Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Hvordan kan du vite hva en hypotetisk jente tenker? Jeg har vært med x antall jomfruer, og de var ikke merkbart dårligere enn de jeg har vært med som har hatt 10+ partnere. Og hvordan kan man si at et forhold er helt bortkastet hvis den man er med ikke har hatt så mye sex før? Man vil uansett lære opp den andre ganske fort. Er ikke kjærligheten mye viktigere enn om han bruker 5 sekunder på å ta av bhen i steden for 0,2?

å vær politisk korrekt. En umoden jente tenker ikke sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsomt at du synes tenåringsjenter er kvinner :fnise:

Gjest skrev "slike liker vi ikke". Fra det jeg har fått med meg er ikke gjest tenåring, selv om det kan forklare oppførselen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er iallefall ekkelt om en mann på 29 vil ha en jomfru da. Stakkars jente. hennes første gang skal bli med en "gammel" (iforhold til henne) mann?

Igjen så er argumentet utelukkende basert på egne fordommer. For alt du vet så kan det fint tenkes at hun vil ha henne. Mest av alt syntes jeg det er å stakkarsliggjøre det du mener er en jente - men som faktisk er en voksen kvinne som vanligvis er i stand til å ta ansvar for sin egen seksualitet og velge en partner hun mener er best for henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Gjest skrev "slike liker vi ikke". Fra det jeg har fått med meg er ikke gjest tenåring, selv om det kan forklare oppførselen.

jeg holder meg til diskusjonen jeg. Diskuterer ikke gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å vær politisk korrekt. En umoden jente tenker ikke sånn

Sier du at alle som vil ha en eldre mann er umoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å vær politisk korrekt. En umoden jente tenker ikke sånn

Sirkelargumentasjon. Du antar jo at en umoden jente er det samme som en ung jente, noe som ikke nødvendigvis stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg holder meg til diskusjonen jeg. Diskuterer ikke gjest.

Tror du må lese tilbake, du som startet off topicen. Jeg ganske enkelt svarte på kritikken din.

Endret av melly666
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Igjen så er argumentet utelukkende basert på egne fordommer. For alt du vet så kan det fint tenkes at hun vil ha henne. Mest av alt syntes jeg det er å stakkarsliggjøre det du mener er en jente - men som faktisk er en voksen kvinne som vanligvis er i stand til å ta ansvar for sin egen seksualitet og velge en partner hun mener er best for henne.

herregud her overvurderer du tenåringer igjen. De har ikke opplevd mye i livet. De har nettopp begynt å stå på egne ben. Alle over 18 er ikke istand til å ta ansvar for egen seksualitet. Er mye lettere å bli utnytta om man ikke har seksuell erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ekkelt fordi?

Hva er det som egentlig er grunnlaget for at du mener det er ekkelt? Litt for mye hjernevasket av kvasifeministiske teorier som tilsier at eldre menn som går får yngre kvinner er ekle overgripere?

Menn på nærmere 30 år og oppover som bare vil ha tenåringer er det noe med ja. Det er ikke pedofili, men det ligner noe.

Hvorfor trekker du inn "kvasifeminisme" inn i det at vi vil beskytte småjentene våre mot voksne menn som bare vil utnytte dem?

Hvis det er feminint og beskytte barna, så er jeg det.

Jeg kan informere deg om at de fleste menn faktisk ønsker partneren sin godt uavhengig av alder. Selvsagt finnes det "ekle" menn, men disse er faktisk ikke i flertall.

Hva vet du om det egentlig?

Det er ikke til andre menn fyrer bruker å vise sitt sanne ansikt til, det er til kvinner. Og tro meg, litt vel mange menn er troende til litt av hvert hvis de tror de kan komme seg unna med det.

Så hva sier det om kvinner som foretrekker yngre menn da? Det finnes jo også en del av disse, der flere har beskrevet at de tiltrekkes av ungdommeligheten og spontaniteten til en yngre mann.

Hvis voksne kvinner på 29år+ søker seg ut tenåringsgutter og bare det, så blir hun litt vel sær i mine øyne og jeg vil helst ikke ha så veldig mye med henne å gjøre.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sirkelargumentasjon. Du antar jo at en umoden jente er det samme som en ung jente, noe som ikke nødvendigvis stemmer.

Nei ikke nødvendigvis, men som oftest samsvarer modenhet med alder. Ikke alltid, men OFTE. Det kan du ikke nekte for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud her overvurderer du tenåringer igjen. De har ikke opplevd mye i livet. De har nettopp begynt å stå på egne ben. Alle over 18 er ikke istand til å ta ansvar for egen seksualitet. Er mye lettere å bli utnytta om man ikke har seksuell erfaring.

Nei, det er du som ikke tar høyde for individuelle variasjoner. En del tenåringer har opplevd mer enn andre, go det kan du faktisk ikke argumentere mot, og mange over 18 tar faktisk fint ansvar for egen seksualitet.

Jeg sier heller ikke at ingen 18 åringer ikke kan utnyttes, men poenget er vel hva ts har sagt som tilsier at han ønsker å utnytte..jeg kan ikke finne noen slike utsagn...sånn for å pense inn på tråden igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, det er du som ikke tar høyde for individuelle variasjoner. En del tenåringer har opplevd mer enn andre, go det kan du faktisk ikke argumentere mot, og mange over 18 tar faktisk fint ansvar for egen seksualitet.

Jeg sier heller ikke at ingen 18 åringer ikke kan utnyttes, men poenget er vel hva ts har sagt som tilsier at han ønsker å utnytte..jeg kan ikke finne noen slike utsagn...sånn for å pense inn på tråden igjen.

Du kan ikke snakke om unntakstilstander i denne diskusjonen. Den handler om gjennomsnittet av tenåringer. individueller variasjoner tar jeg rett og slett ikke høyde for. Ja mange over 18 kan ta ansvar for egen seksualitet, men her snakker jeg faktisk om jenter som aldri har hatt sex. Hvcordan kan de ta ansvar for noe de aldri har opplevd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har sagt at han ønsker et seriøst forhold med en 19-21 åring. Hvordan noen får det til å bli til at TS er en ekkel gammel mann som ønsker å utnytte tenåringer er ikke logisk. Han ønsker en på samme nivå som han, modenhetsmessig og erfaringsmessig. Er det virkelig så ille?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn på nærmere 30 år og oppover som bare vil ha tenåringer er det noe med ja. Det er ikke pedofili, men det ligner noe.

Så det ligner pedofili hvis en 30 og en 20 åring er sammen. Si meg, vet du hva definisjonen på pedofili er? Jeg tror du skal lese den på nytt.

Hvorfor trekker du inn "kvasifeminisme" inn i det at vi vil beskytte småjentene våre mot voksne menn som bare vil utnytte dem?

Feilslutning: hvorfor antar du at de voksne mennene ønsker å utnytte dem?

Igjen så presterer du bare å argumentere ut fra egne fordommer.

Hvis det er feminint og beskytte barna, så er jeg det.

Selv kvasifeminisme har ikke noe med feminitet å gjøre. Feminisme og feminitet er to helt vidt forskjellige begreper.

Hva vet du om det egentlig?

Det er ikke til andre menn fyrer bruker å vise sitt sanne ansikt til, det er til kvinner. Og tro meg, litt vel mange menn er troende til litt av hvert hvis de tror de kan komme seg unna med det.

Jeg vet faktisk ganske mye om forskjellige menn, hvem de har blitt sammen med og hvilke grunner. Og det var ikke for å opptre som overgripere for å si det sånn.

Det er heller du som kan begrunne påstanden din om at du mener menn er potensielle overgripere, når det er du som påstår som må du også begrunne det.

Hvis voksne kvinner på 29år+ søker seg ut tenåringsgutter og bare det, så blir hun litt vel sær i mine øyne og jeg vil helst ikke ha så veldig mye med henne å gjøre.

Jeg ser ikke helt problemet hvis en 20 år gammel mann dater en 30 år gammel kvinne så lenge det også er frvillig og de finner tonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

er iallefall ekkelt om en mann på 29 vil ha en jomfru da. Stakkars jente. hennes første gang skal bli med en "gammel" (iforhold til henne) mann?

En gammel og uerfaren mann. :skratte:

Hvordan kan du vite hva en hypotetisk jente tenker? Jeg har vært med x antall jomfruer, og de var ikke merkbart dårligere enn de jeg har vært med som har hatt 10+ partnere. Og hvordan kan man si at et forhold er helt bortkastet hvis den man er med ikke har hatt så mye sex før? Man vil uansett lære opp den andre ganske fort. Er ikke kjærligheten mye viktigere enn om han bruker 5 sekunder på å ta av bhen i steden for 0,2?

Og når var det her da? Da du var fjortiss?? Eller driver du og spretter opp fjortissfyrer den dag i dag? Er du en slik dame en mor bør snakke med sin sønn om???

Ah, så nå har du gjort deg til talsperson for en rekke andre kvinner du slett ikke kjenner. Si meg, innser du ikke at dette blir for dumt?

Store ord fra en fyr som trakk inn ordet "kvasifeminisme" inn i debatten.

Enkelt nok.

TS har sagt at han ønsker en yngre kvinne fordi han mener at det da vil være enklere å finne noen uten mye erfaring eller som har hat mange sexpartnere. Det er lov til å mene at dette er generaliserende ovenfor eldre kvinner, men i og med at han ikke har sagt noe om at han vil ha kontroll, så finnes det faktisk ikke så mye fishy over dette.

Det er slik som man ser det.

Jeg mener det er fishy at voksne mennesker vil ha tenåringer fordi de er uerfaren.

Igjen så er argumentet utelukkende basert på egne fordommer. For alt du vet så kan det fint tenkes at hun vil ha henne. Mest av alt syntes jeg det er å stakkarsliggjøre det du mener er en jente - men som faktisk er en voksen kvinne som vanligvis er i stand til å ta ansvar for sin egen seksualitet og velge en partner hun mener er best for henne.

Fordommer TS bekreftet ved å si at jevnaldrende damer er uattraktive.

En 18åring er ellers ikke en voksen, hun har nettopp blitt myndig og går antageligvis på videregående fremdeles og skal straks begynne å leve sitt eget liv. Hvor hen er hun tjent med en uerfaren fyr på 29 år i det her bildet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, det er du som ikke tar høyde for individuelle variasjoner. En del tenåringer har opplevd mer enn andre, go det kan du faktisk ikke argumentere mot, og mange over 18 tar faktisk fint ansvar for egen seksualitet.

Jeg sier heller ikke at ingen 18 åringer ikke kan utnyttes, men poenget er vel hva ts har sagt som tilsier at han ønsker å utnytte..jeg kan ikke finne noen slike utsagn...sånn for å pense inn på tråden igjen.

Ikke mange det nei når de nettopp har begynt å ha sex.

Ts har sagt at han ønsker et seriøst forhold med en 19-21 åring. Hvordan noen får det til å bli til at TS er en ekkel gammel mann som ønsker å utnytte tenåringer er ikke logisk. Han ønsker en på samme nivå som han, modenhetsmessig og erfaringsmessig. Er det virkelig så ille?

Når en fyr på nærmere 30 år er på samme modningsnivå som en uerfaren 18-åring så bør det pinadø ringe noen varselbjeller i hodet på alle voksne mennesker.

Jeg vet faktisk ganske mye om forskjellige menn, hvem de har blitt sammen med og hvilke grunner. Og det var ikke for å opptre som overgripere for å si det sånn.

Nei, men det ble ofte til at de begikk overgrep.

Som jeg har skrevet tidligere. Det her handler om makt og kontroll. Ikke om kjærlighet. Ikke en gang om lyst og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og når var det her da? Da du var fjortiss?? Eller driver du og spretter opp fjortissfyrer den dag i dag? Er du en slik dame en mor bør snakke med sin sønn om???

Gutter har senere seksualdebutter enn jenter, så ingen av de var fjortiser faktisk. Jeg er en av de forsvarsløse umodne tenåringene du snakker om jeg.

Min siste jomfru var to år siden, han var to år eldre og vi er fortsatt lykkelige sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke snakke om unntakstilstander i denne diskusjonen. Den handler om gjennomsnittet av tenåringer. individueller variasjoner tar jeg rett og slett ikke høyde for. Ja mange over 18 kan ta ansvar for egen seksualitet, men her snakker jeg faktisk om jenter som aldri har hatt sex. Hvcordan kan de ta ansvar for noe de aldri har opplevd?

Vi snakker ikke om unntakstilstander, men at folk er forskjellige. Faktisk er folk som ikke greier å ta vare på seg selv mer en unntakstilstand når man er 20, og i den alderen så greier de fleste faktisk å velge seg en partner som er rett for en på dette tidspunktet. Selvfølgelig er det mulighet for at man vokser fra hverandre, spesielt hvis aldersforskjellen er vesentlig, men det hersker ingen tvil om at mange får flere gode år sammen på tross av aldersforskjell.

Jeg ser heller ikke vesentligheten med å være jomfru her, ts har vel ikke ytret ønske om at hun skal være jomfru noe sted av det jeg kan se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Og captain: Vi snakker nu om voksne mennesker som vil ha tenåringer fordi de er uerfarne, ikke om en 30-åring som dater en 20-åring fordi de har funnet tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske skremmende at en mann på BARE 29 år blir omtalt som en gammel ekling, og at han er et freakshow fordi han ikke har så MYE seksuell erfaring....

Hvis jeg hadde møtt en kjekk og sjarmerende mann på 29 år, for så bli forelsket og innlede et forhold...tviler jeg på at det hadde hatt så mye å si at han ikke var en gud i senga....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...