Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Det blir Skagen, i uke 31 med mamma + hennes mann, svigers og meg, mannen og Lukas- den lille familen :hjerter: Gleder meg, har leid et hus med tre soverom fin hage og alt ekstra, kun 3500 inkl. strøm. WOW, for et kupp!!! :tommelsmil:

Har gjort rent nok for i dag. Skulle til byen og ordne ditt og datt..men Lukasen er blitt så forkjøla, er litt litt pjusk og grinete. Han sovna i vuggen og sover og sover.... :Gjesp: Lar han sove, er ikke lett å være liten.... :klem:

Det regner, passer jo ikke helt inn i planen min om å beise huset...og sikkert ikke i mannen sin plan om å støpe og lage trapp opp til 2. etg p garasjen... :roll: Men i går lysnet det utover ettermiddagen, håper det gjør det i dag også. da blir det på med maleklærne som er full av flekker. Tilogmed i skrittet... :oops: :hoho:

Lukas våkner...!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suser innom med en hei-på-deg-også :klem:

Håper du får pent vær til å male i, vi hadde sol fra skyfri himmel og 21 grader i dag vi!!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med da vel, Jinx!! heller deg og gutta enn svigers... :sjarmor:

Jippijej..på fredag blir det fest!!! Lønningspils og jeg skal være med, mor skal drikke vin..... :perebrus: håper det er fint vær så vi kan sitte ute. Skal teste ut " glass" :danse:

Heier på Margareth!!

Har vært og henta vogna, nytt understell og ny kallesje. Det var noe annet enn den drittvogna jeg fikk låne ja..Men så har telefonen min konka... :roll: måtte in på service, så jeg har en dritt mobil nå...

ellers er livet topp!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er litt lite i dagbøkene om dagen og din dagbok er det jo kjempelenge siden jeg har vært i så det ble litt lesing.. Høres ut som dere har det så utrolig koselig!! Nytt hus, ny baby og alt. Er ikke mye som kan være galt da.. Blir nesten som oss det.. Bare at vårt lille knøtt nok rekker å bli 3 måneder før huset er ferdig.. Pytt :D

En stor søndagsklem til deg og Lukas :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du stikke rinnom , Meta!

- jo vi har det bra...! :D

men Ludde har det ikke så bra, nok en gang har en slem hund bitt han og det ble et åpent hull... :-( Han har vært hos veterinæren og fått antibiotika, hun ville ikke sy... :roll: Han vil så gjerne sleike og klør, men det får han jo ikke. stakkar vofsen min!!! :veldigsur:

Vi har vært så flinke i helgen! :klappe: Har fått malt masse og lagt stein foran og rundt huset. Ble så fint. Døren har komet og er satt inn, den er grønn, passet perfekt til fargen vi har på huset, varmhvit. Lekkert!! :enig_animasjon:

I går hadde vi besøk av T og T og lille E på 5 mnd. Hun og Lukas lå i sofaen og skravla mens vi siste is og kake....Kjempe kos med besøk!!

Lukas ville ikke sove i går kveld, for et VRÆL!! :hår: men det er vår egen feil, vi tok på pysj en stund før også satt han oppe med oss og så på gullruten til første pause. Rett fra tv til seng, ikke lurt....men det vet jeg jo... I dag fikk han litt furtelepper når jeg la han ned halv ni, men sovna etter max 5 minutter.

- sover søtt nå, smådrømmer litt, det piper der borte i senga... :hjerter:

En fin helg, med nyyydelig vær!!! :danse:

I morgen skal vi inn til byen, må kjøpe solbriller og vaskehatt til lille venn!

:kul:

Nå er det på tide med litt ryddings.... :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser Lukas ut nå... :briller:

-med en hvit vaskehatt, og brillene er dessuten mørke blå. :hjerter:

Har investert i litt sommerbodyer i dag, med det budskjettet mitt om dagen var det alt jeg hadde råd til. Mormor skal gi han en sommergarderobe når hun skal på Liertoppen i morgen...jej! :-D

- kjekt med mormorer!!!! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har arvet så mange søte sånne hele shorts & body i ett...i morgen håper jeg det er sol så Lukas kan ha på seg det. I dag har han hatt en turkis bukse + tynn body, ingen dyne -solbriller og vaskehatt- og svettet...Derfor er disse klærne nå vasket og klare for bruk. Må jo nyte sommeren!

Nå ligger han og koser med kluten sin...! For han har koseklut nemlig, vilikke ha smokk me kluter derimot, mmmm- han får lov, må jo ha noe kos! Har foresten "presentert" han for en ny leke i dag, eller arvet er den jo, men ny for han. En mamma skilpadde med en baby på slep som lager lyder når du klemmer på magen, det var stas!! :)

Sov godt, Lukas :hjerter: - Nå skal mamma støvsuge og gå tur med Ludde.

Lukas takker for hilsenen fra Imre..desverrre er han for trøtt til å svare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt at Lukas vil ha solbriller.

Kjempe tøff tenker jeg ;)

Guttene mine har kluter de også, som de må

ha foran ansiktet når de skal sove..

Jeg å ønsker meg en slik mormor som kommer

å fornyer hele garderoben :D

Mamma kan ikke kjøpe noe bare til mine,

for da må hun kjøpe til de andre 14 barnebarna også :roll:

Nå kan du sende litt solskinn ned til oss igjen..

Ble så kaldt her i dag..

Huff.. Syns fryktelig synd på Ludde gutt :trøste:

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mormor som hjelper til, og blir satt pris på!

