Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk får bare tolke det sånn, jeg tolker TS som fishy fordi han går etter uerfarne småjenter.

Folk tolker det lett sånn fordi du skrev det rett ut. Med andre ord var det vel egentlig ikke så mye å tolke...

Vel, men en tenåringsjente som har "spart seksualiteten sin" er ikke tjent med å kjenne et uerfarent mannelig freakshow på 29 år som søkte henne ut bare pga hun var uerfaren. At han ikke har erfaring er en ting, at han går etter tenåringer for "å bøte" på det her, for å ha overtaket i forholdet, blir noe helt annet.

For det her handler om å ha makt og kontroll i forholdet.

Og dette med at han vil ha makt i forholdet er du skråsikker på uten å kjenne ts eller intensjonene hans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

TS har da ikke uttalt seg så negativt om eldre kvinner annet enn at han ikke finner de attraktivt at de kanskje har hatt mange partnere eller pult vilt rundt. Det er verre med generaliseringer som stygge gamle menn osv.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Jeg syns det er negativt at han ser det som uattraktivt at en dame på 29 har hatt forhold før. Det viser jo at han har lite forståelse for at forhold kan gå til helvete men likevel må man kunne ha muligheten til å finne kjærlighet på nytt... Jeg har forøvrig hverken kalt han gammel eller stygg. Jeg er 29 selv og syns slett ikke det er gammelt.

En 18 åring kan og ha pult rundt forresten

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

TS har da ikke uttalt seg så negativt om eldre kvinner annet enn at han ikke finner de attraktivt at de kanskje har hatt mange partnere eller pult vilt rundt. Det er verre med generaliseringer som stygge gamle menn osv.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Kommer an på hvordan man ser det.

Jeg fikk en varseltrekant i panna når en fyr på 29 år ikke finner jevnaldrende kvinner atraktive fordi de har et liv. Slik han ikke har det. Som jeg skrev i sted. Det her handler om makt og kontroll, en tenåring vil være enklere å kontrollere enn en jevnaldrende dame med utdanning, jobb og seksuell erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har vi kverulert nok om.

Jeg har ikke kverulert, jeg viste til posten du selv skrev.

Siden du var opptatt av å vinne argumenter mot motstandere, du tapte nettopp et selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Folk tolker det lett sånn fordi du skrev det rett ut. Med andre ord var det vel egentlig ikke så mye å tolke...

Og dette med at han vil ha makt i forholdet er du skråsikker på uten å kjenne ts eller intensjonene hans?

Har du lest innleggene hans, eller gikk du rett til mine for å ha noe å krangle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har ikke kverulert, jeg viste til posten du selv skrev.

Siden du var opptatt av å vinne argumenter mot motstandere, du tapte nettopp et selv ;)

Niks, jeg svarte på det samme i #177 og ville ikke gjenta meg selv. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er negativt at han ser det som uattraktivt at en dame på 29 har hatt forhold før. Det viser jo at han har lite forståelse for at forhold kan gå til helvete men likevel må man kunne ha muligheten til å finne kjærlighet på nytt... Jeg har forøvrig hverken kalt han gammel eller stygg. Jeg er 29 selv og syns slett ikke det er gammelt.

En 18 åring kan og ha pult rundt forresten

Det er vel forskjell på å ha hatt _mange_ forhold eller færre. TS ønsket seg noen uten mange, eller noen som ikke har ligget rundt.

Det er faktisk helt greit å prøve å finne noen man syntes man selv kan matche med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er vel forskjell på å ha hatt _mange_ forhold eller færre. TS ønsket seg noen uten mange, eller noen som ikke har ligget rundt.

Det er faktisk helt greit å prøve å finne noen man syntes man selv kan matche med.

han MÅ ikke gå for noen yngre for å unngå å finne noen som har pult rundt. Og igjen. Det fins unge jenter på 19 20 som puler rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er vel forskjell på å ha hatt _mange_ forhold eller færre. TS ønsket seg noen uten mange, eller noen som ikke har ligget rundt.

Det er faktisk helt greit å prøve å finne noen man syntes man selv kan matche med.

Mange kvinner på 29 år som ikke har pult rundt.

Mange fjortissjenter som har pult rundt.

Det er jo en sånn generalisering over kvinner her fra TS, at det blir fishy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest innleggene hans, eller gikk du rett til mine for å ha noe å krangle om?

Ja, jeg har lest dem og jeg ser ikke annet enn at han ikke er interessert i noen på sin egen alder og at han ønsker seg en yngre med tilsvarende erfaringsnivå. Jeg ser ikke at dette er sammenlignbart, for å ytre slike preferanser er faktisk ikke hets.

Niks, jeg svarte på det samme i #177 og ville ikke gjenta meg selv. :kaffekopp:

Ja, der du igjen omtaler menn som freakshows... :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du sikla ikke etter kjekke gutter da? Du var bare opptatt av folks personlighet liksom?

Jeg falt bare for personlighet som 14-åring, og faller bare for personlighet som 20-åring. Ikke alle tenåringer er som deg.

Til ts:

Ikke noe moralsk galt, men tenker automatisk at det må være et eller annet "galt" med deg. Men etter svarene dine i denne tråden virker du som en grei fyr. Hvor lett det blir å finne jenter er en annen sak. Bare du går for jenter som er myndige og ikke utnytter de sier jeg go for it :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han MÅ ikke gå for noen yngre for å unngå å finne noen som har pult rundt. Og igjen. Det fins unge jenter på 19 20 som puler rundt.

Ja, men det får da være ts sitt problem å finne ut. Om han mener en yngre jente er bedre fordi han mener hun har mindre erfaring så får han jo ta det på sin egen kappe hvis det ikke stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, men det får da være ts sitt problem å finne ut. Om han mener en yngre jente er bedre fordi han mener hun har mindre erfaring så får han jo ta det på sin egen kappe hvis det ikke stemmer.

håper han finner en skikkelig slut på 20 som har hatt sex med flere enn han. Da fikk han se hvor feil han tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kvinner på 29 år som ikke har pult rundt.

Mange fjortissjenter som har pult rundt.

Det er jo en sånn generalisering over kvinner her fra TS, at det blir fishy.

Personlig er jeg enig i dette, men jeg ser heller ikke noe galt at folk søker andre aldersgrupper enten det er yngre eller eldre i forhold til hva de ønsker selv. Og så får de heller ta ansvaret selv hvis det viser seg å ikke stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja, jeg har lest dem og jeg ser ikke annet enn at han ikke er interessert i noen på sin egen alder og at han ønsker seg en yngre med tilsvarende erfaringsnivå. Jeg ser ikke at dette er sammenlignbart, for å ytre slike preferanser er faktisk ikke hets.

Og jeg sier igjen: Hvor hen er en uerfaren tenåring tjent med å kjenne en like uerfaren mann på 29 år???

Ja, der du igjen omtaler menn som freakshows... :popcorn:

Vel, men å ytre slike preferanser som at man synes menn uten seksuell erfaring blir freakshows, er ikke hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner på 29 år som ikke har pult rundt.

Mange fjortissjenter som har pult rundt.

Det er jo en sånn generalisering over kvinner her fra TS, at det blir fishy.

Men det er betydelig større sjanse for at en på 29 har hatt flere partnere enn en fjortis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

håper han finner en skikkelig slut på 20 som har hatt sex med flere enn han. Da fikk han se hvor feil han tok.

Skadefryd altså...

Vel, jeg ønsker heller at folk skal få positive erfaringer på sikt og heller lære av eventuelle feil etterhvert dersom det viser seg å være det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Personlig er jeg enig i dette, men jeg ser heller ikke noe galt at folk søker andre aldersgrupper enten det er yngre eller eldre i forhold til hva de ønsker selv. Og så får de heller ta ansvaret selv hvis det viser seg å ikke stemme.

lov å ha preferanser, men er teit å generalisere alle kvinner på sin egen alder likevel. Unge folk har jo sex så skremmende tidlig idag at det fins vel knappest EN 18 åring som ikke har hatt erfaring med sex før. mange begynner jo når de er 12, 13

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men det er betydelig større sjanse for at en på 29 har hatt flere partnere enn en fjortis.

Som TS skulle hatt livserfaring nok til å godta og riste på skuldrene av.

Skadefryd altså...

Vel, jeg ønsker heller at folk skal få positive erfaringer på sikt og heller lære av eventuelle feil etterhvert dersom det viser seg å være det.

Tja, når man generalisere så mye over kvinner som TS har gjort, så skulle det bare mangle.

lov å ha preferanser, men er teit å generalisere alle kvinner på sin egen alder likevel. Unge folk har jo sex så skremmende tidlig idag at det fins vel knappest EN 18 åring som ikke har hatt erfaring med sex før. mange begynner jo når de er 12, 13

Å ha en preferanse for uerfarne tenåringer er ikke greit. Der kommer predatoren inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sier igjen: Hvor hen er en uerfaren tenåring tjent med å kjenne en like uerfaren mann på 29 år???

Hvis en mann på 29 liker en 19 år gammel jente, og den 19 år gamle jenta liker den 29 år gamle mannen, hva har mannens seksuelle erfaring å si? Mange jenter liker eldre menn, og mange jenter liker gutter som ikke er så seksuelt erfarne. At man kan ha begge preferansene samtidig er vel ikke så utenkelig? I tillegg er et forhold mye mer enn sex, uansett om man er 15 eller 40.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...