Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #701 Skrevet 21. juni 2012 Hva slags svar er dette? Jeg har ikke lest hele diskusjonen, så om det er et poeng jeg har gått glipp av så får du utdype. Hvorfor poster du innlegg når du ikke en gang har lest diskusjonen????
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #702 Skrevet 21. juni 2012 Men da er vi jo enige. Nei. Jeg synes TS har liten erfaring og tendenser til lav selvtillit. Du mener han er en jævel som utnytter småjenter. Jeg ser ingenting galt i aldersforskjellen, bare årsakene til at noe slikt er relevant. Du ser alt galt i den. Vi er definitivt ikke enig. 4
Gjest Janus Skrevet 21. juni 2012 #703 Skrevet 21. juni 2012 Hvorfor poster du innlegg når du ikke en gang har lest diskusjonen???? Jeg leser ikke 36 sider opp og ned når dette er nivået det ligger på. Nå har du brukt to innlegg og minst 5 spørsmålstegn for mye på å unngå å svare meg. Sannsynligvis har du ikke noe svar. I hvert fall ikke et som gir mening.
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #704 Skrevet 21. juni 2012 Nei. Jeg synes TS har liten erfaring og tendenser til lav selvtillit. Du mener han er en jævel som utnytter småjenter. Jeg tolker deg som at vi er enige, men at du som vanlig bare gjør deg vanskelig. Du skrev det selv. Personlig mener jeg at det er noe "off" med mennesker som er på 25+ og dater jenter på under 21. I de fleste tilfeller er det grunnet at de er uerfaren, manglende selvtillit eller ikke akkurat moden.
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #705 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tolker deg som at vi er enige, men at du som vanlig bare gjør deg vanskelig. Du skrev det selv. Hahaha, fantastisk! Vi er enig altså, uansett om du vil det eller ikke. 5
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #706 Skrevet 21. juni 2012 Du glemmer det punktet hvor du dømmer dem nord og ned, kaller dem seksuelle predatorer og diverse. 4
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #707 Skrevet 21. juni 2012 "gjest" er moren for all dobbeltmoral og deler samværet for bitterheten med bettyboop. Det er ikke akkurat slik at jeg tar argumentene dine seriøst når du ikke kan komme med et eneste innlegg uten beskyldninger om dobbelmoral og bitterhet. Legg det av, du blir for teit, rett og slett.
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #708 Skrevet 21. juni 2012 Det er ikke akkurat slik at jeg tar argumentene dine seriøst når du ikke kan komme med et eneste innlegg uten beskyldninger om dobbelmoral og bitterhet. Legg det av, du blir for teit, rett og slett. Det er ikke akkurat slik at jeg tar innleggene dine seriøst når du ikke kan komme med ett eneste innlegg uten bitterhet, mannefiendtlighet og dobbeltmoral. Legg det av. Det er bare feil, rett og slett. 2
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #709 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Det er ikke akkurat slik at jeg tar innleggene dine seriøst når du ikke kan komme med ett eneste innlegg uten bitterhet, mannefiendtlighet og dobbeltmoral. Legg det av. Det er bare feil, rett og slett. :skratte: Endret 21. juni 2012 av "gjest"
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #710 Skrevet 21. juni 2012 Cluet er at det er forskjell på å forstå en preferanse fullt ut, og å dømme den nord og ned. Jeg kan f.eks også påstå at jeg synes det er noe litt merkelig med folk som har en rigid tilnærming til hvor mange cm en person må være over bakken for å være aktuell som partner. Det er noe litt annet å dømme de med en slik preferanse nord og ned, og besrive dem som avvikere som får lavere mennesker til å dø av selvtillitsproblemer. For MEG spiller ikke høyde en rolle, men selv om jeg ikke bryr meg om det, så skal andre, som du Gjest, få bry deg om det til krampa tar deg. JEG ønsker meg heller ikke en kjæreste på 19 år. Men folk må da få lov til å ønske seg det så mye de vil for min del. Så lenge det som foregår er innenfor lovens ramme og preget av frivillighet, så burde det være relativt uproblematisk for alle andre. 5
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #711 Skrevet 21. juni 2012 Vampen: Hva har min høydelyst med saken å gjøre? Den er altså da et ønske og ikke et absolutt krav.