Så fantastisk med Skagenplaner! Det er jo et nydelig sted! Åh...dere kan spasere på den nydelige stranden og drikke kaffe i bakgården på Brøndums hotell, og gå på maleriutstillinger og... kose dere! :hoppe:

Dere er flinke til stadig å ordne i huset, må jeg si! Det er jo ikke lenge siden dere flyttet inn, også er det så mye som er klart allerede - høres kjempefint ut!

Det gjør varme tropenetter også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vaskehatt? :nisse::roll:

Og hvilken farge har huset utvendig...egentlig?

Først sier du beising, og så sier du varmhvit...er det varmhvit beis, eller må jeg lese alt om igjen mon tro?

:tunge1:

Det høres deilig ut med skikkelig familieferie! :kose:

Håper familiene går godt sammen! :wink:

3500,- for alt? For alle? Tilsammen?

Flink oppussingsfamilie :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maling og beising går for det samme synes jeg..fargen heter varmhvit nordsjø, den er lekker, og det er sånn den er utvendig. Nå skal jeg jammen gå ut og ta et bilde av inng. partiet for å stille Lillens nyskjerrighet... :sjarmor: ! :tunge1:

vaskehatt er en tynn hatt med øreklaffer og snor til å knyte under halsen..

Jeg har en liten turner til en sønn...han har rett og slett turna seg til søvn, armer og bein og kjeften..går i ett sett, helt til det ble stille. Og nå sover han tungt. Må jo bli utslitt av sånn aktivitet..Bare så pokker at videokamera ikke er ladet... :roll: Nå ja, det var vel ikke første og siste men kanskje heller begynnelsen på en svært aktiv periode!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært så heldige og fine et helt hus en uke for 3500 med 3 soverom og ellers alt vi kan ønske oss. men det er jo uten båt da, men alikevel blir det en rimelig ferie :)

Ja, jeg og håper vi alle går godt sammen... :roll: En uke i samme hus som svigers er ikke så gøy, men vi satser på sol og varme og mye ute på stranda og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå tur med luddegutten, måtte bare innom her først...

Babysang i dag, som alltid positivt! Nå har Lukas begynt å le høyt av de ulike sangene og kjenner dem så godt igjen, bare jeg sier "bomchika"..så ler han... :ler:

Lukas sover godt i sengen sin, ingen problem med legging i dag. Fikk bade først og så litt mat og så natti natt..litt surmunn, men før han fikk begynt å klage..sovnet han :hjerter:

jeg gleder meg til i morgen, vi skal på maifest i bhg'en. Gleder meg til å vise min lille skjønning til alle foreldrene, gleder meg til å prate med foreldrene igjen og å se barna og de jeg jobber sammen med og være sammen med alle sammen! :Nikke:

Har lagt fram litt finere klær til Lukas, mørk blå cordbukse og en matchende body.

HIPP HURRA! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sikker på at dere koooser dere godt nå, sammen med kolleger, foreldre og barn...og jord og frø!

:kose:

:Hehe:bomchika :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne unger, fulle av sukker... :ler: men så søte de er. Savner dem litt ja..men så har jeg jo min egen sukkerunge!! han sov på vei til bhg'en, våkna da vi var framme halv ett, var våken og showa og flørta helt til klokka halv fire! :danse: Nå sove rhan nok e god stund.

Da jeg gikk kom to av assistentene etter meg.."vi vil ha tilbake Kipa"...hun er visst litt rotete hun som har tatt over for meg. :roll: jeg vil også tilbake til den avdelingen, vi har det så bra der!!

Det er visst stappfullt hele neste år, jeg hadde jo trodd at styrer hadde min Lukas i bakhodet, men det har hun ikke hatt... :-? så nå ser det ut til at vi kanskje ikke får plass i januar..Må ringe til henne i morgen og snakke ordentlig om det, det er jo viktig. Jeg skal ut i jobb igjen og mannen må også jobbe såklart....Litt forbannet blir man jo, siden alle andre førskolelærere har fått sine barn inn, og tilogmed fått velge avdeling.. :klø:

Ah..nyte llitt ro og fred....hadde nesten glemt hvor høyt støynivå det er...Men Lukas han synes det var morsomt han.. og da korpset spilte så lo han høyt...GO'INGEN!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det hadde kommet inn en oppsigelse i dag, så styrer holdt av plassen med en gang..og så ringte hun meg før jeg fikk ringt. Nå har Lukas bhg- plass, og 24 januar- 05 er han barnehagegutt!! :-D Pappa'n skal ta tilvenninng siden jeg er i jobb, og han har pappa- perm da.

Det er rufsedag i dag de lux, men jeg får ikke til... :sur: Lukas er ikke i form og trenger masse nærhet og kos, snørrete, tett og hoster veldig stygt.. :-?

- usj....

jeg skal ut en liten tur i kveld, pappa klarer like bra som mamma og gi trygghet og kos til puslete gutt. men jeg kommer nok hjem tidlig..ikke noe vill festing på meg nei... men et par.. glass vin, skal smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rufsedag i dag de lux, men jeg får ikke til... :sur: Lukas er ikke i form og trenger masse nærhet og kos, snørrete, tett og hoster veldig stygt.. :-?

- usj....

Slik er det vel å ha barn i barnehagen!? En forsmak for Lukas... :sjenert:

Han har tross alt ikke vært ute for de bakteriene før, og da blir man vel lett angrepet...

Angående barnehageplassen så lønnet det seg kanskje å være litt pesimistisk først :wink: Da ble jo nyheten idag enda bedre!!

GRATULERER til hele familien, men mest til Lukas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...