Kipa Skrevet 7. april 2004 Forfatter #182 Skrevet 7. april 2004 Lukas har foresten blitt så sterk og flink! Nå kan han ligge på magen og holde hodet oppe leeenge..men oi så sliten man blir av det... Noen minutter til presten kommer, så da snek jeg meg hit..Har sendt farmor avgårde med Lukas på trilletur til stan, skulle shoppe litt. Synes jeg er flink som gir så mye slipp på han...ser jo at hun blir glad for det! Han er elsket av mange det er i hvertfall sikkert! - og i morgen kommer faster og hennes barn og kjäreste også..I går hilste vi på oldeforeldrene hans, stor stas!
Jinx Skrevet 7. april 2004 #183 Skrevet 7. april 2004 Herlig å lese Kipa oppdateringer igjen Hva er faster ? Tante ? Sammenligner hele tiden Lukas med mine to, og han er jo så flink Imponert
kiri Skrevet 7. april 2004 #184 Skrevet 7. april 2004 Kiri kan ikke la være: Faster=fars søster= tante
Kipa Skrevet 8. april 2004 Forfatter #186 Skrevet 8. april 2004 Ja, i dag kommer faster- fars syster som er en ren egotripp.... alt skal dreie seg om henne, og hun er sur hvis ikke..vel, nå dreier jo det meste seg om Lukas.. Men i morgen kommer hennes tjei..og hun er så koselig, jeg gleder meg mest til å möte henne igjen... Farmor og pappa'n er i stan og ordner dåpsting, her er alt ordnet på forhånd. Vi skal ha lyseblått lokk på marsipankake..det har jeg valgt..og jeg har kjöpt lys og servietter..resten er svigers verk. Og jeg bare lar henne holde på jeg..Jo, jeg har kjöpt klär til han til etter kirken og til meg selv og mannen da... - men jeg skal dekke og pynte bordene, det har jeg bestemt! I morgen kommer også min mamma og min morfar, ikke Lukas sin morfar- og det orker jeg ikke skrive om, han har valgt å ikke komme og jeg er såklart lei meg fordet. Men det blir nok en fiiin dag!! Nå skal jeg dusje för huset inntas av hele familien igjen...
kiri Skrevet 8. april 2004 #187 Skrevet 8. april 2004 GRATULERER SÅ MYE MED NYTT SELVLAGET HUS! Ønsker deg også en riktig god påske og lykke til med dåpen. Du er veldig flink som klarer å la svigemor ordne som hun vil. Det er ikke alle som klarer det og dette er en typisk situasjon det blir konflikt av. Beundrer deg for at du takler dette så bra. GLAD PÅSKE :blomst_opp:
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2004 #188 Skrevet 9. april 2004 Innom med en liten kjapp klem fra samboers kontor. Har ikke modem enda... Kommer plutselig tilbake... Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 10. april 2004 #189 Skrevet 10. april 2004 Lykke til med dåp Gleder meg til å høre om den store dagen.. Tenker på dere !!! Klem Jinx :blomst_opp:
Kipa Skrevet 12. april 2004 Forfatter #190 Skrevet 12. april 2004 Er hjemme, og nå funker data'n. Den trengte bare en ny mus- og det har den fått og da er alt i orden. Kan'ke bruke utbrukt mus vettu.. Dåpsdagen var bare flott, og vi har fått en dag full av masse gode minner. har tatt 100..bilder+ at andre også har gjort det, digitale- venter spent på mail fra dem så skal jeg sette inn i album. Lukas fikk masse fint, Blant annet en gyngehest, sølvbestikk, sangbok og evnetyrbok, krystall bamse, sølvkniv, 2500 kr, et epletre som skal plantes i juni av faster og sambo, en tinn lysestake med inngravert nav og dato. I dag har vi bare gjort en masse fornuftig i huset, nå kommer det seg veldig!! TAKK for koselige hilsener. -Nå er jeg back for good... Men nå skal vi spise litt kveldsmat..og så lalle...
Gjest Mayamor Skrevet 12. april 2004 #191 Skrevet 12. april 2004 Vel overstått dåp, vennen. Epletre... - genial gave da... Klem fra Mayamor
havsulen Skrevet 13. april 2004 #192 Skrevet 13. april 2004 Så bra at dåpen ble en god dag! Godt at oppladingen og forberedelsene til den ikke ble bare stress, men et koselig besøk også! Kjempeflott at Lukas har et nettverk av mange som er glad i ham rundt seg. Men jeg skjønner at det må være rart å se noen trippe avgårde på trilletur med ham... Tenk: Champagne i nytt hus...
Kipa Skrevet 13. april 2004 Forfatter #193 Skrevet 13. april 2004 noen bilder fra dåpen i mitt album.. jeg er sååå trøtt i dag, lukas har sovet helt til halv åtte, er fortsatt trøtt og har mye og ta igjen etter dåp og hjemreise dag som ble to ustabile dager når det gjelder søvn for hans del...mannen gav han mat og la han igjen, så vi har ikke stått opp før halv elleve.. :oops: - men i påsken er det jeg som har stått opp om natta, enda mannen skulle- han hører han rett og slett ikke ...mens jeg derimot, et kny og mor er ute av sengen.... Har store planer om og gå en god og lang tur i dag, er så nydelig vær!! Vogna til Lukas har fått seg en smell, og kallesjen har blitt ødelagt..at det går an og ikke gjøre ting litt forsiktig da... :evil: må på service med den...og min koffert har også fått en liten skade... Også skal jeg ta 100 tlf'er for mannen om adr+ tlf forandring til hans kontakter og til bokklubber etc... Har alltids litt å gjøre..og vips er klokka halv fire og da kommer mormor, altså min mamma. Nå; frokost.....
pondusa Skrevet 13. april 2004 #194 Skrevet 13. april 2004 Ville bare inn å gratulerer med vel overstått dåp. Hørtes ut som det ble en fantastisk dag!! Håper dere har det fint i nyhuset!! *drømmer om nytt hus...*
Kipa Skrevet 14. april 2004 Forfatter #195 Skrevet 14. april 2004 Dåpsdagen 10.04.04 Det å ha dåpen i Sverige viste seg å bli en flott opplevelse. Vi hadde på forhånd samtale med presten om hvordan det foregår, valg av salmer og litt annet snakk.. klokken 13. 00 var det bare Lukas som ble døpt i den kirken, og i Sverige har de egne dåpsgudstjenester- det var altså kun til ære for han de 45 minuttene det varte... Vi kom litt før, likeså gudmor og gudfar, vi har valgt en hver av våre barndomsvenner, og det viser seg allerede å være riktige valg, de er blitt så glade i Lukas på den korte stunden. Gudfar er boende der mannen er fra og gudmor bor her nede i Drammen. Vi 5 gikk sammen med presten inn i sakrestiet, og når jeg synes vi var klare..gikk vi alle ut og så begynte det. Rørende for en mamma i hvertfall, og også de som var kommet for å se. Lukas både lo og smilte og begynte og flørte med presten... men det var før han fikk vann i håret- Gudmor helte opp vannet og presten døpte han til Lars Lukas. Og når det var gjort ble han løftet opp av presten høyt i været så alle fikk se..men det presten ikke visste var at L fortsatt ikke er helt stødig i nakken, så det ble litt skummelt.. og dåpskjolen var også ganske glatt, han hodt nok litt hardt..i såfall, da fikk Lukas nok..og dessuten begynte han å bli trøtt. Men da vi sang en salme roet han seg igjen... Etterpå ble det tatt masse bilder og vi gikk deretter til stedet "festen" skulle være. Vi hadde dekket på forhånd jeg og mannen, og alt var klart.Hovedpersonen fikk på seg dressbukse, hvit skjorte og lyseblå vest- og ble så kjekk og like etter sov han- mens vi andre koste oss med god mat, kaffe og kaker.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gavene har jeg stilt opp i et skap i stua og dåpskjolen får også henge der en liten stund. I dag er det store o' rufsedag, men det er det egentlig hver dag i nytt hus... :o Ikke visste jeg at noe helt nytt skulle være så støvete...i dag er det soverommet som skal til pers' Har startet med å skifte på senga. Og tror jammen jeg skal skrive meg en liten liste over gjøremål... Vi skal på besøk i kveld, til "bestemor" som er mannen til mamma sin mamma. Hun har ikkes ett Lukas enda, så det blir nok koselig! i morgen skal vi til mamma, hun skal ha symøte og har fått streng beskjed om at Lukas må komme å vise seg fram...
lillen Skrevet 14. april 2004 #196 Skrevet 14. april 2004 :brunette: På tide å vise hva redheads er god for? 8) Jeg har sendt deg en IQ-test, som jeg selv ikke klarte noen spørsmål på Jeg liker det ikke... MEN jeg liker hårfargen min lell!
Kipa Skrevet 14. april 2004 Forfatter #197 Skrevet 14. april 2004 - men jeg klarte mange....er vel på nivået til en førskoleelev jeg da.... Liten rufse- lyst i dag...har gått en tur i solen i steden. Lukasen ligger ute i vogna si og jeg har babycallen på og kan sitte og pusle med mitt. Men jeg tar nok en tur ut og sjekker i ny og ne.. er ikke hønemor for ingenting... Oppvaskmasin og vaskemaskin og tørketrommel jobber i steden for meg i dag... 8) - men sukk... de må jo tømmes Ville vært tragisk om jeg ikke fikk gjort noe i huset mens han sover...Får vel bare bite sammen......... Luska kalte en liten gutt på avd min han...søtt!! Ååå så små hender Luska har...tji- hi..Var og besøkte dem siste dagen før påske, kos!!!De har blitt så store! Og de har ikke glemt meg...
Fremhevede innlegg