Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Hvordan lager du de avtrykkene?

Med maling?

Hvilken i så tilfelle?

JEg vi ha i albumet!!

Håper du får en fiiin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å være masse kjærester igjen! :hjerter:

Vi er heldige som har menn vi liker å være kjærester med! :sjarmor:

Babyavtrykk og album er det uvurderlig at du lager nå, som du er midt oppe i det. Det kan ikke gjøres senere eller erstattes. Oppbevarer du bilder og uvurdelige minner på et trygt sted? Jeg har alle filmer og album hjemme hos oss, og har ikke fått somlet meg til å leie bankboks til negativene, slik jeg har lest er lurt. Kanskje det er en anledning nå?

Lukas egen minnebankboks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. eller en brannsikker safe til album og negativer??

Idyllen riktig stråler ut av boken din, det er såå koselig å lese om dere! Kjenner at eggstokkene mine danser litt salsa når jeg leser om søte Lukas, men her må vi vel vente enda litt... :roll: Sier i hvert fall sambo, da!!

Godt at helgen var fin - er du ikke enig i at man kan leve lenge på fine helger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for super- koselige hilsener!! :klem:

Å starte dagen her inne burde værte et " must" ..uansett om den er litt grå blir alt så mye bedre av å lese hilsener.

Om søndagen tenkte jeg rett og slett å bare skrive LYKKELIG! :hjerter: , me så ble det borte for meg..Vi har det så godt alle tre nå, eller 4 vi er en familie på 4 ferdig med det. Ludde er en viktig del han også, og nå ser det ut til at han har funnet seg til rette.

Det blir finere og finere for hver dag, vi gjør litt og litt, og om et halvt år tipper jeg alt er i orden- her nede i hvertfall. Deilig å ha plass til alt! Jeg sparrer jo på mye også jeg da.. :roll: alle bryllupskort feks og burdagskort, og hilsner fra en nyforelska mann og og og....mange minner!! :hjerte:

Kortene Lukas har fått har vi hengt fast på et langt lyseblått bånd med klesklyper, og den gangen han får eget rom skal de få henge der så lenge han ikke bestemmer over det... :sjarmor:

Alle bilder ja...Nå har vi jo bare digitale og album på data'n. Men med jevne mellomrom lager vi papirbilder og setter inn i album, litt av en jobb- men jeg er helt enig Havsulen det skal gjøres NÅ, eller aldri...Noe annet vi har er en bok som jeg skrev i på sykehuset ( et tips til de som ikke har fått enda kanskje..)der står alt fra første rien til vi reiste hjem. Det ble jo til tider litt kjedelig siden han sov så mye så da skrev jeg dagbok. Der står også alle gaver han har fått og hvem som har besøkt oss. Spesielle hendelser, første smil etc...Og så har vi en slik Ole brum bok til å skrive i. Og til dåpen lagde jeg et eget lite album som alle skrev en hilsen i og som det skal settes inn dåpsbilder i..Så vi har laget mange fine minner ja...

Fot og håndavtrykk er nå rammet inn og plassert i stuen. Og til besteforeldrene er de også sendt.

I dag skulle alle fra jobben kome, eller avd min og naboavd + styrer- 9 til sammen med meg..så fikk jeg tlf alle er syke utenom to...omgangssyke..og det vil ikke vi ha! Så nå er kakene fryst ned og de er klare til å bare tine til de kommer en annen kveld..går greit det da..

