Kipa Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #121 Del Skrevet 17. mars 2004 Vært og satt inn resten i skap og skuffer. Og så støvsugd og gått tur med Ludde og Lukas og mamma. Sene kvelder, men nå er det liiiike før. mannen sa, hmm nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre i morgen..det meste er gjort som han kan. Vi venter bare på elektriker og rørlegger skal gjøre seg ferdig. Og så tamtaratam!! Så i morgen kommer mannen hjem etter jobb for første gang siden Lukas ble født...og vi skal spise taco og gå en tur hele familien....Og snart kan vi gjøre det hver dag. Åååååå det skal bli så BRA!!! Nå er jeg trøtt, men på en god måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 17. mars 2004 Må vente på at vannet blir kaldt så jeg kan blande mat til i natt...glemte det jeg..Og glemt å bade lille venn også..vi driver litt sånn omsorgssvikt om dagen... Men han ler og er glad fordet han! Har tulla og tøysa og ledd velidg mye i dag, og ler like gjenre til mormor som til oss og til venninne M- deilig a t han er så sosial! Og i morgen er det babysang, gleder meg så, det var en så positiv opplevelse!! Og i morgen skal vi være familie!! Hurra livet er HERLIG!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. mars 2004 #123 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei du! En snikleser titter fram og sier hei!! Vet du, det burde vært en lov mot at sååå søte små gutter skulle få være avatarer her inne... Jeg kjenner eggstokkene mine danser salsa her inne når jeg ser på Lukas - sååå søøøøøt han er!!!! Håper du trives i Drammen - jeg har bodd der i 1,5 år jeg også! (på Oslo-siden av den gamle politistasjonen, hvis det sier deg noe?) Håper det blir bra å være familie - JEG VIL OGSÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 18. mars 2004 #124 Del Skrevet 18. mars 2004 Tamtaratam - jeg synes jeg kjenner stemningen og lettelsen under den taco-middagn, altså! Endelig skal dere dele større deler av hverdagene sammen, det er jamen på tide! Kan tenke meg at det føles godt å flytte inn i helt nye skuffer og skap! Kos deg på babysang i dag, sammen med din bittelille, skjønne pave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. mars 2004 #125 Del Skrevet 18. mars 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 18. mars 2004 Hi- hi..*stolt mamma* det er jammen meg koselig å høre så fine ting om sitt eget barn. og jeg er enig jeg, Imari. Hyggelig med nye gjester i dagboka foresten, og morsomt å vite at det er sniklesere her... Om du ser meg i byen får du si hei da. jeg er jo i albumet så du vet hvordan jeg ser ut ...og Lukas også. Har en lys og mørk grå vogn...og ligner litt på en karius med barnevogn Mannen mater defor snek jeg meg inn her. Skal spise taco, men så fant Lukas ut at han ville ha mat først..og det får han jo! Min bittelille pave har kost seg på babysang ja, Havsulen! Det må du og gå på når den tid kommer!! Anbefaler det til alle jeg. har kjøpt han en lyseblå vest i dag, for han er 2 måneder!! Vi skal i bursdag på søndag,, ut å spise fint..og da må jo også han pynte seg!! Takk for blomst, Jinx! Nå kom rapen.... og vi skal spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2004 #127 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei og takk for hyggelig hilsen! Høres ut som det går bare fint med dere og lilleprinsen. Skal vel bli godt å få flytta inn og bli en "famile" på ordntlig?? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 18. mars 2004 på tirsdag skal vi flytte..IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mars 2004 #129 Del Skrevet 18. mars 2004 :hår: :hår: Det er ikke lenge til det!! Det lir jo bar eutrolig spennende!!! Åh jeg er litt sånn misunnelig på dere... Nattaklem fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 18. mars 2004 klem tilbake, Magnhild og Pondusa også. http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p....php?ppuser=208 sjekk den nydelige gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg vil at det skal være en link som det står bilder på i signaturen...men hvordan gjør jeg det da....Det er den som er over, men det kan jo ikke stå sånn... :klø: HJELP datakyndige kvinner........ GOd natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mars 2004 #132 Del Skrevet 18. mars 2004 Bilder Sånn skal det skrives. Natta!! Og du har en utrolig skjønn gutt!!! igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. mars 2004 #133 Del Skrevet 19. mars 2004 Åh, flytt på tisdag... Så härligt för er. Det måste vara skönt att äntligen få flytta in i huset dumma grannar... och få vara på samma plats hela familjen. För visst lär det vara jobb kvar på hus och med möblering, tavlor, gardiner, upppackning och allt sånt. Men nu är ni snart i eget hus... Lycka till med flytten Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. mars 2004 #134 Del Skrevet 19. mars 2004 Endelig helg.. Å siste helgen Kipa og familie bor i leiligheten Jippi jej jej !! Håper ikke det blir bare stress i helgen, og at dere får tid til familie hygge Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 19. mars 2004 møkkarørlegger som ikke kan komme når han har lovet... :evil: pga han kan det hende vi blir forsinket...ja, ja de som venter på noe godt osv..Bare vi rekker å få flytt inn så vi får vasket ut her. Har jo ikke leil. lenger enn ut mnd.... Nå; IDOL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mars 2004 #136 Del Skrevet 20. mars 2004 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg inne hos deg (har ikke fått kikket så masse uten nett - og nå med modem - og må ta det bit for bit...) :D Jeg er så misunnelig at det kan ikke beskrives med ord! Det må være ufattelig deilig å flytte inn i noe som er helt nytt og helt perfekt! Hvor mange rom? Hage? Lenge siden jeg har sett bilde av huset nå... Det må da bli merkelig å se mannen sin igjen!? Blir vel som å starte et nytt liv med en fremmed!? ...nesten! Tusen takk for alle god-ord og kjempekoselig fredagsmail. Du er herlig! Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 20. mars 2004 Lukas er mere trøtt enn meg om natten han.. og det går flere og flere timer mellom hver gagn han skal spise. Spiste i går halv tolv og våkna nå for en liten stund siden. Egentlig bare grynta- men siden jeg ikke vil vekke mannen tok jeg han opp, da våkna han jo orntli'..og sulten!!! - kan hende han snart slutter med natt- spising, men en gang om natten fra han ble født omtrent er ikke ille!! Takk for god ord, Furstina, Jinx og Lillen! I dag skal vi tidlig på huset, og jeg og Lukas skal også være der hele dagen... Har ikke så mange nye bilder...skal se hva jeg finner. Ta nye i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mars 2004 #138 Del Skrevet 20. mars 2004 Du plasserte aldri bilde-linken i signaturen din...!? [url=http://album.kvinneguiden.no/showgallery.php?ppuser=208]Mitt album[/url] Du har en nydelig gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mars 2004 #139 Del Skrevet 20. mars 2004 Håper du har en flott lørdag Kipamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. mars 2004 #140 Del Skrevet 20. mars 2004 Nå er helga godt på hell da, men ønsker deg i alle fall en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg