kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #121 Skrevet 13. juni 2012 Sex er en fundamental ting i menneskenes liv, voksne mennesker som mangler den her erfaringen er på mangt et vis ikke et umodent menneske uten livserfaring. Ja selvsagt er det en stor del av livet. Men det blir helt feil å si at ingen tenåringsjenter vil ha han fordi han har lite erfaring med det. Man kan bli forelsket i personligheten og sexen kommer seg etterhvert. Du påstår han da seiler med falsk flagg som du kalte det, og det trenger da virkelig ikke å stemme. Hvis han lyver og sier han har masse erfaring- ja. Men TS har da aldri sagt at han skal lyve om slikt. Og jo, livserfaring kan man ha uten å ha mye erfaringer på sexfronten. Det å ha pult 100 stk som 19åring gir deg ikke mer livserfaring enn en som har hatt seg med 8 og er 40 år. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #122 Skrevet 13. juni 2012 Ja selvsagt er det en stor del av livet. Men det blir helt feil å si at ingen tenåringsjenter vil ha han fordi han har lite erfaring med det. Man kan bli forelsket i personligheten og sexen kommer seg etterhvert. Du påstår han da seiler med falsk flagg som du kalte det, og det trenger da virkelig ikke å stemme. Hvis han lyver og sier han har masse erfaring- ja. Men TS har da aldri sagt at han skal lyve om slikt. Og jo, livserfaring kan man ha uten å ha mye erfaringer på sexfronten. Det å ha pult 100 stk som 19åring gir deg ikke mer livserfaring enn en som har hatt seg med 8 og er 40 år. Tenåringer er for overfladiske til å forelske seg i personlighet. 1
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 13. juni 2012 #123 Skrevet 13. juni 2012 Ok. Så moden 17-årige deg som ikke drikker hadde gadd en fyr på 29 med mindre seksuell erfaring enn deg??? Sånn i det lange løp? Nei, selvsagt ikke. Det som sjarmerer meg med eldre er at de har mer erfaring; både livserfaring og seksuell erfaring. Faller jo ikke for hvilken som helst 29-åring. Han må være kjekk! Likevel synes jeg ikke dere skal dømme TS: Han liker dem han liker. Om han har sjans på 18-årige jenter er en annen sak. Det er jo hans problem!
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #124 Skrevet 13. juni 2012 Ja selvsagt er det en stor del av livet. Men det blir helt feil å si at ingen tenåringsjenter vil ha han fordi han har lite erfaring med det. Man kan bli forelsket i personligheten og sexen kommer seg etterhvert. Du påstår han da seiler med falsk flagg som du kalte det, og det trenger da virkelig ikke å stemme. Hvis han lyver og sier han har masse erfaring- ja. Men TS har da aldri sagt at han skal lyve om slikt. En sær fyr på 29 år uten seksuell erfaring er sikkert noe fjortissjentene kommer til å elske ja. Og jo, livserfaring kan man ha uten å ha mye erfaringer på sexfronten. Det å ha pult 100 stk som 19åring gir deg ikke mer livserfaring enn en som har hatt seg med 8 og er 40 år. Ikke hvis 40-åringen har vært i forhold med åtte stk, nei. Har 40-åringen derimot bare hatt åtte knall med like mange partnere, så er nok fjortissen adskillig mer erfaren når det kommer til sexen.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #125 Skrevet 13. juni 2012 Tenåringer er for overfladiske til å forelske seg i personlighet. Si meg, hva er egentlig vitsen med å diskutere når man bare kommer med overfladiske generaliseringer og antar at alle ønsker det samme? Det eneste du og gjest har gjort i denne tråden er å hoppe til konklusjoner og argumentere ut fra deres egne preferanser og erfaringer. Dette er en totalt meningsløs tråd. Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc 4
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #126 Skrevet 13. juni 2012 Nei, selvsagt ikke. Det som sjarmerer meg med eldre er at de har mer erfaring; både livserfaring og seksuell erfaring. Faller jo ikke for hvilken som helst 29-åring. Han må være kjekk! Likevel synes jeg ikke dere skal dømme TS: Han liker dem han liker. Om han har sjans på 18-årige jenter er en annen sak. Det er jo hans problem! Takk for at du svarte.
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #127 Skrevet 13. juni 2012 En sær fyr på 29 år uten seksuell erfaring er sikkert noe fjortissjentene kommer til å elske ja. Ikke hvis 40-åringen har vært i forhold med åtte stk, nei. Har 40-åringen derimot bare hatt åtte knall med like mange partnere, så er nok fjortissen adskillig mer erfaren når det kommer til sexen. Når det kommer til sexen ja, men ikke generellt i livet. Mener du virkelig at livet kun dreier seg om sex? Hva med arbeidsliv, sorg, lykke, studier, reiser osv osv? Har ikke dette noe å si for deg? For livserfaring? Da synes jeg nesten litt synd på deg. Livet dreier seg ikke kun om sex. OG du kan da ikke ane om TS er sær eller hva noen tenåringsjenter forelsker seg i. Kanskje tenåringsjenta forelsker seg i særheten til TS? Slutt å være så bastant! DU sitter ikke på fasiten av hva alle tenåringsjenter ser etter. 6
Gjest Starlit Skrevet 13. juni 2012 #128 Skrevet 13. juni 2012 Har tatt et vgs år nå, og kan konstatere at småripsene roter rundt som bare juling Oppdaget også en gang at en stringtruse lå på asfalten i skolegården Jenter blir jo som kjent, tidligere modne enn gutter. Noe som fører til at de eksperimenterer med eldre gutter. 1
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #129 Skrevet 13. juni 2012 Tenåringer er for overfladiske til å forelske seg i personlighet. Det kan du ikke vite. Håpløst å diskutere med dere når dere kun kommer med generaliseringer. 6
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #130 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Si meg, hva er egentlig vitsen med å diskutere når man bare kommer med overfladiske generaliseringer og antar at alle ønsker det samme? Det eneste du og gjest har gjort i denne tråden er å hoppe til konklusjoner og argumentere ut fra deres egne preferanser og erfaringer. Dette er en totalt meningsløs tråd. Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc Kanskje vi en gang i tiden var seksuelt frustrerte tenåringsjenter som var skitlei jevnaldrendes klumsete teknikk??? Kanskje vi ville blitt sur hvis vi som tenåringer hadde truffet på en uerfaren fyr på 29 år? Vi ville jo ikke lære opp en eldre fyr, vi ville bli lært opp. Sterkt generalisert igjen. Endret 13. juni 2012 av "gjest"
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #131 Skrevet 13. juni 2012 Godt du skriver selv at det der var sterkt generaliserende "gjest". Fordi du og Bettyboop tenkte slik betyr det ikke at alle tenker slik. 5
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #132 Skrevet 13. juni 2012 Når det kommer til sexen ja, men ikke generellt i livet. Mener du virkelig at livet kun dreier seg om sex? Hva med arbeidsliv, sorg, lykke, studier, reiser osv osv? Har ikke dette noe å si for deg? For livserfaring? Da synes jeg nesten litt synd på deg. Livet dreier seg ikke kun om sex. Sexualitet er en fundamental menneskelig erfaring. Mangler du som voksen den her erfaringen, har du havnet bakut dine jevnaldrende, du er et freakshow, uansett hva du ellers har oppnådd i livet av erfaring.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #133 Skrevet 13. juni 2012 Godt du skriver selv at det der var sterkt generaliserende "gjest". Fordi du og Bettyboop tenkte slik betyr det ikke at alle tenker slik. Vel, vi hadde svar fra en tenåringsjente som mye godt gav meg mitt eget poeng.
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #134 Skrevet 13. juni 2012 Sexualitet er en fundamental menneskelig erfaring. Mangler du som voksen den her erfaringen, har du havnet bakut dine jevnaldrende, du er et freakshow, uansett hva du ellers har oppnådd i livet av erfaring. Deg om det. Som sagt, hvis sex er det eneste som teller for deg her i livet synes jeg nesten synd på deg. 6
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #135 Skrevet 13. juni 2012 Vel, vi hadde svar fra en tenåringsjente som mye godt gav meg mitt eget poeng. Det gjør ikke dine argumenter gyldige. Fordi en var enig med deg. Vi er alle forskjellige, også tenåringsjenter. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #136 Skrevet 13. juni 2012 Kanskje vi en gang i tiden var seksuelt frustrerte tenåringsjenter som var skitlei jevnaldrendes klumsete teknikk??? Kanskje vi ville blitt sur hvis vi som tenåringer hadde truffet på en uerfaren fyr på 29 år? Vi ville jo ikke lære opp en eldre fyr, vi ville bli lært opp. Sterkt generalisert igjen. Beklager, klarer bare ikke dy meg: At du var billig betyr ikke at alle dine jevnaldrende var det. Vel, vi hadde svar fra en tenåringsjente som mye godt gav meg mitt eget poeng. Ja, tenke seg til svar fra en eneste tenåring i tråden. Dette er sikkert nok til å kunne trendanalysere, du... Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc 6
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #137 Skrevet 13. juni 2012 Det kan du ikke vite. Håpløst å diskutere med dere når dere kun kommer med generaliseringer. Herregud husaker du deg selv som tenåring? tydeligvis ikke
kaffemor Skrevet 13. juni 2012 #138 Skrevet 13. juni 2012 Herregud husaker du deg selv som tenåring? tydeligvis ikke Husker godt meg selv som tenåring ja. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #139 Skrevet 13. juni 2012 Herregud husaker du deg selv som tenåring? tydeligvis ikke Jeg tror nok hun er i stand til å bedømme hvordan hun var som tenåring bedre enn deg som ikke engang kjenner henne... Dette blir for dumt, det er meningsløst å projisere egne erfaringer over på andre. Men det sier jo en del om manglende innsikti å sette seg inn i andres situasjon. Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc 6
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2012 #140 Skrevet 13. juni 2012 Husker godt meg selv som tenåring ja. og du sikla ikke etter kjekke gutter da? Du var bare opptatt av folks personlighet liksom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå