Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Niks, enten så får du stå for det du skriver her: Ikke lov å dømme og angripe folk for deres preferanser, eller du får rett og slett bare sjekke TS's innlegg enda en gang.

Jeg har lurt litt på om du troller, jeg blir mer og mer sikker på det. For jeg nekter å tro at det er mulig å mene dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kyklopen

Det er et eksempel på at folk har forskjellige preferanser i valg av partner. Jeg har mine, du har dine og TS har sine. Man trenger ikke å forstå alle preferansene andre har. Det er greit. Å angripe og dømme noen for deres preferanser, ikke greit.

(jeg ignorerer useriøse innlegg bare så du er klar over det.

sikter til det første innlegget du skrev til meg.)

uansett, jeg har poengtert det her ut i begge mine innlegg her i debatten

og jeg sier det igjen.

det er helt okay at trådstarter har preferanser, men det er ikke

det jeg reagerer på. det er når han starter å begrunne og forklare seg.

la meg vise deg hva jeg tenker på:

grethe91 skrev:

Tja, det er kanskje litt rart, bare? Hva er det som gjør de mer tiltrekkende enn damer på din egen alder?

trådstarter svarte:

De er ikke så fryktelig erfarne i forhold, noe jeg heller ikke er.

Og så er de litt gjerne litt mer lekne og har lyst til å oppleve verden,

og ikke slå seg til ro og få barn med det første.

grethe91 skrev:

Det høres jo hvert fall ut som om vettet ditt er i behold.

Ikke glem at det finnes mange fine uerfarne og lekne jenter nærmere din alder.

trådstarter svarte:

Jo, men de er sjelden attraktive.

De fleste attraktive jenter på 25-30 har gjerne mange forhold bak seg,

eller har pult vilt rundt (noe jeg ikke finner så attraktivt, btw).

okay,forstår jeg trådstarter riktig, så ønsker han seg ei på han sitt nivå og som ikke ønsker

å slå seg til ro og få barn med det første.

fair enough.

så blir trådstarter opplyst om at det finnes uerfarne og lekne jenter nærmere han sin alder.

som en slags FYI.

men det er ikke bra nok for trådstarter.

de har mest sannsynlig pult for mye rundt og det er æsj for han.

han vil tydeligvis ha "fersk punani" som man sier her jeg kommer fra.

enda mer:

Mona Lisa skrev:

Ingen kan dømme deg men det vil ikke gjøre deg særlig populær

hos jenter på din egen alder og eldre.

trådstarter svarte:

De har jeg jo ikke interesse av uansett, hehe.

Mona Lisa skrev:

Ikke nå nei.

Hva om du ikke får tak i en ungberte?

trådstarter svarte:

Da får jeg fortsette å være alene :) Mange fordeler med det også.

bettyboop skrev:

jeg tror du føler deg truet av damer på din egen alder.

trådstarter svarte:

De er bare lite interessante.

er nok bare en preferanse ja.

for han virker veldig åpen for alle aldersgrupper sånn ellers.

Endret av Kyklopen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

er nok bare en preferanse ja.

for han virker veldig åpen for alle aldersgrupper sånn ellers.

Elsker, elsker, elsker deg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!.....

Vel, jeg har ikke lest maken til diskusjon på lenge. Ganske interessant i grunn.

Til trådstarters første innlegg: Nei, det er ikke umoralsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er at det er forskjell på å forstå en preferanse fullt ut, og å dømme den nord og ned. Jeg kan f.eks også påstå at jeg synes det er noe litt merkelig med folk som har en rigid tilnærming til hvor mange cm en person må være over bakken for å være aktuell som partner. Det er noe litt annet å dømme de med en slik preferanse nord og ned, og besrive dem som avvikere som får lavere mennesker til å dø av selvtillitsproblemer. For MEG spiller ikke høyde en rolle, men selv om jeg ikke bryr meg om det, så skal andre, som du Gjest, få bry deg om det til krampa tar deg. JEG ønsker meg heller ikke en kjæreste på 19 år. Men folk må da få lov til å ønske seg det så mye de vil for min del. Så lenge det som foregår er innenfor lovens ramme og preget av frivillighet, så burde det være relativt uproblematisk for alle andre.