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. juni 2012 #712 Skrevet 21. juni 2012 intetsigende tåkeprat, dill og dall.......... Dette er ikke bare det verste svadaet jeg har lest på lenge, det er i tillegg alt for langt til at jeg gidder å lese alt, og irriterende skrevet. Lær deg grunnleggende regler om hvordan man lager avsnitt, stor forbokstav og diverse, så KANSKJE det blir leselig. Thank you sweet chic, you did the job for me...... 2
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2012 #713 Skrevet 21. juni 2012 Vampen: Hva har min høydelyst med saken å gjøre? Den er altså da et ønske og ikke et absolutt krav. Nå har ikke TS et absolutt krav til alderen heller. Det står at han: Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. 3
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #714 Skrevet 21. juni 2012 Vampen: Hva har min høydelyst med saken å gjøre? Den er altså da et ønske og ikke et absolutt krav. Det er et eksempel på at folk har forskjellige preferanser i valg av partner. Jeg har mine, du har dine og TS har sine. Man trenger ikke å forstå alle preferansene andre har. Det er greit. Å angripe og dømme noen for deres preferanser, ikke greit. 4
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #715 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Det er et eksempel på at folk har forskjellige preferanser i valg av partner. Jeg har mine, du har dine og TS har sine. Man trenger ikke å forstå alle preferansene andre har. Det er greit. Å angripe og dømme noen for deres preferanser, ikke greit. Så hvis TS hadde skrevet at han ville ha damer i alderen 14-17 år, så hadde det vært noe å ikke angripe ham for`? Endret 21. juni 2012 av "gjest"
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #716 Skrevet 21. juni 2012 Thank you sweet chic, you did the job for me...... Great minds think alike.
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #717 Skrevet 21. juni 2012 Så hvis TS hadde skrevet at han ville ha damer i alderen 14-17 år, så hadde det vært noe å ikke angripe ham for`? Gjør du deg dum? En 14 åring er under den seksuelle lavalderen. Altså er det er juridisk straffbar handling. Det er noe HELT annet enn å foretrekke de som er både over den seksuelle lavalderen OG myndige. 7
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #718 Skrevet 21. juni 2012 Det er et eksempel på at folk har forskjellige preferanser i valg av partner. Jeg har mine, du har dine og TS har sine. Man trenger ikke å forstå alle preferansene andre har. Det er greit. Å angripe og dømme noen for deres preferanser, ikke greit. Så hvis TS hadde skrevet at han ville ha damer i alderen 14-17 år, så hadde det vært noe å ikke angripe ham for`? Gjør du deg dum? En 14 åring er under den seksuelle lavalderen. Altså er det er juridisk straffbar handling. Det er noe HELT annet enn å foretrekke de som er både over den seksuelle lavalderen OG myndige. Du skrev jo at det å angripe og dømme folk for deres preferanser, er ikke greit. Kanskje på tide å bestemme seg for hva du egentlig mener for noe, Vamp. Det er viktig med presisjon i slike saker.
Gjest Vampen Skrevet 21. juni 2012 #719 Skrevet 21. juni 2012 Du skrev jo at det å angripe og dømme folk for deres preferanser, er ikke greit. Kanskje på tide å bestemme seg for hva du egentlig mener for noe, Vamp. Det er viktig med presisjon i slike saker. Nå får du rulle inn! Selvfølgelig er det en enorm vesenforskjell på en preferanse som bygger på konsensus mellom to myndige mennesker, og en straffbar handling som innebærer omgang med barn. Det er mulig du ikke endret deg stort fra 14 til 19, men de fleste andre gjør det. Derfor er det også en vesenforskjell på å like en 14 åring og en 19 åring. Jeg har også gjentatte ganger skrevet så lenge det er innefor lovens rammer, så er det greit. Ditt eksempel er ikke det, det handler altså ikke om at jeg må bestemme meg, men at du er på bærtur i sandtak.. igjen. 7
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #720 Skrevet 21. juni 2012 Nå får du rulle inn! Selvfølgelig er det en enorm vesenforskjell på en preferanse som bygger på konsensus mellom to myndige mennesker, og en straffbar handling som innebærer omgang med barn. Det er mulig du ikke endret deg stort fra 14 til 19, men de fleste andre gjør det. Derfor er det også en vesenforskjell på å like en 14 åring og en 19 åring. Jeg har også gjentatte ganger skrevet så lenge det er innefor lovens rammer, så er det greit. Ditt eksempel er ikke det, det handler altså ikke om at jeg må bestemme meg, men at du er på bærtur i sandtak.. igjen. Niks, enten så får du stå for det du skriver her: Ikke lov å dømme og angripe folk for deres preferanser, eller du får rett og slett bare sjekke TS's innlegg enda en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå