Gå til innhold

Jeg liker unge jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Vel, fjortiser går ikke på VGS, så da må du bestemme deg. Og det slår meg som litt pussig at du begrenser deg til å lure på meg, mens du beskylder menn for å ødelegge folk.;)

Fjortisser er folk i alderen 14-20 år.

Og ja, menn som gang etter gang (jo eldre de selv blir) går etter fjortisjener er seksuelle predatorer og med en stor sjanse for å ødelegge dem.

Og ja, jeg vil begynne å lure på deg først og hvis du fortsetter med å pule fjortissfyrer så hadde du hurtig blitt en dame jeg ikke vil ha noe kontakt med. Av nevnte årsak. Du hadde vært en seksuell predator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lagd deg din egen definisjon av ordet fjortiss?

Anonym poster: 32c7554c06005eb2d11ab5dddb9fdd63

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fjortiser går ikke på VGS, så da må du bestemme deg. Og det slår meg som litt pussig at du begrenser deg til å lure på meg, mens du beskylder menn for å ødelegge folk.;)

Damer er skrøpelige vet du ;)

Av og til lurer jeg på om "Gjest" egentlig er en oppegående person, som skriver hjernedøde innlegg bare for å provosere. Men det er neppe tilfelle.

Man skulle tro at det gikk ut over psyken å sitte hver eneste kveld for å spre eder og galle på kg. Det finnes organisasjoner for kvinner som hater menn, og det hadde sikkert vært bedre for henne å melde seg inn der.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om "Gjest" egentlig er en oppegående person

Meget tvilsomt.

Anonym poster: 32c7554c06005eb2d11ab5dddb9fdd63

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjorde ikke det, og da må du nok også regne med at folk påpeker dobbeltmoralisme.

Men for moro skyld, jeg som kvinne på 31, hvor langt ned i alder kan jeg gå før du gir meg samme overhøvling som mannfolka her får?

Du kan gå ned til 18 for sex og 25 for forhold uten at jeg lurer på om det er noe "galt" med deg :romeo:

Anonym poster: 5d42f543b1d22eb3ed9814bdb0f4ab01

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, hvis det er sånn at jeg er mannefiendtlig når jeg sier at det er ikke greit at voksne menn går etter fjortissjenter, så er jeg en mannefiendtlig person. Helt greit, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Vel, hvis det er sånn at jeg er mannefiendtlig når jeg sier at det er ikke greit at voksne menn går etter fjortissjenter, så er jeg en mannefiendtlig person. Helt greit, det.

Alle 18-20-årige jenter er da ikke "fjortiser" vel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Alle 18-20-årige jenter er da ikke "fjortiser" vel?

Den definisjonen på fjortisser (som jeg alltid har brukt) er fra 14-20 år. Så du er fjortiss til du er fylt 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den definisjonen på fjortisser (som jeg alltid har brukt) er fra 14-20 år. Så du er fjortiss til du er fylt 20 år.

Du er trolig den eneste i landet som mener dette. Ikke ulikt mye av det andre du presterer å skrive.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Da har vi vidt forskjellig definisjon på hva en fjortis er i hvert fall. Jeg tenker på det som en tilstand, en væremåte. Og sånn sett kan en 40-åring likesågodt beskrives som en fjortis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du kan gå ned til 18 for sex og 25 for forhold uten at jeg lurer på om det er noe "galt" med deg :romeo:

Vent nå litt, så jeg kan knulle, men ikke beholde?:snurt: Hva om jeg finner en som er tidlig i 20-åra som knuller skikkelig bra da? Må jeg kaste ham ut igjen? Sånn som man gjør med fisk som er for små? Awwwww...:snurt:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis er du bare ute etter sex med disse unbgjentene. Ekkel er du. Stakkars nittenårige jente som blir utsatt for deg. og grunnen til at du nesten ikke har hatt kjærester før betyr vel at du ikke ser så himla bra ut heller.

Jøss, bitre betty trår til med personangrep, jeg har da aldri sagt jeg sjekker så unge jenter. At jeg får oppmerksomhet fra de, ja, men jeg er ferdig med å pule rundt på det som byr seg.

Og hvor har jeg sagt at jeg nesten ikke har hatt kjærester?

Jeg tipper jeg har flere år i alle mine forhold til sammen enn du har levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Og ja, menn som gang etter gang (jo eldre de selv blir) går etter fjortisjener er seksuelle predatorer og med en stor sjanse for å ødelegge dem.

Og ja, jeg vil begynne å lure på deg først og hvis du fortsetter med å pule fjortissfyrer så hadde du hurtig blitt en dame jeg ikke vil ha noe kontakt med. Av nevnte årsak. Du hadde vært en seksuell predator.

Oh well, jeg kunne sikkert dratt noen menn med merkelappen seksuell predator.:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent nå litt, så jeg kan knulle, men ikke beholde?:snurt: Hva om jeg finner en som er tidlig i 20-åra som knuller skikkelig bra da? Må jeg kaste ham ut igjen? Sånn som man gjør med fisk som er for små? Awwwww...:snurt:

Du må ikke,men jeg hadde lurt på om du var i tidlig midtlivskrise :sjenert: Samma med en mann som kjøper sportsbil :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Du må ikke,men jeg hadde lurt på om du var i tidlig midtlivskrise :sjenert: Samma med en mann som kjøper sportsbil :filer:

Bra sagt. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kjøper sportsbil dersom de har råd til det. De er langt fra i noen krise når de gjør dette - tvert imot.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest, kan du ikke bare skrive ned alt hatet du har inne i deg, så får du ut alt du hater ved disse 29-åringene som har 20 år gamle damer, en gang for alle?

Etter argumentet med at unge jenter ble lett seksuelt traumatisert har du nå gått over til å kalle 29-åringene "seksuelle predatorer".., og du ville kvittet deg med venner som eventuelt fant seg en 20-åring når de selv er 29?

Endret av Sommee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Gjest, kan du ikke bare skrive ned all dritten du har inne i deg, så får du ut alt du hater ved disse 29-åringene som har 20 år gamle damer, en gang for alle?

Etter argumentet med at unge jenter ble lett seksuelt traumatisert har du nå gått over til å kalle 29-åringene "seksuelle predatorer".., og du ville kvittet deg med venner som eventuelt fant seg en 20-åring når de selv er 29?

Har du lest tråden`?

Har du lest TS's innlegg?

Har du egentlig fått med deg hva det snakkes om her??

Svaret er nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...