Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk deg om.

Hva er vitsen med en eldre kjæreste hvis sexen med ham er like elendig som med en jevnaldrende fyr?

Vitsen er da at man blir glad i fyren. Kan ha ganske mange andre kvaliteter vet du.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk deg om.

Hva er vitsen med en eldre kjæreste hvis sexen med ham er like elendig som med en jevnaldrende fyr?

Så du er bare sammen med noen på grunn av sex? Det hørtes forferdelig kjipt ut!

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vitsen er da at man blir glad i fyren. Kan ha ganske mange andre kvaliteter vet du.

Vitsen er vel at hvis fyren har seilt under falsk flagg så blir man ikke glade i ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, jeg misforstår ikke med vilje, men det er du som er så forbanna endimensjonal som alltid.

Har du tenkt over at det finnes flere typer yngre jenter og at ikke alle ønsker å pule rundt men at det fortsatt er lov å like en litt eldre fyr?

Så selv om en fyr på 30 +/- ikke har hatt seg med et lass av jenter og har ørtiførti hakk i sengestolpen så er han fortsatt interessant for de jentene som ser seg etter en som er litt mer moden og evt. med litt mer erfaring.

Erfaring/modenhet er ikke bare knyttet til seksualitet, det er knyttet til ganske mange andre aspekter av livet som hva man ønsker å gjøre i livet, jobb/utdannelse, ønsker for fremtiden etc.

Og nei, man er ikke typisk tenåring når man er 19-20. Man er ferdig med videregående, mange har sågar begynt på høyere studier eller er i jobb. Da er man faktisk voksen.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

du overvurderer både intelligensen og modenheten til tenåringer. Jeg har vært tenåring før og var laaangt mer overfladisk da enn nå. Tenåringer tenker ikke fornuft når de får seg kjæreste de vil bare ha en kjæreste de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest46år

Er vel forskjell mellom en på 30 og en på 40 også.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Det er det. Men menn i førtiårene med unge døtre vil helst ikke at en "voksen mann" skal holde på med deres "lille pike".

Nb! Merk at jeg skriver dette med "hermetegn"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen er vel at hvis fyren har seilt under falsk flagg så blir man ikke glade i ham.

Hvorfor har han seilt under falskt flagg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Hvorfor har han seilt under falskt flagg?

Gitt seg ut for å ha livserfaring og så kan han ikke pule en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du overvurderer både intelligensen og modenheten til tenåringer. Jeg har vært tenåring før og var laaangt mer overfladisk da enn nå. Tenåringer tenker ikke fornuft når de får seg kjæreste de vil bare ha en kjæreste de.

Igjen, det kommer an på hvilken gruppe/person du snakker med. Mange 19-20 åringer er faktisk vanvittig skarpe og har utviklet seg bra med tanke på modenhet, så jeg tror nok du heller undervurderer mange.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er det. Men menn i førtiårene med unge døtre vil helst ikke at en "voksen mann" skal holde på med deres "lille pike".

Nb! Merk at jeg skriver dette med "hermetegn"

De er piker. ikke små, men ja. Syns folk her inne på kg mener at alle er voksne på lik linje enten de er 20 eller 40, og det er tull. En 40 åring er mer voksen enn en på 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt seg ut for å ha livserfaring og så kan han ikke pule en gang.

Nå må du lære deg å skille livserfaring og erfaring med sex her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå må du lære deg å skille livserfaring og erfaring med sex her.

sex er også en del av livet. er jo ikke bare det. han har ikke erfaring med forhold. Han har vært kronbisk singel omtrent og kronisk single får sære vaner som kan bli et irritasjonsmoment i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det som er interessant og kanskje en vei til selvrefleksjon for trådstarter, er at han sier han vil være den første seriøse kjæresten deres. Selv er han uerfaren og usikker, slik at han dermed blir underlegen en jevnaldrende mere erfaren kvinne i et eventuelt forhold. Han vil derimot ikke kjenne seg underlegen, men heller "jevnbyrdes" eller med en viss fordel i forholdet - og det vil han jo naturligvis når han søker noen med mindre livserfaring og betydelig yngre enn han selv.

Spørsmålet da blir jo om han gjør dette for å beholde et overtak i forholdet slik at han har bedre kontroll over hvordan og når ting skjer, eller om han vil utforske mere og bli mere erfaren - et slags "treningsforhold" som tenåringer har.

Hvis han har mere hang til kontroll, og kanskje dette ikke er så lett å unngå at tar over i praktisk, så kommer han jo lett i en posisjon der han utnytter dette overtaket. Der kommer nok personligheten sterkt inn, men det kan bli en svært dårlig og traumatisk erfaring for den yngste parten hvis han ikke stadig modererer sine egne behov opp mot det som er bra og nødvendig for den som er yngre.

Hvis han bruker kontakten for litt trening så kan det jo være positivt at man kommer over egen usikkerhet, men ser på det som noe "overfladisk" som en ting fra ungdomstiden - "fort og galt". Derimot taler jo det at han sier at han vil ha en følelsesmessig sterk forankring gjennom å være spesiell og den første seriøse, for at han heller hangler mot den kontrollerende part i forholdet. Da er det på sin plass å se på farene ved slike forhold, slik at man ikke sklir ut helt.

Til slutt så må jeg jo bare si at du lærer aldri så mye som fra noen med mer eller annen erfaring enn deg selv. Har selv hatt lengre forhold med damer en del år eldre enn meg selv, og betydelig yngre. Damer uten erfaring er derimot et slit, uansett hvordan man ser det. Kanskje tror du at du kan "lære de opp til å bli perfekte", men da har du et seriøst problem, siden man har null kontroll over andre i bunn og grunn, iallefall er det best slik.

Når man har mere erfaring finner man ut at man ikke går inn i forhold med hensikt å "forme partneren" eller få det perfekte forhold. Det er selvsagt slik at man "vokser sammen", men det må også være slik at man utvider horisonten mere i livet, og ikke bare på premissene til noen andre. Dessuten lærer man mye fint om intimitet av de som kan litt fra før...

Cheers,

runekki

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. Men menn i førtiårene med unge døtre vil helst ikke at en "voksen mann" skal holde på med deres "lille pike".

Nb! Merk at jeg skriver dette med "hermetegn"

Hehe, det er nok sant. Men en aldersforskjell på rundt 10 år er ikke nødvendigvis så mye, og jeg tror nok at mange av disse mennene er litt redd for sin "lille pike" uansett alderen på beilerne.

På et eller annet bør man faktisk innse at den "lille piken" har utviklet seg til å bli en voksen kvinne og godta hennes partnervalg. Med mindre han viser seg å være en drittsekk som behandler henne dårlig selvsagt, for man skal uansett beskytte de man er glad i uavhengig av alder.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sex er også en del av livet. er jo ikke bare det. han har ikke erfaring med forhold. Han har vært kronbisk singel omtrent og kronisk single får sære vaner som kan bli et irritasjonsmoment i et forhold.

Joda det er en del av det. Men "gjest" snakker som om det er det eneste. Og det er det ikke. Man kan ha livserfaring selv om man ikke har så mye erfaring med sex. Finnes andre komponenter i livet også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Ser det er en del pripne damer her. Kommer det av misunnelse? Føler dere dere truet av snertne, unge jenter? Antakelig ikke - det er vel bare ingrodde holdninger og verdier. Tenker dere føler dere bra der dere sitter og moraliserer foran skjermen. Moralister vil påstå at dere er. Selv er jeg knappe 17 år, og liker menn som er rundt 30 godt - og jeg er ikke den som lar meg lure. For tiden er jeg litt betatt av en på 29. Uten at han vet det selvsagt.

Kom ikke er å påstå at jeg er umoden, og ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan like en på 30. Jeg er den jenta som er kjent for å være moden: Nesten bare seksere på skolen, drikker ikke, har sunne holdninger osv. Selvsagt - noen av dere vil sikkert fortelle meg at jeg vet for lite om livet enda. Kanskje dere har rett. Likevel tror jeg at et forhold med en 30-åring kunne fungert. Så slutt å hakk på denne mannen, damer! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hehe, det er nok sant. Men en aldersforskjell på rundt 10 år er ikke nødvendigvis så mye, og jeg tror nok at mange av disse mennene er litt redd for sin "lille pike" uansett alderen på beilerne.

På et eller annet bør man faktisk innse at den "lille piken" har utviklet seg til å bli en voksen kvinne og godta hennes partnervalg. Med mindre han viser seg å være en drittsekk som behandler henne dårlig selvsagt, for man skal uansett beskytte de man er glad i uavhengig av alder.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

10 års aldersforskjell er ikke mye så lenge den ene er over 20. Er den ene tenåring og den andre 29 er forskjellen mye større enn om hun skulle vært 22 og han 32.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Nå må du lære deg å skille livserfaring og erfaring med sex her.

Joda det er en del av det. Men "gjest" snakker som om det er det eneste. Og det er det ikke. Man kan ha livserfaring selv om man ikke har så mye erfaring med sex. Finnes andre komponenter i livet også.

Sex er en fundamental ting i menneskenes liv, voksne mennesker som mangler den her erfaringen er på mangt et vis et umodent menneske uten livserfaring.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er piker. ikke små, men ja. Syns folk her inne på kg mener at alle er voksne på lik linje enten de er 20 eller 40, og det er tull. En 40 åring er mer voksen enn en på 20.

Det er en generalisering som langt fra alltid holder mål. Kjenner for eksempel både modne og umodne 40 åringer, og det samme gjelder de som er rundt 20. Mange i sistnevnte gruppe har allerede kommet langt med tanke på utdanning/jobb, interesser etc.

sex er også en del av livet. er jo ikke bare det. han har ikke erfaring med forhold. Han har vært kronbisk singel omtrent og kronisk single får sære vaner som kan bli et irritasjonsmoment i et forhold.

Ja, sex er en del av livet, men det er mange som legger mindre betydning i det enn andre. Folk er forskjellig, og det er nettopp hele poenget.

Når det gjelder forhold så får det da være opptil de som har forholdet å vurdere om den andre har for mange sære uvaner eller ikke. Dessuten så er det mange i forhold som også utvikler sære uvaner, så det å være singel er ikke det eneste gyldige premisset for akkurat det.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ser det er en del pripne damer her. Kommer det av misunnelse? Føler dere dere truet av snertne, unge jenter? Antakelig ikke - det er vel bare ingrodde holdninger og verdier. Tenker dere føler dere bra der dere sitter og moraliserer foran skjermen. Moralister vil påstå at dere er. Selv er jeg knappe 17 år, og liker menn som er rundt 30 godt - og jeg er ikke den som lar meg lure. For tiden er jeg litt betatt av en på 29. Uten at han vet det selvsagt.

Kom ikke er å påstå at jeg er umoden, og ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan like en på 30. Jeg er den jenta som er kjent for å være moden: Nesten bare seksere på skolen, drikker ikke, har sunne holdninger osv. Selvsagt - noen av dere vil sikkert fortelle meg at jeg vet for lite om livet enda. Kanskje dere har rett. Likevel tror jeg at et forhold med en 30-åring kunne fungert. Så slutt å hakk på denne mannen, damer! :kjefte:

Tror du seriøst en på tredve vil ha et barn på 17??? Du er ikke myndig engang. Spiller ingen rolle om du er moden for alderen, en 30 åring er for voksen for deg.

Jeg ble og forelska i en som var godt oppi 20 åra, nesten 30 når jeg var på din alder, men hadde realistiske tanker og visste jeg ikke hadde sjans. Og det at du ikke drikker? en på tredve har lyst til å gå ut på utesteder hvor man kan drikke.. Du kommer ikke inn noen steder en gang.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ser det er en del pripne damer her. Kommer det av misunnelse? Føler dere dere truet av snertne, unge jenter? Antakelig ikke - det er vel bare ingrodde holdninger og verdier. Tenker dere føler dere bra der dere sitter og moraliserer foran skjermen. Moralister vil påstå at dere er. Selv er jeg knappe 17 år, og liker menn som er rundt 30 godt - og jeg er ikke den som lar meg lure. For tiden er jeg litt betatt av en på 29. Uten at han vet det selvsagt.

Kom ikke er å påstå at jeg er umoden, og ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan like en på 30. Jeg er den jenta som er kjent for å være moden: Nesten bare seksere på skolen, drikker ikke, har sunne holdninger osv. Selvsagt - noen av dere vil sikkert fortelle meg at jeg vet for lite om livet enda. Kanskje dere har rett. Likevel tror jeg at et forhold med en 30-åring kunne fungert. Så slutt å hakk på denne mannen, damer! :kjefte:

Ok. Så moden 17-årige deg som ikke drikker hadde gadd en fyr på 29 med mindre seksuell erfaring enn deg???

Sånn i det lange løp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...