Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Tydeligvis er du bare ute etter sex med disse unbgjentene. Ekkel er du. Stakkars nittenårige jente som blir utsatt for deg. og grunnen til at du nesten ikke har hatt kjærester før betyr vel at du ikke ser så himla bra ut heller.

Er det teknisk mulig for deg å skrive innlegg uten å gå amok med hersketeknikker, personangrep og generelt oppgulp?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Er det teknisk mulig for deg å skrive innlegg uten å gå amok med hersketeknikker, personangrep og generelt oppgulp?

Eh hvorfor kan ikke jeg komme tilbake med hersketeknikker og personangrep når jeg blir utsatt for det samme selv. Jeg har blitt kalt hurpe, bitch og mannehater her inne og da har jeg ikke lov å ta igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er det teknisk mulig for deg å skrive innlegg uten å gå amok med hersketeknikker, personangrep og generelt oppgulp?

Den her hadde vært troverdig hvis du hadde tatt fyrene for det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Den her hadde vært troverdig hvis du hadde tatt fyrene for det samme.

Jeg driter i hvem som gjør hva, to feil blir ikke en rett. Og å dra inn utseendet til folk er en uting, uansett hvem som gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg driter i hvem som gjør hva, to feil blir ikke en rett. Og å dra inn utseendet til folk er en uting, uansett hvem som gjør det.

Men det er helt greit å kalle folk hurpe og megge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Men det er helt greit å kalle folk hurpe og megge?

Har jeg sagt det? Du får beklage at jeg ikke går gjennom 35 sider med krangling for å slå ned på alt. Å dra inn utseende er FORTSATT en uting, så poenget står. Og helt ærlig? Både du og BB, i likhet med meg, har en tendens til å være ganske skarpe i tonen selv. Ingen av dere går stillest i dørene. Det er greit nok for meg, jeg er sånn selv. Men da bør man også ha en litt høyere terskel for hva man tåler tilbake. Dere høvler menn ned her i en ganske saftig tone. At det får det til å koke for enkelte er ikke akkurat uventet.

Men synes jeg det er ok å slenge rundt seg med ord som hurpe og megge? Nei. Men jeg synes det er hakket verre å spekulere i utseende. Jeg kan være både hurpete og meggete selv, og har fått passet påskrevet så det synger etter til tider. Men å gå på utseende er bare lavmål.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Du synes det er rart vi "høvler ned menn" når de mener det er greit at voksne menn går etter fjortisser som ikke er myndige en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"gjest" :babyjente: og Vampen :babyjente:

Koselig å se at barnehagen også har fått tilgang på nettverket! :)

Anonym poster: 8b4e15e1c169806493324fcf58bba0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg slenger på med Betty Boop også :babyjente:

Anonym poster: 8b4e15e1c169806493324fcf58bba0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du synes det er rart vi "høvler ned menn" når de mener det er greit at voksne menn går etter fjortisser som ikke er myndige en gang?

Ja, det synes jeg faktisk. For en 19 åring er ikke en fjortis. Det er ingen her som snakker om å dra fitte på den lokale ungdomsskolen. Den alderen som diskuteres mest her er over den seksuelle lavalderen og myndige. Dessuten blir det ekstra interessant når du selv setter grensa for når en eldre kvinne kan gå etter en yngre mann ved 18 år. Høvler du ikke med kvinner som går etter 18 år gamle gutter, så har du ingen grunn til å høvle med menn som går etter 18 år gamle jenter. Strengt tatt har du ingen grunn til å høvle ned noen, for hvem som ligger med eller er sammen med hvem, er strengt tatt bare de involverte parters sak. Så lenge de ikke bryter lover. Og da tenker jeg på Norges lover, ikke Gjests egne moralske lover.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du synes det er rart vi "høvler ned menn" når de mener det er greit at voksne menn går etter fjortisser som ikke er myndige en gang?

Er ikke 18-19 åringer myndige?

