Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg sier igjen: Hvor hen er en uerfaren tenåring tjent med å kjenne en like uerfaren mann på 29 år???

En tenåring som er voksen vel og merke. Er du 19-20 er man faktisk voksen.

Og jeg spør deg: Hvorfor er en relativt uerfaren 20 åring ikke tjent med å date en tilsvarende uerfaren 29 åring? Det hele handler om match, ikke om forutinntatte generaliseringer om yngre kvinner og eldre menn.

Vel, men å ytre slike preferanser som at man synes menn uten seksuell erfaring blir freakshows, er ikke hets.

Når man drar en sammenligning mot ts i sitt første innlegg så vil jeg påstå at det kan tolkes som hets.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Hvis en mann på 29 liker en 19 år gammel jente, og den 19 år gamle jenta liker den 29 år gamle mannen, hva har mannens seksuelle erfaring å si? Mange jenter liker eldre menn, og mange jenter liker gutter som ikke er så seksuelt erfarne. At man kan ha begge preferansene samtidig er vel ikke så utenkelig? I tillegg er et forhold mye mer enn sex, uansett om man er 15 eller 40.

Liker mange jenter det?

Ja ha, det har jeg ikke hørt noe om før i kveld. De fleste jenter og kvinner blir irriterte og fristrerte når fyren deres ikke får det til, og de gidder ikke slik klomsete greier fra menn nærmere 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis en mann på 29 liker en 19 år gammel jente, og den 19 år gamle jenta liker den 29 år gamle mannen, hva har mannens seksuelle erfaring å si? Mange jenter liker eldre menn, og mange jenter liker gutter som ikke er så seksuelt erfarne. At man kan ha begge preferansene samtidig er vel ikke så utenkelig? I tillegg er et forhold mye mer enn sex, uansett om man er 15 eller 40.

Nå er det jo ofte de som går for eldre menn som ser etter menn med seksuell erfaring. Er en grunn for at de går for nettopp... Eldre menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lov å ha preferanser, men er teit å generalisere alle kvinner på sin egen alder likevel. Unge folk har jo sex så skremmende tidlig idag at det fins vel knappest EN 18 åring som ikke har hatt erfaring med sex før. mange begynner jo når de er 12, 13

Det finnes nok flere 18 åringer som ikke har hatt sex ennå enn du tror, selv om de fleste debuterer før/ved 18 års alder.

Men ja, personlig kan jeg være enig i at det er ufornuftig å generalisere med tanke på alder, og jeg mener også at man bør være åpen for litt flere aldersgrupper. Men nå har jo du og gjest generalisert gjennom hele tråden, så det er nok kanskje litt vel sent å påpeke dette :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

En tenåring som er voksen vel og merke. Er du 19-20 er man faktisk voksen.

Og jeg spør deg: Hvorfor er en relativt uerfaren 20 åring ikke tjent med å date en tilsvarende uerfaren 29 åring? Det hele handler om match, ikke om forutinntatte generaliseringer om yngre kvinner og eldre menn.

Jo, det handler det om når mannen snakker og generaliserer over damer som er jevnaldrende med ham. Da blir hans motiv for å søke etter småjenter ekle.

Når man drar en sammenligning mot ts i sitt første innlegg så vil jeg påstå at det kan tolkes som hets.

Du skal få lov til å mene hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ofte de som går for eldre menn som ser etter menn med seksuell erfaring. Er en grunn for at de går for nettopp... Eldre menn

Jeg har ikke sagt at det blir lett for TS å finne en jente, men det er hans problem. Å trekke inn hva jenta er "tjent med" blir det for dumt. Hvis jenta vil være sammens med han, vil hun være sammens med han. Så enkelt er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg har ikke sagt at det blir lett for TS å finne en jente, men det er hans problem. Å trekke inn hva jenta er "tjent med" blir det for dumt. Hvis jenta vil være sammens med han, vil hun være sammens med han. Så enkelt er det.

så lenge han ikke utnytter henne så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nå er det jo ofte de som går for eldre menn som ser etter menn med seksuell erfaring. Er en grunn for at de går for nettopp... Eldre menn

Ja, uerfarne eldre menn er usexy. Det er tragiskt. Slike liker vi ikke.

Det finnes nok flere 18 åringer som ikke har hatt sex ennå enn du tror, selv om de fleste debuterer før/ved 18 års alder.

Men ja, personlig kan jeg være enig i at det er ufornuftig å generalisere med tanke på alder, og jeg mener også at man bør være åpen for litt flere aldersgrupper. Men nå har jo du og gjest generalisert gjennom hele tråden, så det er nok kanskje litt vel sent å påpeke dette :popcorn:

Men enn om du kommer med noen gode argumenter for at TS ikke er fishy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har ikke sagt at det blir lett for TS å finne en jente, men det er hans problem. Å trekke inn hva jenta er "tjent med" blir det for dumt. Hvis jenta vil være sammens med han, vil hun være sammens med han. Så enkelt er det.

