Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Hønsen? Det er enkelte uttrykk som brukes her inne som får meg til å lure på modenheten til enkelte...

Jeg er ganske barnslig og umoden, bare slik at det er INGEN tvil rundt akkurat det.

:)

Endret av Janus
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ganske ung til sinns, så da blir det vel bare tåpelig om jeg skulle bli sammen med en jevnaldrende jente som sitter og strikker og maser på barn?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er barnslig å si at alle 20-åringer er barnslige.

Enig.

Anonym poster: feeed49e00d8a9d0cbe126b6b81df279

Skrevet

Synes i grunnen dette her er sykt morsomt å lese ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mange som har brukt ordet barnslig. Umoden er ikke det samme som barnslig.

Jeg er sikkert litt umoden da. De fleste av vennene mine har jo kjøpt hus og bil med kjæresten, og mange har fått barn. Sånn sett er jeg umoden, jeg får avsmak bare av tanken på dette. Jeg vil leve livet i noen år til, setter pris på fleksibilitet og frihet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ganske ung til sinns, så da blir det vel bare tåpelig om jeg skulle bli sammen med en jevnaldrende jente som sitter og strikker og maser på barn?

Syns det er godt at du innser det..

hva er vitsen å prøve å være sammen med en som har andre mål enn deg?

Kommer bare til å skuffe henne.

Leste jo en tråd her hvor damen hadde blitt gravid,og mannen var kjempeglad, helt til ho fikk spontan abort, da var han plutselig "lettet likevel",var ikke klar likevel se.

Som ung kvinne kunne jeg heller aldri blitt sammen med barn som har et ønske om at jeg skal gi han barn,når jeg aller helst vil se litt av verden først..

Bedre å være ærlig om sånt:)

Anonym poster: feeed49e00d8a9d0cbe126b6b81df279

AnonymBruker
Skrevet

hva er vitsen å prøve å være sammen med en som har andre mål enn deg?

Kommer bare til å skuffe henne.

Det er det jeg også tenker. De fleste vil nok FORVENTE at en på 29 er moden og klar for å etablere seg, men når han ikke er det så er det jo bare tull å utgi seg for å være det.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Skal vi se.

Du er voksen

Du klager på at voksne menn sjekker opp jenter i tenåra

Du setter fylte atten år som minstealder for gutter du kunne hatt sex med.

Snakk om å møte seg selv i døra. Hvordan forsvarer du denne smakløse dobbeltmoralen din?

Det der er fra en annen tråd.

Du fikk med deg at jeg svarte en annen dame hvor ungt hun kunne gå ned i alder når det kom til fyrer?

Jeg sa min mening. Det har ingenting med meg og min seksualitet å gjøre i det hele tatt. For jeg liker ikke unge fyrer og jeg holder alle voksne mennesker jeg kjenner som liker tenåringsfyrer på en armlengdes avstand.

Videre skrev jeg i samme tråd.

Man da er vi jo egentlig enige. Voksne mennesker skal holde seg unna tenåringer.

Så vær så snill og gjøre forarbeidet ditt godt nok hvis du vil ta meg. :skratte:

Gjest Maruwan
Skrevet

Muligens feil. Men du uttrykker en viss fornærmelse eller bitterhet i måten du svarer folk du er uenige med.

Rettelse: folk som slenger med leppa og kommer med beskyldninger. Så klart svarer jeg dem med samme mynt. Hva forventer du? Stilltiende aksept?

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Ja, ja, var liksom det der det beste du kunne komme opp med når du rann tom for argumenter altså. :popcorn:

Jeg er deifinitivt ikke tom for argumenter, men jeg skal fortelle deg en ting som jeg vet at du har veldig vanskelig for å forstå:

Ikke alle diskusjoner på KG handler om meg og min person, ei heller de diskusjonene jeg deltar i. Hva du mener om meg som person er meg også revnende likegyldig og ikke noe jeg har noen interesse av å diskutere.

Hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle diskutere mer med deg da jeg kom tilbake, for du har en tendens til å trekke meg ned til ditt nivå (gratulerer med det, forresten). Det er skuffende at jeg ikke har klart å holde det, men samtidig er det vanskelig å holde kjeft når en til stadighet blir konfrontert med komplett idioti.

Sånn. Anse dette som mine siste ord til deg.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jesus, for en tråd!:blink:

For det første, som kvinne føler jeg meg først og fremst støtt av hangen enkelte har til å fremstille kvinner som skjøre små porselensdukker, som får arr på sjelen om noen ser på dem.

For det andre, noen ser ut til å glemme at det er snakk om individer. Det er forskjeller både innen modningsnivå, ønsker, behov og kjemi. Aldersforskjell er ikke et problem i seg selv, om de to det gjelder har det bra med hverandre, respekterer hverandre og trives sammen. Jeg har sett flere forhold med en relativt stor aldersforskjell, både de hvor hun er yngst og de hvor han er det, som funker fint.

For det tredje, Hesus Kristis, the mannehat...!:ninja: Snakk om dobbeltmoral, mistenkeliggjøring, latterliggjøring og generelt drittpreik! Og argumentet med at en eldre kvinne kan forlyste seg med en 18 år gammel fyr, mens en eldre mann som vil ha en 18 år gammel jente er et utskudd som vil ødelegge henne, faller selvfølgelig på sin egen manglende logikk. I tillegg til at dobbeltmoral lukter.

TS: ingen kan dømme deg, til tross for at mange her gjør det. Det er lov å ha preferanser. Og om du og ei 19 år gammel jente faller for hverandre og har det bra sammen? Kjør på. Drit i hva folk og fe måtte mene.

• Liker 11
Gjest Maruwan
Skrevet

For det første, som kvinne føler jeg meg først og fremst støtt av hangen enkelte har til å fremstille kvinner som skjøre små porselensdukker, som får arr på sjelen om noen ser på dem.

For det andre, noen ser ut til å glemme at det er snakk om individer. Det er forskjeller både innen modningsnivå, ønsker, behov og kjemi. Aldersforskjell er ikke et problem i seg selv, om de to det gjelder har det bra med hverandre, respekterer hverandre og trives sammen. Jeg har sett flere forhold med en relativt stor aldersforskjell, både de hvor hun er yngst og de hvor han er det, som funker fint.

For det tredje, Hesus Kristis, the mannehat...!:ninja: Snakk om dobbeltmoral, mistenkeliggjøring, latterliggjøring og generelt drittpreik! Og argumentet med at en eldre kvinne kan forlyste seg med en 18 år gammel fyr, mens en eldre mann som vil ha en 18 år gammel jente er et utskudd som vil ødelegge henne, faller selvfølgelig på sin egen manglende logikk. I tillegg til at dobbeltmoral lukter.

TS: ingen kan dømme deg, til tross for at mange her gjør det. Det er lov å ha preferanser. Og om du og ei 19 år gammel jente faller for hverandre og har det bra sammen? Kjør på. Drit i hva folk og fe måtte mene.

My rescue princess :rodmer: Takk for at du snappa meg ut av et gryende kvinnehat.

• Liker 1
Skrevet

Dette var godt å lese.

TS:

:sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

Gjest Vampen
Skrevet

My rescue princess :rodmer: Takk for at du snappa meg ut av et gryende kvinnehat.

Null stress, KG kan få hvem som helst til å hate både sitt eget og det motsatte kjønn til tider.:lur:

Min teori er at det er en del her inne, menn og kvinner, som har ekstremt dårlige og/eller få erfaringer med både forhold og det motsatte kjønn. Det viser seg i form av et heller forkvaklet syn på disse tingene. Bitterhet, hat, egenkomponerte teorier og en dose urealistiske forestillinger og krav i en vakker suppe. Det ser man både i denne tråden og andre. Det er først og fremst trist for dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Godt innlegg, og tatt for støtten :)

Skrevet

Null stress, KG kan få hvem som helst til å hate både sitt eget og det motsatte kjønn til tider.:lur:

Min teori er at det er en del her inne, menn og kvinner, som har ekstremt dårlige og/eller få erfaringer med både forhold og det motsatte kjønn. Det viser seg i form av et heller forkvaklet syn på disse tingene. Bitterhet, hat, egenkomponerte teorier og en dose urealistiske forestillinger og krav i en vakker suppe. Det ser man både i denne tråden og andre. Det er først og fremst trist for dem.

Støtter den teorien.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg ser ned på de som knuller rundt. De som har erfaring med tidligere kjærester ser jeg ikke ned på, men jeg er heller ikke redd for dem.

Så du er liksom ikke bedre enn noen?

Hvor har jeg sagt at jeg er bedre enn noen?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor er det ødeleggende dersom han er en seriøs og bra mann? Hater å gulpe opp andres argumenter, men det var et bra ett her tidligere i tråden som du galant har hoppet over.

Hvorfor er det mindre ødeleggende for jenta å bli sammen med en hormonforstyrra 18 åring enn en seriøs og trygg 30 åring?

Skal si! Det var rette rævva som feis. Både du og Bettys argumentasjon i denne tråden er jo så gjennomsyret av mannehat at en nesten ikke skulle tro det fantes sånne damer i dette landet. Masse mas og oppdiktede argumenter om "ødelegging av liv", "utnyttelse" og gud vet hva. Det virker ikke som dere i det hele tatt evner å ta inn over dere at også en mann kan være genuin.

Kanskje du ikke skal lese innlegg med mannehatbrillene? jeg har ikke sagt en gang at jeg hater menn her inne. Jeg snakker generelt om at det er galt at BÅDE godt voksne kvinner som menn flyr etter tenåringer. Men du er fast bestemt på at dette er mannehat. Jaja deg om det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor er det ødeleggende dersom han er en seriøs og bra mann? Hater å gulpe opp andres argumenter, men det var et bra ett her tidligere i tråden som du galant har hoppet over.

Hvorfor er det mindre ødeleggende for jenta å bli sammen med en hormonforstyrra 18 åring enn en seriøs og trygg 30 åring?

Skal si! Det var rette rævva som feis. Både du og Bettys argumentasjon i denne tråden er jo så gjennomsyret av mannehat at en nesten ikke skulle tro det fantes sånne damer i dette landet. Masse mas og oppdiktede argumenter om "ødelegging av liv", "utnyttelse" og gud vet hva. Det virker ikke som dere i det hele tatt evner å ta inn over dere at også en mann kan være genuin.

18 år gamle gutter er ikke hormonforstyrra. De er ferdige med puberteten da

Gjest BettyBoop
Skrevet

Dette var godt å lese.

TS:

:sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

Tydeligvis er du bare ute etter sex med disse unbgjentene. Ekkel er du. Stakkars nittenårige jente som blir utsatt for deg. og grunnen til at du nesten ikke har hatt kjærester før betyr vel at du ikke ser så himla bra ut heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...