Gjest Maruwan Skrevet 20. juni 2012 #581 Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes ikek det er noe verre å minne deg på dine egne ord og motiver når det kommer til kvinner, enn at du kaller damer som har andre meninger enn deg for hurpe. Fei for din egen dør og du har seriøst noen holdninger til kvinner som du må jobbe med. Jeg har ikke kalt noen for hurpe fordi de har andre meninger enn meg. Jeg kalte noen ei hurpe fordi hun oppførte seg som ei hurpe mot meg og deretter kalte hun en annen bruker for "pyse" fordi han er en mann som er usikker på sin egen seksualitet. Igjen så fortsetter du med din uærlige fremstilling av virkeligheten, og det forundrer meg ikke om du nok en gang løper til moderator og får meg utestengt. 3
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #582 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har ikke kalt noen for hurpe fordi de har andre meninger enn meg. Jeg kalte noen ei hurpe fordi hun oppførte seg som ei hurpe mot meg og deretter kalte hun en annen bruker for "pyse" fordi han er en mann som er usikker på sin egen seksualitet. Men hvordan kan du forsvare at en voksen mann som er usikker på egen seksualitet skal renne etter uerfarne tenåringer? Ser du ikke hvor ødeleggende det kam bli for en tenåringsjente? Kan du ikke for en gangs skyld glemme at du er en mann og heller være et menneske? Igjen så fortsetter du med din uærlige fremstilling av virkeligheten, og det forundrer meg ikke om du nok en gang løper til moderator og får meg utestengt. Hvis du har vært utestengt en gang, så er ikke det mitt verk.
Gjest Katten. Skrevet 20. juni 2012 #583 Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes ikek det er noe verre å minne deg på dine egne ord og motiver når det kommer til kvinner, enn at du kaller damer som har andre meninger enn deg for hurpe. Fei for din egen dør og du har seriøst noen holdninger til kvinner som du må jobbe med. Right back at ya, for du har seriøst noen holdninger til menn som du må jobbe med. 5
mammamora90 Skrevet 20. juni 2012 #584 Skrevet 20. juni 2012 Hehe, dette minner meg om da jeg var 17/18 år, jeg ville helst ha en mann i 25 -29 års alderen, fordi jeg tenkte at de sikkert var modnere og mer seriøse og sikkert var klar til å slå seg til ro Jeg fant ut at alder betyr ikke så veldig mye i forhold til det, og egentlig er jo det ganske logisk. En mann som er 29 år og ikke er klar til å slå seg til ro enda, går kanskje som du, på yngre jenter for å unngå alt for store forpliktelser, fordi han tenker at de fleste jenter i den alderen sikkert ikke er ute etter noe slikt selv enda.. Mens jenter som meg tenkte omvendt om menn, at de sikkert er som meg klar til disse tingene jeg tenkte ikke på at hvis mennene var interessert i de tingene der, hadde de kanskje ikke sjekket opp 18 åringer 1
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #585 Skrevet 20. juni 2012 Right back at ya, for du har seriøst noen holdninger til menn som du må jobbe med. Etter og ha diskutert med dere er noen illusjoner borte ja.
Gjest Maruwan Skrevet 20. juni 2012 #586 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Men hvordan kan du forsvare at en voksen mann som er usikker på egen seksualitet skal renne etter uerfarne tenåringer? Ser du ikke hvor ødeleggende det kam bli for en tenåringsjente? Hvorfor er det ødeleggende dersom han er en seriøs og bra mann? Hater å gulpe opp andres argumenter, men det var et bra ett her tidligere i tråden som du galant har hoppet over. Hvorfor er det mindre ødeleggende for jenta å bli sammen med en hormonforstyrra 18 åring enn en seriøs og trygg 30 åring? Kan du ikke for en gangs skyld glemme at du er en mann og heller være et menneske? Skal si! Det var rette rævva som feis. Både du og Bettys argumentasjon i denne tråden er jo så gjennomsyret av mannehat at en nesten ikke skulle tro det fantes sånne damer i dette landet. Masse mas og oppdiktede argumenter om "ødelegging av liv", "utnyttelse" og gud vet hva. Det virker ikke som dere i det hele tatt evner å ta inn over dere at også en mann kan være genuin. Endret 20. juni 2012 av Maruwan 2
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #587 Skrevet 20. juni 2012 Hvorfor er det ødeleggende dersom han er en seriøs og bra mann? Hater å gulpe opp andres argumenter, men det var et bra ett her tidligere i tråden som du galant har hoppet over. Hvorfor er det mindre ødeleggende for jenta å bli sammen med en hormonforstyrra 18 åring enn en seriøs og trygg 30 åring? Det er ingenting ved TS eller dere andre som forsvarer det her som får meg til å tro dere er seriøse og trygge. 1
Gjest Maruwan Skrevet 20. juni 2012 #588 Skrevet 20. juni 2012 Det er ingenting ved TS eller dere andre som forsvarer det her som får meg til å tro dere er seriøse og trygge. Det var det beste du kunne komme på? Da takker jeg for meg. I fremtiden skal jeg ha betalt støttekontakt-takst for i det hele tatt å kommunisere med deg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #589 Skrevet 20. juni 2012 Det var det beste du kunne komme på? Da takker jeg for meg. I fremtiden skal jeg ha betalt støttekontakt-takst for i det hele tatt å kommunisere med deg. Ja, ja, var liksom det der det beste du kunne komme opp med når du rann tom for argumenter altså.
