Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bhg.plass!!

Ønsker dere en riktig fin helg og en super duper 17.mai-feiring!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :kline: ..

jo innom her, og her har det jo skjedd mye

de siste dagene..

Hipp hurra for Lukas og barnehageplass..

Hipp hurra for Kipa som fikk festet fra seg litt (?)

og Hipp hurra for morgendagens 17.Mai..

Lukas' første :hjerte: ..

Blir vel kanskje ikke så mye hurra-rop og is i år da kanskje..

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener! :kyss:

Vi er på vei til legen nå en tur..Lukas har vært pjusk siden torsdag, og hosten hans gir seg ikke. jeg vil heller sjekke oppe en gang for mye...Allm tilstanden er egentlig bra den, men det surkler og hostes og snørres så veldig at jeg vil ikke han skal gå sånn uten at vi har fått noen til å se på det i hvertfall.

To glass vin ja, det ble til en flaske vin på deling, tre tecuila, en til shot og noe annet jeg ikke husker. hadde det så moro!!! Lenge siden sist, så det ble fort moro...

Hatt en fin langhelg..Besøk av N Og D og lille S på 8 mnd lørdag, gudmor til lukas' og hennes mann søndag og en flott 17. mai, med så nydelig vær og fornøyd gutt. Vi gikk i tog der jeg er fra med mamma -så mormor fikk vise fra sitt gull... :Hehe: Var ute og spiste deilig middag og tok et par glass vin, og da ble det kun et par også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukas er 4 måneder i dag!!!

:gratulerer: - og vi skal gå over til NAN 2 og en liten smaksprøve på grøt!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas er frisk som en glad lax..en liten antydning til luftveisinfeksjon, men så glad og fornøyd han er så er det ingen fare. Kjøpte hostesaft til mannen isteden jeg..så han blir kvitt sin hoste. Så kan det jo hende at det hjelper.. :sjenert:

har vært på jakt....MAT jakt...jeg driter i ost og smør og alt det, men når det ikke er en eneste NAN pakke å finne i hele byen da blir jeg sånn :sinna: Møkkastreik, vi kjøpte 3 pakker vi da vi fikk vite det, tenkte vel den vaqr over innen de varspist opp..... :roll:

men så fant mormor det der hun bor, hurra for mamma!!!! :klappe:

Har kjøpt grøt og smekker...i kveld blir det noen teskjeeer med grøt til kvellis for Lukas- spennende! :) I tillegg til mme da...

Nå skal vi spise middag. Det ble så sent siden vi begge har vært på mat- jakt... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke NAN på apoteket da?

:sjenert:

Gratulerer med 4 mnd, Lukas!

Og spis grøten din! :fy: :ler:

Håper han liker det... :wink:

Håper kvelden din blir koselig, Kipa :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tilogmed utsolgt på apoteket... :roll: ellers takk for tips, lillen! :kyss:

Grøt var godt! :sikle: I hvertfal 4 skjeer, små små..da ville han ha det han er vant med og så slik ut... :sur:

:ler:

Etterpå fikk han et deilig bad og masse kos, og nå sover han så godt! :hjerte:

jeg er egentlig på vaskerommet og bretter og henger opp klær... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4-måndling! :hjerte:

Bare pass på å ta festlige bilder av "grøtgromsen"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er det så tomt i butikkene ??

Har dere ikke Mega ??

Mega'n her fylles opp hver dag..

Du får si ifra hvis det blir krise,

så skal jeg sende noen pakker MME..

:gratulerer: Gratulerer Lukas med overstått 4mnd'ers dag :hjerte:

Tida går super fort.. Sukk..

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer selv... :o hurra! :klappe:

Ny avatar er Lukas med vaskehatten på 17. mai i et strålende humør! :)

Det var jammen på tide at det ble sånn at jeg slapp å masse på andre..tusen takk for all hjelp, Lillen og Jinx, men nå må jeg da få det til, eller var det en engangsting.. :roll:

Tiden går superfort...!!! 4 måneder, fy filler'n hvor har de blitt av?? Vi hadde en litt tøff start men nå går liksom alt på skinner.. :D

Grøt var bare såå godt. I går smakte han såvidt, i dag spiste han opp hele smaksporsjonen og storkoste seg!

Mamma fikk tak i NAN 2 ellers takk, Jinx.. :kyss: Men det er nok annerledes her nede..hyllene er skrapa og det på mega og coop, og ops også...folk er gale... :roll: men jeg synes det er nok nå, det er ikke moro å gå på matjakt til en liten venn...! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har filma Lukas når han spiste grøt i dag, og tok bilder både i går og i dag...Men om noen har noen grøt- tips..så tar jeg gjerne i mot..er det best på kvelden, hvor mye osv..

jeg har vaska kjøkkenet i dag, det er ikke gjort på 1- 2- 3...!!Med 19 skuffer og sikkert 10 skap tar det tid, men nå skinner det :Nikke:

God natt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vaska kjøkkenet i dag, det er ikke gjort på 1- 2- 3...!!Med 19 skuffer og sikkert 10 skap tar det tid, men nå skinner det :Nikke:

18 skap er det visst :hakeslepp: + det som er til kjøleskap og oppvaskmasin...nok å vaske ja.

I dag er det også rufsing, Lukas har vært våken mer eller mindre siden halv fem...skjønner ikke noe jeg..Tok han over i vår seng og han har ligget og turna , sparka og klora mamma'n sin... :ler:

- nå sover han....og en stund håper jeg.

Skal vaske badet, vegger og alt.

Det må til i nytt hus, skal ikke ha det som det ble i leiligheten...bedre å ta ordentlig hver uke og komme inn i rutinen på det! :Nikke:

Og etter det er det soverommet sin tur. ( men det blir vel i lukas andre blund...)

Mannen jobber han, synes det er litt kjipt da...men han kommer i hvertfall hjem i normal tid. Og da kan vi kose oss. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kline:

Superflinke Kipamor!!

Har begynt å glede meg til å lese om

juleforbredelser i det nye Kipa huset jeg :ler:

Jada, jeg er litt rar .. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville bare innom med en liten klem og si:

Hooney... I`m back.. :klem:

Oppdaterer meg sakte men sikkert...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor!! det var jammen på tide!!! :klem:

Lukas har vært et lite, men søtt..troll....Har sovet tilsammen 1 liten time siden han kvitra for første gang i dagens gry...Nå kapitulerte han og sovnet i pappa's fang. Får bare sove, og så blir det litt sen leggings i kveld..Vi er jo inne i rutinen nå, egentlig... :roll:

har morfar, min altså.., på besøk, spist middag med oss. Og så har vi kost oss med jordbær og is! :sikle:

Jeg snek meg inn hit, siden de ser på fotball og Lukas sover jo..

I går begynte han foresten å rulle over på siden, og det har han brukt denne dagen på... :grinele: Lukas altså.. :tunge1:

har vasket badet og klær, ikke tatt soverommet. Får bli i morgen... Ja, for den andre dubben til Lukas kom jo aldri... :sur::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke rufsedama!!!

Som også klarer å glede seg over de små(?) tingene - som at mannen skulle komme hjem og dere skulle kose dere, at dere filmet og tok bilder av Lukas som lærer seg nye ting, at dere fikk spist is og jordbær... de gode øyeblikkene. De viktigste. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...