Og det vil hun hvis han er erfaren, hvis ikke, så er hun ikke tjent med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uerfarne eldre menn er usexy. Det er tragiskt. Slike liker vi ikke.

Fint at du kan si hva alle kvinner synes er usexy, tragisk og hva alle ikke liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uerfarne eldre menn er usexy. Det er tragiskt. Slike liker vi ikke.

Jeg tror ikke jeg kan argumentere mot dette, bare konkludere med at dette i mine øyne vitner om et tragisk menneskesyn.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Fint at du kan si hva alle kvinner synes er usexy, tragisk og hva alle ikke liker.

Fint du kunne generalisere om at jenter liker uerfarne menn. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det handler det om når mannen snakker og generaliserer over damer som er jevnaldrende med ham. Da blir hans motiv for å søke etter småjenter ekle.

Ekkelt fordi?

Hva er det som egentlig er grunnlaget for at du mener det er ekkelt? Litt for mye hjernevasket av kvasifeministiske teorier som tilsier at eldre menn som går får yngre kvinner er ekle overgripere?

Jeg kan informere deg om at de fleste menn faktisk ønsker partneren sin godt uavhengig av alder. Selvsagt finnes det "ekle" menn, men disse er faktisk ikke i flertall.

Så hva sier det om kvinner som foretrekker yngre menn da? Det finnes jo også en del av disse, der flere har beskrevet at de tiltrekkes av ungdommeligheten og spontaniteten til en yngre mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det finnes nok flere 18 åringer som ikke har hatt sex ennå enn du tror, selv om de fleste debuterer før/ved 18 års alder.

Men ja, personlig kan jeg være enig i at det er ufornuftig å generalisere med tanke på alder, og jeg mener også at man bør være åpen for litt flere aldersgrupper. Men nå har jo du og gjest generalisert gjennom hele tråden, så det er nok kanskje litt vel sent å påpeke dette :popcorn:

er iallefall ekkelt om en mann på 29 vil ha en jomfru da. Stakkars jente. hennes første gang skal bli med en "gammel" (iforhold til henne) mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vil hun hvis han er erfaren, hvis ikke, så er hun ikke tjent med ham.

Hvordan kan du vite hva en hypotetisk jente tenker? Jeg har vært med x antall jomfruer, og de var ikke merkbart dårligere enn de jeg har vært med som har hatt 10+ partnere. Og hvordan kan man si at et forhold er helt bortkastet hvis den man er med ikke har hatt så mye sex før? Man vil uansett lære opp den andre ganske fort. Er ikke kjærligheten mye viktigere enn om han bruker 5 sekunder på å ta av bhen i steden for 0,2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så hva sier det om kvinner som foretrekker yngre menn da? Det finnes jo også en del av disse, der flere har beskrevet at de tiltrekkes av ungdommeligheten og spontaniteten til en yngre mann.

Det er like ekkelt det. Har noen sagt noe annet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

så lenge han ikke utnytter henne så...

Det vil jo bli til det da.

En fyr på 29 år som mener jevnaldrende damer er uattraktive pga de har hatt et liv er så umodent at ingen kvinne er tjent med å kjenne ham. Hvertfall ikke en sårbar uerfaren tenåring.

At ikke folk ser den linken der.

Fyren er en seksuell predator. Det er nok en grunn til at han ikke har noe seksuell erfaring. Damer han har vært i kontakt med har luktet at det er noe med han der som ikke er helt rett og trukket seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fint at du kan si hva alle kvinner synes er usexy, tragisk og hva alle ikke liker.

morsomt at du synes tenåringsjenter er kvinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uerfarne eldre menn er usexy. Det er tragiskt. Slike liker vi ikke.

Ah, så nå har du gjort deg til talsperson for en rekke andre kvinner du slett ikke kjenner. Si meg, innser du ikke at dette blir for dumt?

Men enn om du kommer med noen gode argumenter for at TS ikke er fishy?

Enkelt nok.

TS har sagt at han ønsker en yngre kvinne fordi han mener at det da vil være enklere å finne noen uten mye erfaring eller som har hat mange sexpartnere. Det er lov til å mene at dette er generaliserende ovenfor eldre kvinner, men i og med at han ikke har sagt noe om at han vil ha kontroll, så finnes det faktisk ikke så mye fishy over dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du kunne generalisere om at jenter liker uerfarne menn. :skratte:

å nei du, jeg sa ikke jenter, jeg sa "mange jenter". Det er betydelig annerledes enn din "jeg vet hva alle tenåringsjenter tenker og vil ha".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...