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2012 #590 Skrevet 20. juni 2012 Åh, var det derfor? Tror du skal lese tråden en gang til, uten feminist-brillene denne gangen. Åhåhå, kjære deg. Man er ikke feminist bare fordi man noen ganger tar kvinnene i forsvar. Og hvis du leser alle mine svar her, så ser du også at jeg nevner at jeg tenker helt likt når det kommer til eldre kvinner som går etter smågutter. Å kalle folk for feminist av disse grunner, er forbanna idioti, og viser kun at du er elendig i din argumentasjon.
Gjest Maruwan Skrevet 20. juni 2012 #591 Skrevet 20. juni 2012 Åhåhå, kjære deg. Man er ikke feminist bare fordi man noen ganger tar kvinnene i forsvar. Og hvis du leser alle mine svar her, så ser du også at jeg nevner at jeg tenker helt likt når det kommer til eldre kvinner som går etter smågutter. Å kalle folk for feminist av disse grunner, er forbanna idioti, og viser kun at du er elendig i din argumentasjon. Hadde du rett i din påstand eller hadde du feil i din påstand om at jeg kalte noen for hurpe fordi de var uenig med meg? Enkelt spørsmål.
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #592 Skrevet 20. juni 2012 Hadde du rett i din påstand eller hadde du feil i din påstand om at jeg kalte noen for hurpe fordi de var uenig med meg? Enkelt spørsmål. Enkelt å svare på. Du er hurtig til å komme med personangrep når folk er uenige med deg. Du slettet hurtig det sprengte du skrev til meg i går. Takk og lov for det.
Gjest Maruwan Skrevet 20. juni 2012 #593 Skrevet 20. juni 2012 Enkelt å svare på. Du er hurtig til å komme med personangrep når folk er uenige med deg. Du slettet hurtig det sprengte du skrev til meg i går. Takk og lov for det. Ikke bland deg. Spørsmålet var åpenbart ikke til deg.
Gjest "gjest" Skrevet 20. juni 2012 #594 Skrevet 20. juni 2012 Ikke bland deg. Spørsmålet var åpenbart ikke til deg. Du blander deg da du også når innlegg liksom går i din favør.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #595 Skrevet 20. juni 2012 Poenget er jo at mange 18-åringer ikke vet hva som er bra for de!!! Man skulle tro at en 29-åring visste dette. Faen ikke rart verden er gal. Så du mener myndighetsalderen er for lav? Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111
melly666 Skrevet 20. juni 2012 #596 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Åhåhå, kjære deg. Man er ikke feminist bare fordi man noen ganger tar kvinnene i forsvar. Og hvis du leser alle mine svar her, så ser du også at jeg nevner at jeg tenker helt likt når det kommer til eldre kvinner som går etter smågutter. Jeg vil ikke kalle "ingen 18-21 åringer er modne nok til å selv velge om de vil date en 29-åring" forsvar av kvinnen akkurat. De er myndige - de klarer å tenke og passe på seg selv. Og igjen - ingen har snakket om utnytting. Det dreier seg om en i slutten av 20-årene som vil ha et seriøst forhold med en i begynnelsen av 20-årene. Endret 20. juni 2012 av melly666 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #597 Skrevet 20. juni 2012 Men hvordan kan du forsvare at en voksen mann som er usikker på egen seksualitet skal renne etter uerfarne tenåringer? Ser du ikke hvor ødeleggende det kan bli for en tenåringsjente? Ødeleggende ja... Kvinner skal alltid ha noe å skylde på. Hvorfor må dere alltid ta offerrollen? Jeg har aldri hørt en mann legge skylden på damer fordi han har problemer etter å ha vært i et forhold, selv om damer trolig ødelegger like mange menn som omvendt. Dere elsker jo å bli forført og bli tatt med storm, men det må være mulig å ta litt ansvar for egne valg. Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0 1
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2012 #598 Skrevet 20. juni 2012 Jeg vil ikke kalle "ingen 18-21 åringer er modne nok til å selv velge om de vil date en 29-åring" forsvar av kvinnen akkurat. De er myndige - de klarer å tenke og passe på seg selv. Og igjen - ingen har snakket om utnytting. Det dreier seg om en i slutten av 20-årene som vil ha et seriøst forhold med en i begynnelsen av 20-årene. Trådstarter har sagt at han kan bli sammen med 17-åringer, så nei, dette handler ikke om en 29-åring som vil bli sammen med en i begynnelsen av 20 årene. Hadde det handlet om det som du sier, så hadde jeg ikke reagert i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #599 Skrevet 20. juni 2012 Menn legger ikke skylden på damer fordi mannen skal være in contro. Kvinner er mer følelsesstyrte, og da er det mannen sin skyld når henne blir ødelagt. Mannen tok ikke godt nok vare på henne. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2012 #600 Skrevet 20. juni 2012 Hadde du rett i din påstand eller hadde du feil i din påstand om at jeg kalte noen for hurpe fordi de var uenig med meg? Enkelt spørsmål. Muligens feil. Men du uttrykker en viss fornærmelse eller bitterhet i måten du svarer folk du er uenige med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå