seg med hodet ned: 25. februar 2013 Svangerskapspermisjonen begynner: 3. april 2013 Antatt termindato: 22. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #218 Del Skrevet 8. november 2012 Idag har jeg kjøpt min første mammabukse HERLIG! Fant en svart en på H&M, men syntes de har dårlig utvalg.. Også er de fleste buksene i 34 for stor til meg, selv om jeg vanligvis bruker 34 der! Jaja, jeg er veldig fornøyd med den ene jeg fant kjempe fin på, og super behagelig! Må bare finne en fin i dongeri så tror jeg at jeg skal klare meg en stund med de og tights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 9. november 2012 #219 Del Skrevet 9. november 2012 Så morsomt at du kjenner liv da! Er 15 + 5 idag men kjenner ikke noe liv enda her Tror jeg i hvert fall. Noen ganger at jeg merker at det skjer noe der nede men tror ikke det er babyen. Vanskelig å vite når det er 1. gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 9. november 2012 Forfatter #220 Del Skrevet 9. november 2012 Så morsomt at du kjenner liv da! Er 15 + 5 idag men kjenner ikke noe liv enda her Tror jeg i hvert fall. Noen ganger at jeg merker at det skjer noe der nede men tror ikke det er babyen. Vanskelig å vite når det er 1. gang... Hehe nei det er absolutt ikke lett å vite! Gikk vell i nesten en uke og bare lurte på om det kunne være det. Nå er jeg helt sikker og kjenner det flere ganger om dagen. Men har fått vite at jeg har morkaken på baksiden og derfor kan kjenne bevegelse tidlig. Nå er vi kommet langt altså :D når skal du på ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå