Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvorfor må den her jenta være en uerfaren 18åring?

Hvorfor ikke finne ei på egen alder, det finnes sikkert 29-årige kvinner uten all verden seksuell erfaring også.

Hvorfor forsvarer du det her:

Enn når TS blir 50 år og begynne å reise til Thailand for å pule småjenter der???

At du ikke ser hvilken vei det her går....

For det første har han aldri skrevet at han vil ha en som er 18. Og som han har påpekt før i tråden er det mye lettere å finne en uerfaren og "wild at heart" jente i 20årene enn en som er 30. At de finnes tviler jeg ikke på, men det er mange fler av de som er 20 enn som er 30. Mange 30 åringer vil ha et stabilt hjem og barn, noen 20 åringer vil ha det samme - ts ønsker det ikke. Da er det lettere å lete blant 20åringer enn blant 30åringer.

I tillegg, som jeg har påpekt før, er det godt mulig at han ønsker barn senere. Da har han bedre tid på seg hvis kjæresten hans er 20 enn hvis hun er 30.

Han skriver at han vil ha et fast forhold. Hvordan du får det til at han kommer til å ligge rundt med småjenter skjønner jeg ikke.

edit:typo

Endret av melly666
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge ikke TS lurer eller forsømmer den han vil være sammen med ser jeg ikke problemet?

Anonym poster: 34eb022430752e4c533003b98e30ec8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er 29, så er jo ti år yngre jenter i alle fall rundt 18-20, så jeg synes ikke det var så ille. Hadde det vært 15-åringer du ville ha, hadde det vært meget upassende.

Selv er jeg 19 og blir stort sett tiltrukket av menn som er minst 10-15 år eldre enn meg. Noen ganger opp til 25 år eldre enn meg, men det snakker jeg ikke så høyt om... :sjenert: Litt upraktisk, egentlig, da de stort sett synes jeg er for ung ;)

Men det finnes jo damer på din alder som er lekne, glade, og ikke har så mye erfaring. Jeg har aldri vært særlig vill, og har derfor mindre erfaring enn mange jenter på min alder. Og sånn er det sikkert en del som fortsatt er når de nærmer seg 25 og 30 også... Som var jomfru lenge og velger sexpartnere med omhu.

Så lenge du holder deg til jenter som er voksne(minst 18 år!) og ikke avskriver tanken på voksne kvinner helt, tror jeg ikke dette er noe stort problem.

Anonym poster: 791f33c734847f2b0de2527c743b34a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

TS foretrekker unge damer/jenter.

Men han tilbringer mye tid med å diskurere med oss andre. Så det virker nå som han er interessert i andre aldersgrupper også.

PS Tror han er et Troll (light).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fordømmer ikke en 29-åring som liker 18 og 19-åringer, jeg ser ikke på det som noe forkastelig. Hva er 10 års aldersforskjell.

Men når de blir eldre som min eks som er 17 år eldre enn meg, han er nå 57 og han vil fortsatt ha 18 og 19-åringene, det blir annerledes føler jeg. Og min på 75 liker fortsatt unge jenter og klår på dem, jentene ser på han som creepy og vil helst ikke være i samme rom som han - fullstendig forståelig. Alt har med hvilken alder man er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fordømmer ikke en 29-åring som liker 18 og 19-åringer, jeg ser ikke på det som noe forkastelig. Hva er 10 års aldersforskjell.

Men når de blir eldre som min eks som er 17 år eldre enn meg, han er nå 57 og han vil fortsatt ha 18 og 19-åringene, det blir annerledes føler jeg. Og min far på 75 liker fortsatt unge jenter og klår på dem, jentene ser på han som creepy og vil helst ikke være i samme rom som han - fullstendig forståelig. Alt har med hvilken alder man er i.

Korrigert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater

Korrigert

Hadde jeg vært din mor dersom hun lever og de fortsatt er sammen så hadde jeg "straffet" ham ved å flytte til separat soveværelse slik at han aldri mer hadde fått klådd på meg.

Da hadde det ikke blitt noe

"Du får vente til freddan på ham!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette blir mindre rart desto eldre man blir. Det er åtte år mellom meg og mannen, og vi ser hvertfall ikke på det som rart. Vi er veldig likesinnede...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Synes dette blir mindre rart desto eldre man blir. Det er åtte år mellom meg og mannen, og vi ser hvertfall ikke på det som rart. Vi er veldig likesinnede...

