Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Deg om det. Som sagt, hvis sex er det eneste som teller for deg her i livet synes jeg nesten synd på deg.

Sex er hva som gir meg min kreativitet og primale kraft.

Det gjør ikke dine argumenter gyldige. Fordi en var enig med deg. Vi er alle forskjellige, også tenåringsjenter.

Tja, jeg synes tenåringer er ganske like, de er konformister så det suser etter.

Beklager, klarer bare ikke dy meg: At du var billig betyr ikke at alle dine jevnaldrende var det.

Så en tenåringsjente er billig når hun gjør seg noen erfaringer?

Når du snakker om generaliseringer, så kom den da der...

Ja, tenke seg til svar fra en eneste tenåring i tråden. Dette er sikkert nok til å kunne trendanalysere, du...

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Bzzz.....

Herregud husaker du deg selv som tenåring? tydeligvis ikke

Enkelte gjør seg mer skinnhellig enn rimelig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og du sikla ikke etter kjekke gutter da? Du var bare opptatt av folks personlighet liksom?

Selvfølgelig gjorde jeg det? Har aldri sagt at jeg kun så etter personlighet. Men personlighet spilte alltid noen rolle ja. Les innleggene på nytt igjen du. Jeg reagerer på at du og "gjest" generaliserer noe så kraftig her. OG hevder at man ikke kan ha livserfaring hvis man har hatt lite sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du synes tenåringer er like "gjest" sier mer om din innsikt enn at jeg er skinnhellig ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Selvfølgelig gjorde jeg det? Har aldri sagt at jeg kun så etter personlighet. Men personlighet spilte alltid noen rolle ja. Les innleggene på nytt igjen du. Jeg reagerer på at du og "gjest" generaliserer noe så kraftig her. OG hevder at man ikke kan ha livserfaring hvis man har hatt lite sex.

Føler du deg truffet`?

At du synes tenåringer er like "gjest" sier mer om din innsikt enn at jeg er skinnhellig ;)

Og med det mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truffet`?

Og med det mener du?

Føler meg overhodet ikke truffet :)

Jeg synes det sier noe om din intelligens og refleksjonsevne når du bastant hevder at alle tenåringsjenter tenker likt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Selvfølgelig gjorde jeg det? Har aldri sagt at jeg kun så etter personlighet. Men personlighet spilte alltid noen rolle ja. Les innleggene på nytt igjen du. Jeg reagerer på at du og "gjest" generaliserer noe så kraftig her. OG hevder at man ikke kan ha livserfaring hvis man har hatt lite sex.

jeg har ikke sagt at manglende livserfaring er det samme som å ikke ha hatt sex, men det er ikke normalt at en på nesten 30 er jomfru idag. Og de fleste ser på en 30 årig jomfru som patetisk. Hjelper ikke hvor mye annet man har opplevd i livet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en tenåringsjente er billig når hun gjør seg noen erfaringer?

Når du snakker om generaliseringer, så kom den da der...

Jeg skal gladelig innrømme at jeg der generaliserte. Men vet du hva, det er jo hva du har gjort gjennom hele denne tråden og i en rekke andre tråder. Du spyr ut egne fordommer, karakteriserer menn med liten erfaring som "freakshows", tråkker folk på tærne og så er du i det hele tatt frekk nok til å påpeke andres generaliseringer?

Du oppfører deg som en tulling på dette forumet og spør du meg så burde brukeren din ha blitt slettet for lenge siden. Så før du snakker om modenhet og slike ting, så bør du ta en jævlig lang titt på deg selv, for akkurat nå så er bjelken i ditt eget øye jævlig mye større enn flisa i andres.

Bzzz.....

Ja, trendanalyse gjør man fordi man ønsker å kunne si noe vettugt om noe man diskuterer slik at det ikke blir farget av fordommer og for tidlige konklusjoner...

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Føler meg overhodet ikke truffet :)

Jeg synes det sier noe om din intelligens og refleksjonsevne når du bastant hevder at alle tenåringsjenter tenker likt.

Det var ikke spesielt godt svar på:

At du synes tenåringer er like "gjest" sier mer om din innsikt enn at jeg er skinnhellig

Med mindre du mener tenpåringsjenter har min intelligens og refleksjonsevne. For jeg hadde ikke tatt i en seksuelt uerfaren mann på 29 år med ildtang en gang. Ikke som 18-åring og ikke i dag, 19 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sagt at manglende livserfaring er det samme som å ikke ha hatt sex, men det er ikke normalt at en på nesten 30 er jomfru idag. Og de fleste ser på en 30 årig jomfru som patetisk. Hjelper ikke hvor mye annet man har opplevd i livet da.

