Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Har vasket nytt bad i dag...blir fint ja! :)

La inn bilder men noe ble galt, så de kommer ikke opp. Og nå har jeg kopiert det lillen skrev så jeg har det i sign. men jaggu er jeg så dum at det andre ble borte. Så snille Lillen eller andre... nøyaktig hvordan gjør jeg det igjen...det skal stå Kipa's nye liv med lille Lukas

har kost oss med å fyre på den nye peisen i den nye stuen, i gamle plastikk stoler.. :ler:

Nå er det middag, og vi er litt slitne, i morgen skal vi på Holmen fjordhotell i 60 års dag. Og Lukas og! Blir koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er utrolig hva litt søvn kan gjøre..se nå klarte jeg det, jej :roll: ..med masse hjelp da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my...

:hoppe:(<-- egentlig sint smiley, som tramper i det nye gulvet til Kipa...)

Jeg og vil ha det sånn! :sinnatagg:

:flekke::sjokkert::Hehe: :-D :grinele: :hjerter2: :briller::klappe:

Jeg blir helt gal! :roll:

Og så glassbyggesten på badet... :hjerter2:

Og fint og lyst kjøkken... :hjerter2:

Og peis... :hjerter2:

Som dere har innviet... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Lykke til med flytting i morgen.

Skulle vaske lammeskinnet mitt fra Ikea i går: Ludde heter det... :ler:

Så da tenkte jeg på deg og bissevovven... :wink:

Herlige bilder i eget album.

Kjøkkenet var så lyst og trivelig.

Lukas er og forblir en skikkelig god-gutt... :hjerter2:

Misunner deg der...

Samboer holder på med bildene.

Han skal hjelpe meg med litt dippedutter...

Jeg er enda mer håpløs enn noen andre... :oops:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H E R L I G E bilder Kipa :blomst_opp:

Lykke til med flytting..

Du blir vel noen dager uten nett nå da ??

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på farta til byen en stund nå..men kommer meg aldri avgårde...Lukas sulten, Lukas bade, Kipa sulten, Kipa dusje, sinna, Lukas sulten, glemt å vaske opp bla bla bla...

og vips var klokka halv to gitt!! :o

Skal kjøpe persienner og rullgardin ordne ditt & datt....på tide og gå kanskje da... :ler:

Lukas er forkjøla igjen, sååå tett, og mamma'n og pappa'n er mer våkne enn han om natten... :-( han merkes ikke i humøret selv om han plages. GOD gutten vår!! :hjerter:

Ja, vi gleeeder oss til å flytte inn!!! :hoppe:

Klem til Lillen, Mayamor og Jinx. Lillen; dataljer om hus ..kommer senere....

Nå må vi gå..før alt stenger... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant- men det er som regel fine dager da... :) selvom alt går så fort- VIPS så var klokka...er blitt det nye utrykket mitt. Oi er det nyheter allerede liksom.. :roll:

Har ordna" 100 ting."..kjøpt persienner og rullgardin, stabler under vogna og durer rundt- litt av et syn.. :ler: Henta bok- pakke til Lukas på posten og en pakke til, kjøpt cd til å brenne alle bilder på, må ha back up nå som vi flytter alt, kjøpt dorullholder, knagger og håndkleholdere .. og handla litt. Og ikke hjemme før fem. Lukas sulten og der var klokka kvart på sju gitt. Nå skal vi bare kose oss. Mamma er og vasker, mannen ordner små detaljer ..jeg skal være her med Lukas, som er tett som bare det, snørra spruter når han nyser- men like blid...hadde ikke jeg vært... :oops:

Lukas har sovet i vogna mens mamma'n har shoppa seg blakk..så nå er han klar for masse kos og lek! :danse:

Er litt glad for å være hjemme, er så mye jeg vil se på tv...tv slave har jeg blitt... :sjenert: Det er nymalte lister så vi kan ikke være der med Lukas og det passer meg bra- i dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå flytter vi.....Blir uten data en stund og det kunne ta opptil en uke før vi kommer inn på nettet igjen...... :-x

får vel klare meg uten.

Ciao, sees i mitt nye hjem!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk:

Håper det ikke er nextgentel som har sagt en uke,

for da blir det vel tre... :roll:

Gleder meg masse til du er tilbake!

Og da kommer det forhåpentligvis også flere bilder... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, lykke til med flyttinga! Vil se masse bilder av ferdig innreda nytt hus etterpå :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...