Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Hvorfor må han absolutt få barn? Mange som ikke ønsker seg unger.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

Hahaha og da er det lurt å finne seg ei på 25?? Hun er jo i rette alderen til å ønske seg barn. da er det jo bedre å finne seg ei som rett og slett er for gammel til å få barn da om man ikke vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da mange i 30-åra som har ganske store barn og er klar for å leve livet sitt selv. Jeg er ferdig med barn, og nå er det min tur å leve livet. Reise, oppleve. Jeg vil helst ha en mann som ikke har barn og som ikke vil ha barn, eller en som har store barn. Ikke enkelt å finne...

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente vanskelig å finne en mann i slutten av 30 åra som ikke har barn og som heller ikke vil ha barn i fremtiden...

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mente vanskelig å finne en mann i slutten av 30 åra som ikke har barn og som heller ikke vil ha barn i fremtiden...

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Derfor er det bedre å finne noen som er ferdig med å ønske seg barn. Og da må man oppover i alder. ikke nedover. Går man nedover finner man garantert bare folk som selv om de ikke vil ha barn nå, så kommer ønsket om noen år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg er ikke Mann 37 Betty..Jeg er anonymdame #343 og #344

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Eh, jeg er ikke Mann 37 Betty..Jeg er anonymdame #343 og #344

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Jeg vet det men du snakket om at du ville ha en mann på 30 åra som ikke ville ha barn og at det var vanskelig. Finn deg en i førtiåra da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det jeg skrev var egentlig til Mann 37, som mente det var vanskelig å finne damer på sin egen alder som ikke var verpesyke eller for satte til å orke å leve og klar for eventyr... Det er jo NÅ jeg har mulighet og økonomi til det. Hadde ikke hatt det når jeg var 25. Meeen, dersom han vil ha barn, så må han jo finne seg en yngre ja.

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Har ikke menn fått barn før de er 37 år, så har de egentlig aldri ønsket seg det og kan like gjerne gi det opp. Forskningen har fortalt oss at eldre fedre kan gi like mye "annerledesbarn" enn eldre mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du mene så mye du vil "gjest", det vil ikke være færre menn på 37 som ønsker seg barn uansett....

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "mann" som spør andre i et KG om han er rar fordi han liker yngre jenter...vel<. glad jeg ikke er sammen med en slik!

Dette virker veldig utrygt og at du er usikker på deg selv. Det er jo ikke attraktivt.

Anonym poster: 9942ee86b3ffb89ac8059e1fbc7f7a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det kan du mene så mye du vil "gjest", det vil ikke være færre menn på 37 som ønsker seg barn uansett....

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

De sier de gjør det, men jeg tror ingenting på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det men du snakket om at du ville ha en mann på 30 åra som ikke ville ha barn og at det var vanskelig. Finn deg en i førtiåra da

Hm...har 3 bekjente kvinner i Oslo, alle i 40++ årene, der 2 er grvaide (4. og 7. mnd.)og den 3. har nettopp blitt gravid.

Vet ikke helt om kvinner i 40-årene er en garanti mot å få barn. For den "garantien" bør en vel styre mot kvinner fra 45 år og oppover.

Anonym poster: 9942ee86b3ffb89ac8059e1fbc7f7a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier de gjør det, men jeg tror ingenting på det.

Hehe! Det har du full rett til.

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hm...har 3 bekjente kvinner i Oslo, alle i 40++ årene, der 2 er grvaide (4. og 7. mnd.)og den 3. har nettopp blitt gravid.

Vet ikke helt om kvinner i 40-årene er en garanti mot å få barn. For den "garantien" bør en vel styre mot kvinner fra 45 år og oppover.

Anonym poster: 9942ee86b3ffb89ac8059e1fbc7f7a1c

Nei det er ingen garanti, men sjansen for å få ei verpesyk berte er større i 25 års alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Har ikke menn fått barn før de er 37 år, så har de egentlig aldri ønsket seg det og kan like gjerne gi det opp. Forskningen har fortalt oss at eldre fedre kan gi like mye "annerledesbarn" enn eldre mødre.

Har du noen kilder eller tar du dette fra løse luften?

For min anekdotiske erfaring fra virkeligheten er totalt motsatt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke menn fått barn før de er 37 år, så har de egentlig aldri ønsket seg det og kan like gjerne gi det opp. Forskningen har fortalt oss at eldre fedre kan gi like mye "annerledesbarn" enn eldre mødre.

Link? Kilde?

Jeg har nå en til deg...

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/eldre-fedre-gir-barnet-bedre-gener-3804469.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"gjest" har kanskje forsket på dette selv, Reaper... :D

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Alltid like morsomt når noen begynner å snakke om forskning i håp om at motparten er dummere og tror på det.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe jeg selv fant etter et raskt søk.. Om det er sant eller ikke ønsker jeg forsåvidt ikke ta stilling til.

Synes det er rart at denne tråden har blitt så lang. Så lenge TS ikke går etter jenter under seksten eller utnytter jentene burde han da få lov til å gjøre som han vil..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ikke voksen i hodet:

Eksempler:

- Man bor fortsatt hjemme hos mamma og pappa. vasker ikke klær eller bidrar noe i hjemmet og blir dulla med som en unge

-Man har ikke noe ansvar

-Er ikke alle på den alderen som deltar i samfunnet slik du sier pga de to punktene over.

Jobber sammen med folk som har unger på atten. ut fra det de forteller om de, så oppfører de seg som uansvarlige unger fortsatt.

Nå måtte jeg le litt :fnise:

Jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt.

Jeg bor hjemme, men jeg vasker klær, støvsuger, rydder, henger opp klær, vasker opp og lager middag nesten hver dag.

Er også ekstremt interessert i politikk og har derfor noe kunnskap innenfor dette.

Jeg forstår at du tenker 18-åringergenerelt, men jeg må innrømme at jeg rister litt på hodet hver gang KG'ere har noe å si om "småvalpene". Mange av dere er ekstremt generaliserende.

Ang TS sin problemstilling kunne jeg aldri tenkt meg og vært sammen med en mann på 29, på noen som helst måte. Vi er jo på helt forskjellige stadier i livet.

Da mamma og pappa var på den alderen var de gift og hadde to barn i tillegg til utdannelse.

Ja, jeg er ferdig med videregående og har en plan i livet, men for meg blir en 10års aldersforskjell for stor, men det er jo bare meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...