Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Over alt. På bussholdeplassen, på kjøpesentere, på trening, på Sukker...

Det kan tenkes at jeg vil ha barn etter hvert. Men ikke før om en del år. Og det gjelder vel for de fleste jenter 19-21.

Jeg har ingen planer om å bytte henne ut. I utgangspunktet vil man jo at et forhold skal vare lengst mulig. Jeg har i hvert fall aldri tenkt sånn "kan jo bli sammen med henne, og slå opp etter et par år".

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Jaha. Hva skal du gjøre når hun begynner å forfalle som du sier? Tvinge henne til å få utført plastisk kirurgi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BB, du har misforstått hele tråden. At hun ser ung og fresh ut er en bonus, men det er ikke først og fremst derfor jeg vil ha unge jenter.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

BB, du har misforstått hele tråden. At hun ser ung og fresh ut er en bonus, men det er ikke først og fremst derfor jeg vil ha unge jenter.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Vi har ikke misforstått en skit. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

BB, du har misforstått hele tråden. At hun ser ung og fresh ut er en bonus, men det er ikke først og fremst derfor jeg vil ha unge jenter.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det samsvarer ikke med alt du sa om at jenter på din alder som ser bra ut ikke er bra nok for deg fordi de visstnok har for mye erfaring pluss at du anklager de alle for å ha pult rundt.

Det samsvarer heller ikke med at stygge mennesker som er i forfall, noe de etter din mening er når de er over 25, ikke er verdt å bli glad i.

Jeg tror du ser på det som mer enn en bonus jeg du gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samsvarer med alt.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det samsvarer med alt.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Eh nei. Du ser det ikke som en bonus med en 19 åring med bra kropp. Du vil ikke ha noen som er eldre fordi du mener de er stygge.

med de sjuke holdningene du har kommer du til å dumpe dama di når de ikke lenger innfrir dine krav. Du sier det ikke kommer til å skje, men både du og jeg vet at det er løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser det ikke som en bonus med en 19 åring med bra kropp. Du vil ikke ha noen som er eldre fordi du mener de er stygge.

Løgn. Jeg skrev allerede tidlig i tråden hvorfor jeg vil ha unge jenter. At de ser ekstra bra ut er en bonus.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Løgn. Jeg skrev allerede tidlig i tråden hvorfor jeg vil ha unge jenter. At de ser ekstra bra ut er en bonus.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det plager meg egentlig litt at du tar alle unge jenter i samme båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar dem ikke i samme båt. Les tråden, så vil du se at jeg skriver ganske spesifikt hvilke jenter jeg vil ha.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg tar dem ikke i samme båt. Les tråden, så vil du se at jeg skriver ganske spesifikt hvilke jenter jeg vil ha.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det er nettopp det jeg har gjort. Jeg har lest stort sett alt du har skrevet, og jeg ser ingenting annet enn at de fra 19-21 virker "hellig" for deg, og at du fremstår som en person som dømmer ut fra alder alenë.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tar dem ikke i samme båt. Les tråden, så vil du se at jeg skriver ganske spesifikt hvilke jenter jeg vil ha.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Pha. Du sa at alle på 18 år så bra ut uansett hvordan de så ut. med andre ord du syns unge jenter ser bra ut BARE fordi de er unge, mens eldre jenter på din egen alder ikke ser bra ut nettopp pga deres alder. Det er fokuset på alder som plager meg her. De må liksom være fra 17-21 hvis ikke er de for gamle. Jeg husker det du skriver så ikke prøv å nekt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva så da om han liker yngre damer? jeg liker eldre menn. Jeg er selv 25 og kanskje for "gammel"for trådstarter, men det er jo ikke han jeg vil ha hvis ikke han vil ha meg.

Samme som menn som elsker blondiner, ok, jeg er brunette, men jeg vil ikke være med en som elsker blondiner, fordi jeg er ikke blond selv, og ater en gang: det er jo ikke han jeg vil ha hvis ikke han vil ha meg.

og alle dere kvinner i 30 årene som går bananas over dette: slapp av,dere er yngre jenter med tanke på menn i 40 og 50 årene. Noen menn i 40 og 50årene i dette landet vil også prøve seg på jenter i alderen 20-30år,men cmon son, be realistic sier jeg bare.

Jeg foretrekker menn i 30-40års alderen,skal alle 20år gutta hate meg for det da?Nei,kos dere med 16åringene og la meg være i fred.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

OT: hvordan i all vide verden tar man alle i samme båt? Hva betyr det? Er det en blanding av å være i samme båt, sette folk i bås og skjære alle over én kam? Eller går man fysisk rundt på en båt og tar folk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler sammen alle unge jenter på en båt og knuller dem på dekk :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

hva så da om han liker yngre damer? jeg liker eldre menn. Jeg er selv 25 og kanskje for "gammel"for trådstarter, men det er jo ikke han jeg vil ha hvis ikke han vil ha meg.

Samme som menn som elsker blondiner, ok, jeg er brunette, men jeg vil ikke være med en som elsker blondiner, fordi jeg er ikke blond selv, og ater en gang: det er jo ikke han jeg vil ha hvis ikke han vil ha meg.

og alle dere kvinner i 30 årene som går bananas over dette: slapp av,dere er yngre jenter med tanke på menn i 40 og 50 årene. Noen menn i 40 og 50årene i dette landet vil også prøve seg på jenter i alderen 20-30år,men cmon son, be realistic sier jeg bare.

Jeg foretrekker menn i 30-40års alderen,skal alle 20år gutta hate meg for det da?Nei,kos dere med 16åringene og la meg være i fred.

:)

Syns du alle eldre menn ser bra ut kun pga deres alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at alle på 18 år så bra ut uansett hvordan de så ut.

Løgn.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å bli penere utover 20 åra enn man var når man var nitten. jeg er penere nå og får mer oppmerksomhet fra menn enn da jeg var 19 hvordan forklarer du den?

Forklaringen er enkel: selvbedrag. Har du ikke lagt merke til at så godt som alle middeladrende (over30) kvinner som uttaler seg om spørsmålet, tror ( eller gjerne vil tro) at de ser yngre ut enn de er? Utsagn av typen: " jeg må vise leg på polet", "i vår slekt ser kvinnene ut som om de er i 20- åra når de har passert 40", " jeg er så veltrent at min fysiske alder ifølge fastlegen er 25" og så videre ad nauseam. Dette er selvfølgelig sludder, og handler primært om ønsketenkning. Det samme gjelder alle de narraktige mannfolka, på 40+ som springer etter jenter på døtrenes alder. Stikk fingeren i jorda, og møt alderen med verdighet, det kler både kvinner og menn langt bedre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg samler sammen alle unge jenter på en båt og knuller dem på dekk :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det hørtes faktisk slik ut, og det fikk meg til å lure på om jeg hadde gått glipp av noe her!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...