Tror ikke TS har sagt han er jomfru? Men uansett, mye mulig du ikke har sagt det, er nok "gjest" jeg tenkte på.

Det var ikke spesielt godt svar på:

Med mindre du mener tenpåringsjenter har min intelligens og refleksjonsevne. For jeg hadde ikke tatt i en seksuelt uerfaren mann på 29 år med ildtang en gang. Ikke som 18-åring og ikke i dag, 19 år etter.

Du skjønte nok ikke svaret mitt. Det jeg sier er at hvis du ikke er i stand til å forstå at tenåringer er forskjellige individer sier det mer om deg, enn at jeg er skinnhellig som du kalte meg. Jeg er i hvertfall i stand til å forstå at mennesker er forskjellige. Selv tenåringsjenter ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg skal gladelig innrømme at jeg der generaliserte. Men vet du hva, det er jo hva du har gjort gjennom hele denne tråden og i en rekke andre tråder. Du spyr ut egne fordommer, karakteriserer menn med liten erfaring som "freakshows", tråkker folk på tærne og så er du i det hele tatt frekk nok til å påpeke andres generaliseringer?

Vel, jeg har sagt min mening.

Fyrer på 29 år uten seksuell erfaring som vil ha seg jenter på 18 år er freakshow i mine øyne. Håndter det.

Du oppfører deg som en tulling på dette forumet og spør du meg så burde brukeren din ha blitt slettet for lenge siden. Så før du snakker om modenhet og slike ting, så bør du ta en jævlig lang titt på deg selv, for akkurat nå så er bjelken i ditt eget øye jævlig mye større enn flisa i andres.

Hvor modent er det å angripe meg under AB'funksjonen?

Kan du ikke komme frem under eget nick, skrive en PM til meg, sånn at vi kan ta opp dine problemer med debatteknikk som de to voksne mennskene vi faktisk er?

Ja, trendanalyse gjør man fordi man ønsker å kunne si noe vettugt om noe man diskuterer slik at det ikke blir farget av fordommer og for tidlige konklusjoner...

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Takk, jeg har drevet med det, på den tiden jeg drev med reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Tror ikke TS har sagt han er jomfru? Men uansett, mye mulig du ikke har sagt det, er nok "gjest" jeg tenkte på.

Du skjønte nok ikke svaret mitt. Det jeg sier er at hvis du ikke er i stand til å forstå at tenåringer er forskjellige individer sier det mer om deg, enn at jeg er skinnhellig som du kalte meg. Jeg er i hvertfall i stand til å forstå at mennesker er forskjellige. Selv tenåringsjenter ;)

Tenåringer er konformister. Særlig jentene, som er livredde for å få horestempelet. Det finnes naturligvis de av dem som agerer ut fra egen overbevisning, men et trekk med unbge mennesker er at hva deres likemenn mener, er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel, jeg har sagt min mening.

Fyrer på 29 år uten seksuell erfaring som vil ha seg jenter på 18 år er freakshow i mine øyne. Håndter det.

Hvor modent er det å angripe meg under AB'funksjonen?

Kan du ikke komme frem under eget nick, skrive en PM til meg, sånn at vi kan ta opp dine problemer med debatteknikk som de to voksne mennskene vi faktisk er?

Takk, jeg har drevet med det, på den tiden jeg drev med reklame.

Det skal du ha gjest: Du personangriper ingen brukere og takler personangrep mot deg veldig bra :) Og så står du for meningene dine, uansett hvor upopulære. You go girl (selv om jeg ikke alltid er enig med deg)

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det skal du ha gjest: Du personangriper ingen brukere og takler personangrep mot deg veldig bra :) Og så står du for meningene dine, uansett hvor upopulære. You go girl (selv om jeg ikke alltid er enig med deg)

Takk.

Det er jo såre enkelt. Når mine motstandere tyr til personangrep så har de tapt diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Det er jo såre enkelt. Når mine motstandere tyr til personangrep så har de tapt diskusjonen.

Jeg ville vel ikke dratt frem champagneflasken ennå.

Og ja, jeg påpeker gladelig at du tråkker folk på tærne, omtaler andre som nedlatende (ref. menn som er freakshows) og da får du faktis tåle at andre reagerer på det. Jeg mener du bør tone deg ned litt.

Og så får du også lære deg å skille mellom et personangrep og kommentar på oppførsel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha gjest: Du personangriper ingen brukere og takler personangrep mot deg veldig bra :) Og så står du for meningene dine, uansett hvor upopulære. You go girl (selv om jeg ikke alltid er enig med deg)

Vel, å stikke ut nedlatende kommentarer i det vide og brede kan da være krenkende nok uten at det rettes mot en spesfikk person.

Og slik hets som ts opplever i tråden bare fordi han foretrekker noen som er yngre enn seg selv bør man faktisk holde seg for god til å poste.

Det er faktisk ingen andre enn TS selv og jenta han sjekker opp som kan vurdere om de er modne nok for hverandre eller ikke. Ikke du, ikke gjest, ikke meg. Derfor blir det usmakelig å lese alt edderet som spys ut på syltynt grunnlag, og det er også derfor jeg reagerer så kraftig. Ikke for å angripe enkeltpersoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg ville vel ikke dratt frem champagneflasken ennå.

Og ja, jeg påpeker gladelig at du tråkker folk på tærne, omtaler andre som nedlatende (ref. menn som er freakshows) og da får du faktis tåle at andre reagerer på det. Jeg mener du bør tone deg ned litt.

Og så får du også lære deg å skille mellom et personangrep og kommentar på oppførsel.

Jeg ser ikke problemet med at jeg mener en fyr på 29 år uten seksuell erfaring blir et freakshow. Særlig når det er grunnen til at han vil en ung jente, i stedet for å søke ei dame på egen alder med livserfaring.

Hvis det blir å tråkke folk på tærne, være nedlatende. Ja, ja, da er jeg det. Men når man legger ut en sådant hovedinnlegg, så må man være obs på at man kan få all mulig slags reaksjoner. Jeg gidder ikke å stryke folk medhårs når de blir umodne i sine krav, poster om det og forventer forståelse.

Men mine motdebatanter kan ikke å diskutere, så når de ikke lenger klarer å følge meg, så tyr de til personangrep her inne, i stedet for å ta det på PM.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke problemet med at jeg mener en fyr på 29 år uten seksuell erfaring blir et freakshow. Særlig når det er grunnen til at han vil en ung jente, i stedet for å søke ei dame på egen alder med livserfaring.

Hvis det blir å tråkke folk på tærne, være nedlatende. Ja, ja, da er jeg det. Men når man legger ut en sådant hovedinnlegg, så må man være obs på at man kan få all mulig slags reaksjoner. Jeg gidder ikke å stryke folk medhårs når de blir umodne i sine krav, poster om det og forventer forståelse.

Men mine motdebatanter kan ikke å diskutere, så når de ikke lenger klarer å følge meg, så tyr de til personangrep her inne, i stedet for å ta det på PM.

Liker at du sier at dine motdebatanter ikke kan diskutere når det er du som er så bastant, nedlatende og generaliserende.

Men takk for en spennende debatt, nå gir jeg meg. Vil ikke ta over tråden til TS heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med at jeg mener en fyr på 29 år uten seksuell erfaring blir et freakshow. Særlig når det er grunnen til at han vil en ung jente, i stedet for å søke ei dame på egen alder med livserfaring.

Hvis det blir å tråkke folk på tærne, være nedlatende. Ja, ja, da er jeg det. Men når man legger ut en sådant hovedinnlegg, så må man være obs på at man kan få all mulig slags reaksjoner. Jeg gidder ikke å stryke folk medhårs når de blir umodne i sine krav, poster om det og forventer forståelse.

Nei vel, men det finnes andre måter å si folk mot uten å karakterisere det som freakshows og lignende, og har du jobbet med reklame/kommunikasjon bør du faktisk selv vite dette.

Men mine motdebatanter kan ikke å diskutere, så når de ikke lenger klarer å følge meg, så tyr de til personangrep her inne, i stedet for å ta det på PM.

Ok, ble det oppfattet som personangrep så beklager jeg det, men jeg innrømmer glatt at jeg reagerer når folk lirer av seg nedlatende usakligheter.

Selv bør du være svært forsiktig med å tillegge andre dårligere debatteknikker enn deg selv, for du har faktisk ikke møtt motargumentene i denne tråden på en så veldig saklig måte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Og slik hets som ts opplever i tråden bare fordi han foretrekker noen som er yngre enn seg selv bør man faktisk holde seg for god til å poste.

Her er det ingen som har hetset TS overhodet, vi har bare stilt spørsmålstegn ved hans seksuelle uerfarenhet og hva ført til og hvorfor han vil prakke på en fjortiss den her uerfarenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei vel, men det finnes andre måter å si folk mot uten å karakterisere det som freakshows og lignende, og har du jobbet med reklame/kommunikasjon bør du faktisk selv vite dette.

Men hvorfor blander du deg opp i det her???

Hvorfor ikke gi oss noen argumenter for hvorfor en 18årig jente er tjent med å kjenne og bli kjæreste med en seksuell uerfaren mann på 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...