Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil forøvrig anbefale deg å ikke diskriminere på alder og være åpen for damer på din egen alder også. Det er mulig du har noen misoppfatninger som ikke er helt korrekte, så kanskje du bør utfordre deg selv litt her.

Det er mulig du har rett i det. Jeg vil ikke si at jeg har utelukket dem helt, men det er langt mellom de attraktive jentene på 25+ som ikke har mye forholdserfaring.

Hvor møter du disse unge jentene forresten?

De er da over alt :) På bussholdeplassen, i parken, i butikken, på Sukker...

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ungdommer som har press på seg om å ha sex vil synes at en 30 årig jomfru er patetisk.

Jeg tror ikke det gjelder alle.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror ikke det gjelder alle.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Mulig det fins unntak, men ungdom er og blir ungdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør du ikke ut fra tankegangen til en ung person. Nå spør du ut fra hvordan du selv tenker. jeg heller syns ikke det er patetisk, men ungdommer som har press på seg om å ha sex vil synes at en 30 årig jomfru er patetisk. det har med modenhet og livserfaring å gjøre.

Jeg er i ts' ønskelige aldersgruppe, og jeg synes ikke en 30 åring med lite erfaring er patetisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som nesten har sverget å ikke registrere meg der.

:tristbla:

Det er da ikke flaut å møte jenter på nettet i 2012! :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i ts' ønskelige aldersgruppe, og jeg synes ikke en 30 åring med lite erfaring er patetisk.

Nei, hvorfor skulle det være det? Det kommer vel litt an på hvorfor man har lite erfaring, tenker jeg. Hvis man er på byen hver helg år etter år og forsøker å få seg et ligg, men blir avvist hver gang, da synes jeg det er patetisk. Men hvis man er som meg, som til tross for interesse fra det motsatte kjønn har vært relativt uinteressert i et seriøst forhold fram til ganske nylig, og ikke har for vane å ligge rundt, som det heter, hvorfor er det så patetisk?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Det er da ikke flaut å møte jenter på nettet i 2012! :)

Ser ikke på det som flaut, det faller meg bare ikke så veldig naturlig og ettersom jeg jobber mye fremfor PC-en så har jeg unngått det hittil.

Men jeg skal vurdere det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skulle det være det? Det kommer vel litt an på hvorfor man har lite erfaring, tenker jeg. Hvis man er på byen hver helg år etter år og forsøker å få seg et ligg, men blir avvist hver gang, da synes jeg det er patetisk. Men hvis man er som meg, som til tross for interesse fra det motsatte kjønn har vært relativt uinteressert i et seriøst forhold fram til ganske nylig, og ikke har for vane å ligge rundt, som det heter, hvorfor er det så patetisk?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det er jeg helt enig i. Er det fordi mannen aldri har klart å få et forhold pga sin sjåvinistisk holdning så skygger jeg banen. Men det er pga andre prioriteringer eller pga sjenerthet så er det jo ingenting galt med mannen.

Råder jeg forøvrig til å ikke ta enkeltes holdninger om 20-åringer seriøst. Jeg skjemmes nærmest over hvor umodne, overfladiske og forsvarsløse noen tenker de/vi er. Som en som er der selv kan jeg si at både de mer erfarne, som jeg, og de uerfarne, som mange av mine venninner, likevel er fult kapable til å forelske seg i en person, til å vite at sex er viktig men ikke det viktigste, til å ta vare på seg selv og til å ta egne, reflekterte valg.

Mange jenter er lite interessert i en mye eldre person, men hvis du skulle finne en, ikke la enkeltes meninger i denne tråden holde deg tilbake. Så fremst du ikke utnytter din overlegenhet i livserfaring er det ingenting galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du må være et ulykkelig og bittert menneske...

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Vel, men hvis du vil si mer om meg og min karakter så ta det på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er helt feil å si at jeg søker henne "bare pga hun var uerfaren". Jeg har andre krav også.

Jeg er særs lite kontrollerende, så nei. Jeg ville aldri gått etter en svak og usikker jente uten ryggrad og integritet. Men jeg liker som sagt at de er en del år yngre og ikke har så mye erfaring fra forhold.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Nå har jeg en god del mere erfaring enn deg, etter å ha bodd mer enn 14 år i forhold ... og jeg kan vel si at jeg lurer på hva du kommer til å gjøre med disse jentene som du finner ut er svake, usikre uten ryggrad eller integritet. Fordi det er jo slik at de som er yngre søker etter en viss modenhet i deg, og dermed kan være "tøffe i trynet" i starten, men ellers usikre som hvilken som helst ungdom. Du har på ingen måte nok erfaring til å si om noen er svake og usikre i et forhold, fordi det er noe man lærer seg etterhvert. Og dessuten vil du helt sikkert mistolke signaler på det meste av forutinntatte premisser du har.

Mennesker vokser og lærer sammen, og da kommer det an på holdninger hvordan forholdet vil utvikle seg og varigheten av forholdet. Da blir det et spørsmålstegn hvordan dine "worst case" forhold vil bli ... med en usikker jente som søker seg en voksen mann pga forskjellige årsaker, noen hun kan stole på og som kan være en trygg klippe som hun kanskje trenger i en sårbar situasjon. Er du da virkelig noen som vil være til hjelp for henne? Hun ville sannsynligvis ikke vise seg som altfor sårbar i starten, men heller modig og uredd, med "ben i nesa" for å nærme seg de som er eldre. Det er rimelig standard med ung-eldre kontakt, og forskjellig der eldre opptrer mere "ungdommelige" gjennom musikk, adferd og holdninger som ikke reflekterer alderen deres.

Ikke dermed sagt at slike forhold ikke er riktige, men du har noen idéer som kanskje er bra å få ned på jorden også, for du vil jo nødvendigvis måtte tilegne egne erfaringer slik at du kan lære om hva som er et godt forhold for deg. For til syvende og sist er det jo ingen andre som skal avgjøre om forhold du har er bra, for det er opp til dere i forholdet selv.

Egen erfaring er jo at du skal være forsiktig med følelsene til andre, fordi de kan bli sterkt knyttet til deg, mens du selv kanskje ser annerledes på forholdet. Ville du avslutte hardt og brutalt med en usikker jente som sterkt søker noen eldre til et stabilt godt forhold? Faren er jo at du kun får til overfladiske forhold med fest og moro. Det er ikke vanskelig hvis du går for mye reising, fart og moro - da henger nok noen seg på. Det er imidlertid mere kvalitet du ser ut til å ønske, og et langvarig forhold. Tror det er litt mindre utvalg her i Norge som søker noen eldre og som ikke har gode grunner til dette jfr sin egen bakgrunn. Så det er ikke sikkert det blir så "lett", og som du ser reagerer mange - kanskje moralistisk som påpekt tidligere, men slik er nå engang norsk moderne kultur - moralistisk på linje med andre sterkt religiøse stater.

Cheers,

runekki

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Umoralsk eller ikke, du engasjerer ihvertfall flokken på KG med drøyt 300 innlegg på under et døgn, bra jobba.

Regner med du har kost deg med alle svarene og hverken blitt klokere, skremt eller mer lysten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er erfaring en negativ ting?

Jeg tror han mener at'n er redd for å framstå som dårlig i senga, og at det lettere vil skje hvis han har seg med noen som er erfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så det er uerfarenhet som tenner deg altså...

Det gjør den her ungpikelysten din litt tvilsom i mine øyne.

Hva er det du tenner på da?

Jeg vedder på at det er tvilsomt.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Gud som jeg elsker unge jenter. Denne tråden har overbevist meg. Mitt første seriøse forhold blir med en atten år gammel jente. Maksimalt tyve. Kanskje jeg skal plukke opp igjen tråden med den nitten år gamle hønsen jeg møtte for et par måneder siden.

Om det gjør meg til en gammel gris og skandaløs i andres øyne, så er jeg veldig komfortabel med det.

:)

Endret av Janus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett på henne som litt spesiell, ja.

:skratte::skratte:

Så damer er spesielle, mens menn er tvilsomme.

Du skyter deg ofte i foten du "gjest".

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har på ingen måte nok erfaring til å si om noen er svake og usikre i et forhold, fordi det er noe man lærer seg etterhvert.

Jeg snakker om svak/usikker som person. Det handler blant annet om å tørre å stå for det man står for. Svake/usikre personer dilter etter flokken og oppfører seg slik de vil at andre skal oppføre seg. Disse gir da lett etter for slike ting som sexpress. Mange unge jenter er slik, men langt ifra alle.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, men hvis du vil si mer om meg og min karakter så ta det på PM.

Du slenger da ut kommentarer om menneskers karakter både her og der. Du prater faktisk for en ganske stor mengde mennesker. Synes du kan da det på PM.

TS, jeg skjønner godt din motivasjon for jenter som er yngre enn deg - men du vet, jenter blir ikke brukt opp kun fordi de har hatt litt sex eller noen forhold.

Det finnes mange på din alder som er 'konservativ', og ville likt en mann som deg.

Når jeg ser alt rabalderet du har skapt, så tenker jeg tilbake til den gangen jeg var under tyve og hadde en heftig natt med ei på over førti :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg tror han mener at'n er redd for å framstå som dårlig i senga, og at det lettere vil skje hvis han har seg med noen som er erfaren.

Men da velger man en dame på egen alder som har tålmodighet til "å lære en opp".

Hva er det du tenner på da?

Jeg vedder på at det er tvilsomt.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Jeg tenner på å bli dominert, jeg vil være min fyrs bitch. :sikle:

:skratte::skratte:

Så damer er spesielle, mens menn er tvilsomme.

Du skyter deg ofte i foten du "gjest".

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Vel, hvis man er veldig spesiell, så er man ofte tvilsom.... Og voksne damer som bare vil ha tenåringer, er ikke en dame jeg vil kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg snakker om svak/usikker som person. Det handler blant annet om å tørre å stå for det man står for. Svake/usikre personer dilter etter flokken og oppfører seg slik de vil at andre skal oppføre seg. Disse gir da lett etter for slike ting som sexpress. Mange unge jenter er slik, men langt ifra alle.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Har du tenkt over at disse jentene vil føle seg utilpasse i "flokken", og dermed vil søke til andre og ofte eldre for å "komme seg opp og ut fra flokken"? De er ikke hjenredøde del i en gruppe, men vil utvikle motstridende følelser og sterk tvil, der de vil søke mot å hevde seg selv. Et forhold med noen som er eldre er således en tiltalende løsning, slik at de lærer mye mer om livet, forhold og utvikler seg markant videre.

Cheers,

runekki

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...