Inne i huset er alt ryddig og rent og vi har fått en viss orden. Ute derimot... :o Utgangdøren har enda ikke kommet, den er forsinka..så vi har byggedør enda...belegningsstein kom i går, også forsinka og jammen var det ikke feil farge... :hakeslepp: Huset er kun malt på en side, resten er bare grunnet....men det skal bli fint til slutt....!! :)

Lukas sover i vuggen, de siste ukene har vi bare kunnet legge han ned når vi merker han er trøtt og så ligger han og pludrer litt og sovner etter en kort stund :hjerter: Han er et snilt barn, ingen tvil om det.Men jeg vil si han har snille foreldre også.. Nå våkner han ikke før halv sju- sju på morgenen. Passer oss perfekt, i går stod jeg opp da, men i dag la jeg meg igjen, han sovner uansett litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas og jeg har kost oss masse i ettermidag. Han har ligget lenge på magen og løfter hodet så flott som bare det * stolt mamma* :D og så har han ligget under babygym'en en lang stund og bare hadde det helt topp, mens jeg...satt her.. :oops:

Det ble en slapp'a dag i dag...mye tid ved pc'n og mye kos på gulvet... :lol:

Men Lukas har kun tatt den lille dubben sin i dag og den lange vil han ikke ta, han våknet stadig og sutrer...Jeg skal egentlig ut å rydde litt, men ikke før han sover godt...Får heller være litt sent oppe i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en ny stekeovn som bare er sååå bra(!!) Er jeg på utkikk etter masse nye oppskrifter, så i en liten time har jeg sittet og lett etter det.

I morgen skal jeg og Lukas til det stedet jeg er fra og besøke N og lille S, men på torsdag har jeg lyst til å lage brownies...jammi! :sikle:

Nå er det Cæsar og min lille prins holder på å våkne, han piper, ynker og rører på seg- snart kommer det et vræl, og når jeg går bort til han et stort SMIL :D Er snart tid for litt mat, litt kos også skal han bade. Han elsker å bade!! bare lukker øynene å nyter...må legge inn et badebilde tror jeg i albumet...

Takk til Jinx som har fixa meg ny avatar :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :blomst_opp: :sjenert: :klø: :danse::klaske: :-( :sur:

Det var alt jeg fikk til i mitt desperate forsøk på å legge igjen en hilsen til deg idag. Men så kom Mannen og forklarte at tastaturet trengtenye batterier... :ler2:

Det jeg prøvde å si var:

:grine: Beklager at jeg ikke har hilst på en stund!

:blomst_opp: Her får du en blomst!

:sjenert: Tror du du kan tilgi meg da?

:klø: Jeg vet ikke hva som feiler tastaturet mitt idag!

:danse: Eller er det fingrene som ikke virker?

:klaske: At det går an!

:-( Ville jo gjerne skrive noen ord...

:sur: Oi! Denne passet bedre, men delete-knappen virker ikke!

Men jeg trengte vel egentlig ikke å forklare hva jeg mente med det første innlegget. For du skjønte vel alt!?

To spørsmål: Hvor mange Supergirls rom har dere laget i det nye huset, og når kan vi komme?

:hjerter2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen er tilgitt :tunge1::wink::sjarmor::kyss:

Ja, ikke sant han er skjønn, Pondusa- men jeg ser jo at lillemor er nudelig hun også- har du flere bilder til å sette i album kanskje??

Hatt en fin dag med venninne N og lille S på 2 år- klarer alt selv jente!!! :ler: Lukas oppførte seg eksemplarisk, vi koste oss med deilig lunsj og gikk en lang tur.

men fått så j***a vondt i ryggen..klarer nesten ikke løfte Lukas opp fra gulv, stol etc...må ligge flat i natt.. :roll: Har nok blitt for mye "løfte- vognen- ut - av -bussen - tak....." - au,au... :-?

Her er det plass i massevis, men ingen senger..bare vår store dobbelseng...supergirls må ligge på gulvet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger aldri å bli så frustrert som Lillen, for jeg er så steinalder at jeg har ledning på både tastatur og mus :tunge1:

Og jeg spør som Lillen; Når kan vi komme? Dere har terrasse vel? Grillings hos deg i sommer. Deal :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diplomfest for babysangere i går, kjempekoselig!

:hjerter: - Nå har Lukas altså fått sitt første diplom, og det skal henges over sengen ja... :Hehe:

Lukas var i topp- form og helt med, så mormor og pappa'n fikk se hvor gøy han synes det er! Pappa filmet hele " forestillingen"...og etterpå var vi ute og spiste med mormor som spanderte.

Var i banken i går og gjorde om byggelån til boliglån og da var også Lukas med. Opprettet samtidig en konto for han, vi har planer om å spare barnetrygden, så sant det lar seg gjøre...

Lukas har i hvertfall fått seg sin egen perm til sine papirer, må få orden - jo før jo heller!!

Er blitt med på sånn flylady opplegg jeg og..inspirert av Klips sin dagbok...Men det er ikke vanskelig å følge de oppdragene med nytt hus...Her er jo alt som skal kastes faktisk kastet, og jeg har aldri hatt mindre pynt enn nå. Det med en skinnende vask er heller ingen sak, vi har svart vask vi i et helt annet" materiale" enn disse vanlige, og den er like fin..

- men jeg kommer til å fortsette med det, nyttig til senere, og nå er det også til hjelp, klesvask og slike ting for eksempel.

I dag stod det kjøp eller pynt med en fin ting i ukens sone= stuen. Og jeg skal kjøpe noen tulipaner på torget tror jeg, eller plukke hvitveis.. :D

Skal vaske bad og vaskerom i dag, tok stue og kjøkken i går.

også må vi på posten og hente bok- pakker til Lukas.

Lukas ligger og pludrer i sengen sin... :hjerte: Vi var oppe klokka seks,, men la oss igjen.

Skal starte dagen med frokost og avis -og så vaske...

- må ut en tur i det fine været også, vet at mamma venter på besøk på jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Sol og varmt. Rydder og ordner , vasker og beiser...gått lang tur- hele familien! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kipa har det godt :hjerte:

Det er ihvertfall sikkert!!

Herlig å lese....

Jinxen blir så glad så glad :Nikke:

Har blitt en FlyLady jeg også nå,

men det blir vel ikke særlig flying før jeg har mitt

eget rede å holde rent... :ler:

Skulle gjerne sett Lukas'n på babysang..

*smelt*

Kos deg ikveld vennen!!

:klem2: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart å tenke på at det bare er to sekunder siden du ventet på at Lukas skulle komme ut fra magen - og nå er han helt med på babysang og på lang tur med familien, har diplom over sengen sin og betyr allerede så mye for så mange. Ganske så utrolig!

Har du MSN, Kipa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært syk + at data'n har vært borte, har fått xp eller hva det heter og oppdatert den litt sånn ellers også. Hatt skikkelig forkjølelse, feber og hele pakka. Er bra nå, bare litt sløv i stemmen... :roll:

Mye å gjøre, har fått brostein som skal legges, garasjeetg skal ryddes og ordnes svigerinne+ sambo+ barn kommer til mannens bursdag i slutten av måneden, og det er der de skal sove og bo... Må få malt huset...må få kjøpt en sofa, først bestemme oss for det...må få bestemt hvor i danmark vi skal i juli..Tror Skagen! :-D

Må gjøre ting inne i huset, vanlig husarbeid.

Må ikke glemme Lukas...

Må ikke glemme mannen..

må ikke glemme Ludde....

- gjør heller ikke det. Alle får sitt og jeg også, men ting bli gjort, dagene går så fort!

Har ikke tid til msn nå i hvertfall...og ikke tør jeg heller... :tunge1: tilbake til Lillen.

Lukas sover i sengen sin, har vært på babysang med meg i dag. Kost med pappa'n på ettermiddagen, jeg har gått tur med ludde. Nå er mannen ute og støper ettellerannet..og jeg skal vaske vaskerom, grundig. Følger ikke flylady helt enda..men snart... :roll:

Når det er nesten natta, koser vi oss litt jeg og mannen..

Klem til alle som er og har vært innom her i det siste!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...