Dere er vel ikke likesinnede. Han liker yngre damer og du liker menn som er eldre enn deg.

PS Men hvilken aldersklasse sikler mannen din på nå? Går ut i fra at dere har vært gift en stund.

Kanskje du holder på å gå ut på dato for ham nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte likesinnede ift behov og krav i et forhold, og hvor man er i livet. Modenhet også, faktisk.. Jeg liker mannfolk som er litt eldre enn meg ja, da jeg synes de blir mindre gutter. Og mannen min har flere forhold bak seg, og har alltid valgt damer som er på hans alder før. Så dette handler ikke om alder, men mer om at man er glade i hverandre og har felles preferanser og interesser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på hvorfor TS tror at 18-åringer er så skinnhellige og uerfarne?

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Jeg tror ikke det.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde aldri giddet å være sammen med en på din alder da jeg var 18, allerede da tenkte jeg det var noe feil med de som ikke hang med de på sin egen alder, husker noen på ca 30 som hang med de på 18 og tenkte bare at de var losers

Anonym poster: 82820749c369515c77f8976dfdc4de6c

Har ikke tenkt til å henge med 18-åringer, men foretrekker jenter i alderen 19-21.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en 30 åring som ikke har hatt kjæreste før vil lyde patetisk for en 18 åring. er jeg sikker på

Hvorfor det?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Hvis en på 29 kikker etter småjenter på 19-20 år, så tenker jeg at denne 29-åringen er svært barnsling og umoden. Jeg har også hatt tanker i hodet noen ganger om at de går på småjentene fordi de ikke får seg noen på sin egen alder (nettopp fordi at de er for barnslige). At de ikke er modne for forhold der man gir og tar, tenker på familie, hus, barn, felles økonomi, giftemål.

At de er mer ute etter et løst forhold der de kan ha sex og ikke tenke så mye framover, men heller leve litt i nuet, siden 19-åringer fortsatt er for unge til å ville slå seg til ro og virkelig ha tenkt over hva de er ute etter i livet.

At det jeg tenker er sant, er noe helt annet. Men det er nå den "fordommen" jeg har :P

Anonym poster: a958c3a44fee4f43f5bc05f21688ffd5

sånn oppfatning har jeg og, vi tenker HELT likt vi to :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor hen skulle den selvtilliten og modenheten komme i fra hvis fyren ikke har livserfaring på det seksuelle området`?

Lol. Man henter ikke selvtillit og modenhet ved å ha sex.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan da ha selvtillit og være moden selvom man ikke har så mye erfaring på det seksuelle planet? Hvis man har levd litt, lært å elske seg selv og godta sine feil (noe mange gjør etterhvert), studert osv påvirker jo det vårt syn på ting og livet. Alt går ikke på det seksuelle.

Har jeg forstått deg riktig TS, at grunnen til at du helst vil ha en yngre jente er grunnet manglet erfaring med sex, og derfor vil ha en som er litt mer lik deg når det kommer til erfaring på dette området?

Ja, og generelt lite erfaring når det gjelder forhold-ting. Hadde vært fint å utforske den delen av livet sammen med en som er i samme båt, så jeg ikke føler meg som eleven hennes.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Lol. Man henter ikke selvtillit og modenhet ved å ha sex.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Man blir vel modnere i hodet med alderen.

Men du får bare ha dine preferanser.

Det er nok av deilige mannfolk som ikke er særlig fiksert på ungjenter til de andre damene som man kan kose seg med på alle plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Da jeg var 16 var jeg sammen med en på 29, men han var erfaren og hadde vært gift. Så da fikk jeg en mengde erfaring sexuellt. Hadde aldri orket å kaste ett blikk på en uerfaren 29 åring. De som henger etter småjenter ser jeg på som nerder som ikke får seg noe annet. Når jeg tenker tilbake nå så har jeg ingen respekt for han jeg var sammen med. Jeg var bare 16 og visste ikke bedre!

Men fikk jo masse sexuell erfaring som var verdt å ta med seg videre i livet. Så helt uten gode bieffekter var det jo ikke ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke erfaring med forhold. Han har vært kronbisk singel omtrent og kronisk single får sære vaner som kan bli et irritasjonsmoment i et forhold.

Og aller mest irriterende for de som har vært i mange forhold fra før av. Bedre da å starte med en som har lite erfaring.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...