I tråder som dette virker det alltid som man glemmer at folk er forskjellige. Ikke alle 29-åringer passer sammen med alle 19-åringer. Og ikke alle 29-åringer som faller for 19-åringer er "gamle griser".

Når det er sagt, syns jeg likevel det er litt merkelig at TS kategorisk avviser kvinner på sin egen alder, og omtaler de som uinterresante. Som om all personlighet ligger i alderen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja, det synes jeg faktisk. For en 19 åring er ikke en fjortis. Det er ingen her som snakker om å dra fitte på den lokale ungdomsskolen. Den alderen som diskuteres mest her er over den seksuelle lavalderen og myndige. Dessuten blir det ekstra interessant når du selv setter grensa for når en eldre kvinne kan gå etter en yngre mann ved 18 år. Høvler du ikke med kvinner som går etter 18 år gamle gutter, så har du ingen grunn til å høvle med menn som går etter 18 år gamle jenter. Strengt tatt har du ingen grunn til å høvle ned noen, for hvem som ligger med eller er sammen med hvem, er strengt tatt bare de involverte parters sak. Så lenge de ikke bryter lover. Og da tenker jeg på Norges lover, ikke Gjests egne moralske lover.

Jeg har gjort det klart i flere innlegg at jeg synes det er uakseptabelt at voksne mennesker har sex med tenåringer, 18år eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg har gjort det klart i flere innlegg at jeg synes det er uakseptabelt at voksne mennesker har sex med tenåringer, 18år eller ei.

Allikevel så satte du selv den nedre grensa ved 18 år i den tråden, mens i denne er det mannsgriser som ødelegger fjortiser. Og om du mener at det er fullstendig feil i begge tilfeller, hvorfor satte du ikke grensa ved 20?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Allikevel så satte du selv den nedre grensa ved 18 år i den tråden, mens i denne er det mannsgriser som ødelegger fjortiser. Og om du mener at det er fullstendig feil i begge tilfeller, hvorfor satte du ikke grensa ved 20?

Jeg gjorde nu ikke det nu da. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg gjorde nu ikke det nu da. :popcorn:

Nei, du gjorde ikke det, og da må du nok også regne med at folk påpeker dobbeltmoralisme.

Men for moro skyld, jeg som kvinne på 31, hvor langt ned i alder kan jeg gå før du gir meg samme overhøvling som mannfolka her får?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, du gjorde ikke det, og da må du nok også regne med at folk påpeker dobbeltmoralisme.

Men for moro skyld, jeg som kvinne på 31, hvor langt ned i alder kan jeg gå før du gir meg samme overhøvling som mannfolka her får?

Vært veldig greit om du kunne holdt deg unna fjortissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Vært veldig greit om du kunne holdt deg unna fjortissene.

Så så lenge jeg styrer unna ungdomsskolen er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Så så lenge jeg styrer unna ungdomsskolen er det greit?

Hvis du synes det er stas med en fyr på videregående, så lurer jeg fremdeles på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hvis du synes det er stas med en fyr på videregående, så lurer jeg fremdeles på deg.

Vel, fjortiser går ikke på VGS, så da må du bestemme deg. Og det slår meg som litt pussig at du begrenser deg til å lure på meg, mens du beskylder menn for å ødelegge folk.;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det er rart vi "høvler ned menn" når de mener det er greit at voksne menn går etter fjortisser som ikke er myndige en gang?

Dette har du gjentatt gang på gang helt fra frådens start, men hvordan stemmer dette overens med trådstarters "målgruppe" på 19-21 år? Han har sagt at om han tilfeldigvis skulle føle kjemien stemmer med ei på 17 år utelukker han henne ikke på grunn av alder, men det er som sagt 19-21 år det egentlig er snakk om.

At du hele tiden messer om fjortiser og småjenter som ikke er myndig tydeliggjør agendaen din. Synd du ikke kunne holde deg til det tråden egentlig handlet om.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...