Du er altfor ordrik, upresis, repetitiv og emosjonell. Mener du selv at du har tilført debatten nye fakta, momenter eller perspektiver gjennom dine siste innlegg? For meg virker det som om du konstant står "på sending", og i svært beskjeden grad er i stand til å forholde deg saklig til andres synspunkter. Svarene dine består stort sett av gjentakelser, trivielt ordkløveri og personangrep. Ta deg en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Tråden handler jo om det å bli dømt for sine preferanser. I dette tilfellet velger jeg å dømme TS som en mann med en noe skadelig agenda. Svarene han har gitt i denne tråden om hvorfor han foretrekker ungjenter, er ikke særlig støttende ovenfor ham og stiller han i et ennå dårligere lys enn HI i seg selv.

Min mening.

Dere andre som støtter å involvere seg med smårips, må for all del bare gjøre det, er ikke så mye å gjøre med det. Men jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ikke klarer å forstå hvorfor dette er greit. Og jeg snakker om 17-18 åringer, ikke de over 20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det jeg skrev var egentlig til Mann 37, som mente det var vanskelig å finne damer på sin egen alder som ikke var verpesyke eller for satte til å orke å leve og klar for eventyr... Det er jo NÅ jeg har mulighet og økonomi til det. Hadde ikke hatt det når jeg var 25. Meeen, dersom han vil ha barn, så må han jo finne seg en yngre ja.

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Ser det har vært endel poster siden mitt innlegg :) (mann 37)

Tror ikke jeg nevnte noe ønske om å ha barn, men syns det er greit ha muligheten til å bli kjent med personen før barn eventuelt vurderes:)

Jevnaldrende jenter kan være helt topp. Spesielt som du nevner kan de ha økonomien og muligheten til å leve livet. Problemet er at de jentene er er det ikke mange av. De fleste på min aldre har unger, skillsmisser og noen depresesive perioder de har jobbet/jobber seg gjennom. Eller så er de som du nevner verpesyke, og barn/tidsperspektiv blir diskutert på andre date

Anonym poster: 212ce9b88a1dd457e234349b5440e362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altfor ordrik, upresis, repetitiv og emosjonell. Mener du selv at du har tilført debatten nye fakta, momenter eller perspektiver gjennom dine siste innlegg? For meg virker det som om du konstant står "på sending", og i svært beskjeden grad er i stand til å forholde deg saklig til andres synspunkter. Svarene dine består stort sett av gjentakelser, trivielt ordkløveri og personangrep. Ta deg en pause.

Uenig. Vampen er en av ytterst få her som er virkelig lesverdige, og det kommer av at hun har noe substansielt å si. Da inkluderer jeg også de gangene jeg er direkte uenig med henne. Din anklage om at hun fremstår som emosjonell og usaklig faller på sin egen urimelighet. Bakvendtland er det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har jeg sagt det? Du får beklage at jeg ikke går gjennom 35 sider med krangling for å slå ned på alt. Å dra inn utseende er FORTSATT en uting, så poenget står. Og helt ærlig? Både du og BB, i likhet med meg, har en tendens til å være ganske skarpe i tonen selv. Ingen av dere går stillest i dørene. Det er greit nok for meg, jeg er sånn selv. Men da bør man også ha en litt høyere terskel for hva man tåler tilbake. Dere høvler menn ned her i en ganske saftig tone. At det får det til å koke for enkelte er ikke akkurat uventet.

Men synes jeg det er ok å slenge rundt seg med ord som hurpe og megge? Nei. Men jeg synes det er hakket verre å spekulere i utseende. Jeg kan være både hurpete og meggete selv, og har fått passet påskrevet så det synger etter til tider. Men å gå på utseende er bare lavmål.

TS spekulerer i utseende han og. Alle under 20 ser bra ut mens alle på 25 pluss er gamle og stygge tydeligvis og begynner å forfalle. Han sa til om med at når kroppen begynner å forfalle, da er man ikke verdt å bli glad i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jøss, bitre betty trår til med personangrep, jeg har da aldri sagt jeg sjekker så unge jenter. At jeg får oppmerksomhet fra de, ja, men jeg er ferdig med å pule rundt på det som byr seg.

Og hvor har jeg sagt at jeg nesten ikke har hatt kjærester?

Jeg tipper jeg har flere år i alle mine forhold til sammen enn du har levd.

Nei hvor har jeg det far når du skriver du har lite erfaring fra forhold??? Hva betyr det da, hvis du har erfaring likevel ehh?

Jeg er ikke bitter. Jeg får nok av oppmerksomhet. er bare glad jeg slipper det fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei.

Jeg synes TS har liten erfaring og tendenser til lav selvtillit. Du mener han er en jævel som utnytter småjenter.

Jeg ser ingenting galt i aldersforskjellen, bare årsakene til at noe slikt er relevant. Du ser alt galt i den.

Vi er definitivt ikke enig.

det er jo nettopp folk med dårlig selvtillit som har en tendens til å utnytte og trykke ned andre. En nittenåring er ikke trygg sammen med en usikker 29 åring

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
det er jo nettopp folk med dårlig selvtillit som har en tendens til å utnytte og trykke ned andre.

Så har de også en lei tendens til innerst inne vite hva som er rett og galt, så hva gjør de... jo, de spør om meningen til andre og "har det moro" selv om de vet annet og da vettu.. blir det helt hysterisk morosamt eller no'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

det er jo nettopp folk med dårlig selvtillit som har en tendens til å utnytte og trykke ned andre. En nittenåring er ikke trygg sammen med en usikker 29 åring

Hva er verst? En usikker 29-åring som leter etter et forhold, eller en usikker 19-21-åring som ikke leter etter forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

TS spekulerer i utseende han og. Alle under 20 ser bra ut mens alle på 25 pluss er gamle og stygge tydeligvis og begynner å forfalle. Han sa til om med at når kroppen begynner å forfalle, da er man ikke verdt å bli glad i.

Kjære deg, ALLE spekulerer i utseende. Hvorfor er det verre å mene det TS gjør, enn alle de andre kravene folk stiller til en potensiell partners utseende? Jeg er over 25, jeg kan ikke si jeg tar TS holdninger personlig. Han skal da få lov til å mene det, og søke det han liker. Utfordringen hans blir å finne ei som lever opp til hans krav, og som også vil ha ham. Sånn er det for alle, men jo flere og mer spesifikke krav man har, jo vanskligere blir det. Men det er altså TS problem. På det personlige planet mener JEG at TS går glipp av mye ved å snevre inn så mye som han gjør. Også ved å hevde at "man ikke er verdt å være glad i når kroppen begynner å forfalle", for alder vil på et eller annet tidspunkt innhente alle. Også dagens 19-21 åringer. Det finnes også masse flotte damer der ute som er på hans alder, så der risikerer han også å gå glipp av noe. Men om det er en yngre dame han vil ha, så bør han da få lov til å gå for det. Det er jo ikke snakk om at han skal tvangsgifte seg med en purung kjøpebrud. Han må finne ei som vil ha ham. Og gjør han det, så ser jeg ærlig talt ikke problemet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Uenig. Vampen er en av ytterst få her som er virkelig lesverdige, og det kommer av at hun har noe substansielt å si. Da inkluderer jeg også de gangene jeg er direkte uenig med henne. Din anklage om at hun fremstår som emosjonell og usaklig faller på sin egen urimelighet. Bakvendtland er det.

Takk takk, og takk det samme. Jeg setter stor pris på dine bidrag i debattene her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvor har jeg det far når du skriver du har lite erfaring fra forhold??? Hva betyr det da, hvis du har erfaring likevel ehh?

Jeg er ikke bitter. Jeg får nok av oppmerksomhet. er bare glad jeg slipper det fra deg.

Tror du blander meg med noen andre.

Ellers har kompisen min på 41 med seg dame tilbake hit på hytta idag, hun er 26.

Kan jo spørre deg og gjest om vennskapet burde brytes da?

Eller alt. 2, kan jeg be henne ta med noen venninner i morgen kveld.

Jeg får sove på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vell ikke noe for at du føler slik du føler.

Noen vil sikkert dømme deg, så ikke nevn dette for alle. MEN egentlig så er det ikke så nøye hva du tenner på bare det ikke får et utfall.

De er ikke så fryktelig erfarne i forhold, noe jeg heller ikke er. Og så er de litt gjerne litt mer lekne og har lyst til å oppleve verden, og ikke slå seg til ro og få barn med det første.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Hey, det er jo meg! Bare at jeg er 20.

Call me maybe :humpe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo nettopp folk med dårlig selvtillit som har en tendens til å utnytte og trykke ned andre. En nittenåring er ikke trygg sammen med en usikker 29 åring

Utnytte - på hvilken måte da??

Trygg - hva mener du med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...